[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 239


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Másnap...
Ideje:: 01-28-2006 @ 09:01 am

Hú,a tegnap estém nagyon durva volt...Fél 8 után jöttek értem Zsókáék(már van kocsijuk,mert az öccse letette a jogsit,most is ő vezetett),mentünk a Szalonba.Ott biliárdoztunk párat,meg vodkanarancsoztunk(már megint),Zsóka még egy tequilát is lehúzott,meg fehérbort is iszogatott.Aztán átmentünk a Piacba.Na ott szívattam Ádám fejét ezerrel,simogattam+ilyesmi...Nagyon-nagyon hülyén viselkedtem,ezt én utána neki is megmondtam,hogy igaz,hogy ittam,és berúgtam,de tudom,hogy holnap mindenre emlékezni fogok.Például,hogy Zsókával fogadtak,hogy lefekszünk-e az este folyamán,meg kb. hatvanszor le akartam kapni...
A legnagyobb poén pedig,hogy ma este jön ő is discoba...Meg ráadásul Gyuszi is...Jajj,majdnem elfelejtettem,Zsóka annyira berúgott,hogy hánytatni kellett,és az úton hazafelé bealudt.
Én meg mikor hazaértem,bedőltem az ágyba és elkezdtem magamban beszélni,hogy engem senki nem szeret,mindenki elhagy vagy megcsal,Norbi sem szeretett soha,miért nem lehetek boldog,tudom,hogy sok hibát követtem el,de nem igaz,hogy nem érdemlem meg a szerelmet...Meg ehhez hasonlókat.Nem mindegyikre emlékszem,meg is fordult a fejemben,hogyha lenne diktafonom,vagy legalább mikrofonos magnóm,tutira felvenném,amiket összehordtam...
Kíváncsi leszek a ma estére...Egyenlőre nem sok kedvem van inni,bár tegnap ilyenkor is ezt gondoltam,szóval...
Majd este minden eldől! Tudom,hogy úgyis hülyeséget fogok csinálni,főleg,ha még Norbi is betéved a discoba...De már nem érdekel,hogy mit teszek és mit nem.Elegem van,kész.A hibáiból is tanul az ember,egyébként meg a tegnapi napot nem bántam meg,szükségem volt ennyi őrültségre...Jah,és azt is elfelejtettem,hogy a Piacban megjelent János is,még nem látta a hajamat,úgyhogy picit elcsodálkozott,meg dumáltunk párszor,nővérévé fogadott,ölelgetett...Vicces volt.És az este folyamán még Ádám ölébe is beleültem...Nagyon durva volt minden...
A ma este úgyis rosszabb lesz,de mint már említettem,nem érdekel.Amúgy is tegnap jó kedvem volt valamilyen szinten,mert a suliban minden oké,hétfőn kiosztják a bizonyítványt,tudom,hogy pár tantárgyból bukok,de annyira nem gond,majd év végén újra vizsgázok.
Na,most megyek.Csak egy picit vagyok másnapos,nem olyan vészes.Hátha úgy lesz velem is,mint Csillával,hogy amikor másnapos,nem tud úgy berúgni.Majd este meglátjuk.
És még meg kell említenem,mostanában állandóan Norbival álmodok,hogy visszajön hozzám,szóval el lehet képzelni,ez mennyit javít a lelkiállapotomon....
Csáó!


Utoljára változtatva 01-28-2006 @ 09:01 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-28-2006 @ 10:07 am)

Comment: Rosszalkodunk, rosszalkodunk?! :) Látom, nem fogadtad meg a tanácsomat... :) A jótanácsoknak általában ez a sorsuk. :) Azért vigyázz magadra! (Ezt ne vedd jótanácsnak! :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds