[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 231

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


glare.gif
Re: Re-akció
-: Xiam
Ideje:: 01-29-2006 @ 10:23 pm

Azért lett ez egy naplóbejegyzés, mert nem postázza Failure: Re-akció blogja alá a hozzászólásom..
Íme:

Fatalisták vagyunk? Fatalisták vagyunk? Nézzük csak a két végletet? Ezek a kérdések, hogy honnan jöttek, csak azok tudhatják, akik ismernek engem.. de nem fogom magyarázni, mert persze sokan félreértenék.
El sem olvasom a fentebb keletkezett hozzászólásakot, épp eléggé van bedurrava az agyam. Előre szólok profán leszek!

"Maximum játszik a gondolattal.
Hát miért kell őt legyalulni?
Na tessék, varrjatok erre gombot, hogy itt van Breitünk, valaki, akinek helyén az esze, és a szíve, aki ilyeneken kénytelen agyalni, és akkor, amikor ezt bizakodva elétek tárja, megértés helyett kemény szavakkal illetitek, és lehordjátok. Csak én gondolom, hogy érdemtelen magatartás ez?"

Nem hortam le senkit, ki kérem magamnak! Mindenki olyan hangnemben olvassa, amilyen kénye és a kedve.. Ez ellen nem lehet tenni semmit.. Csak gratulálni.. Írás, nem élőszó.. És még mi törjünk pálcát a Te fejed felett? Nem kapsz abból az örömből.. Te már megtetted némileg felettünk.. Persze én is úgy olvasom, ahogy akarom..

"Az pedig, hogy utána a saját meggyőződéseteket pedig cáfolhatatlan tényként és követendő példaként mondjátok... "
Ki mondta, hogy csináld ezt meg azt? Ha ő így csinálja, hát tegye.. Én elég elidegeníthető fajta vagyok, vállat vonok. Hozzászóltam, miszerintem: "Szerintem..."Nem azt mondtam, hogy azonnal verd ki a fejedből, és tégy úgy mintha minden szánsájn és heppinesz lenne. Félreolvasni, csak félreolvasni, értelmezni másképp.. nem vagyunk egyformák..

"Szerintem, aki azt állítja, hogy néha nem mereng el ezen, az vagy hazudik, vagy hál' Istennek nagyon bejött neki az élet."
Mindenki egyszer az életben elmereng ezen.. Senki sem mondta, hogy nem..

"Ez van, ateista létemre félem az Isten haragját, ez biztos azért van, mert ha nem is vagyok hívő, nem vagyok rest mindig minden eshetőséget számba venni, így ezt is."
Akkor véleményem szerint, Te deista vagy..Remélem, nem érted félre..

Fatalitás, fatalitás rulezz.. a múltról való elmélkedés taktusáról:
Erre mit lehet mondani? éljétek, érezzétek, lássátok át a múltat, koncentráljatok arra.. Rendben, de akkor ne tessék jönni, hogy szar a jelen, már csak azért nem, mert nem is azzal, vagy kevésbé azzal, hanem inkább a múlttal bíbelődtök. Biztos hasznos az is, csak én nem látom annak, biztos lehet belőle tanulni.. Tanuljatok csak, addig más megpróbál élni, lehet hogy nem olyan okosan, ahogy egyesek tennék, de legalább élni, ha az egyesek inkább az elméleti síkon mozognak.. Szóval lehet h. a múltból következik a jelen, épp ezért nem "happy day", de emberek!, lehet h. a jelenből következik a jövő.. de jelenben persze könnyebb keseregni.. Akkor lőjjük fejbe egymást, mert ugye ha a múltban fertelmes volt, ebből következhet, hogy a jelenben is az lesz, akkor szurjuk el a jövőt is, csak úgy magyar módin. Fatalistán, csak fatalistán.. A kettő között biztos van középút.. (A többes szám nem Failure-re és Breitre vonatkozott!)

"Mert ha csak egy élet van, szűkre szabott idővel, és kapaszkodni, küzdeni, harcolni kell, akkor az ember hogyan engedheti meg magának a luxust, hogy amit felépít, azt hátrahagyja egy árva szó nélkül? Hol abban a küzdés, a körömszakadtáig akarás?"
Amit felépítettél a múltban lehet, hogy eldölt, rom és hamu.. de csak tépelődjünk rajta tovább.. és hogy engedheti meg magának az ember azt a luxust, hogy ezzel keseríti a jelenét, és emiatt a jövője is (vagy egész sok, elkövetkezendő ideje) el lesz szúrva... mindkettő akkor luxus.. csak míg valaki az egyiket, addig valaki a másikat használja.. Középút, óóó középút.. biztos van.. biztos, persze, persze, biztos biztos biztos... Emlegetek példát.. ÓÓ Trianon, Te!!! Hogy vigyen el a legközelebbi fekete kutya-járat.. Siránkozzunk, jajgassunk emberek!! Mert már visszakapni sosem fogjuk.. De azért itt a jelen.. Persze az sem ér sz**t se! ÓÓ Trianon, óó trianon, hol vagy?? Jujj.. Itt van az Európai Unió.. Fabatkát sem ér az egész! Nekünk sehogy sem jó, sehogy sem lesz jobb.. ÓÓ Trianon.. Szarkazmus, fatalizmus rulezz..

József Attila végezte, ahogy végezte.. Nem véletlen olvassuk, én spec. azért h. ne így végezzem, de mindenki azt magyaráz bele a sorokba, ami neki kényelmes.. Biztonság, luxus, kényelem.. vagy mi a szösz, avagy neked hogy könnyebb??

Popperről.. Az öngyilkosság tehát az utolsó igazolás, hogy komolyan gondoljuk, nekem legalábbis ennyit jelent a tőle olvasott remekmű.. elénk jön, hogy ez a helyzet.. kinevetem vagy sem.. mindegy, a lényeg: az illető öngyilok lesz.. És ekkora szemét dolgot! Tehát nekem ez annyit tesz, hogy: "Mi van? Nem vesztek komolyan, nem figyeltek? Akkor én majd megmutatom! meghalok, ti meg majd szenvedtek.. Muhahaha" Márai: A gyertyák csonkig égnek. Két öreg ott ül, és fáj a szivük a nőért (is), akit szerettek, aki öngyilok lett, és képtelen vagyok pontosan idézni, mert elég rég olvastam.. de valahogy úgy volt, hogy halálával egy megcáfolhatalan választ adott.. de emberek! mitől tragikus ez a mű? A két öreg csopper szenvedésétől.. Akkor hát előrántom a kést, hogy elhigyétek: nekem van igazam, ne tudjatok rámcáfolni, és szenvedjetek! Muhahahaha!! Ójessz!! Fatalizmus..

"Komolytalan az élet, mert azzá tesszük. Amikor meg komoly lennél, akkor mások nevetnek rajtad.."
A hozzászólásokban senki sem nevetettet, épp ellenkezőleg... vérkomolyan vettük, és segítő szádékkal megosztottuk véleményünk, de mindenki úgy olvassa, ahogy neki kényelmes, ahogy ő épp önigazolást talál benne.. De mi persze, félreértettük Breit-et... Nekünk a szavunk egészen máshol jár, nem látunk be ezt azt.. Vállalom, hülye vagyok! És így is fogok meghalni, de majd azért osztom az észt, hogy mindenkit megtérítsek, hogy: Te is így lássd!!
Úgy gondolom, a hozzászólásomban, nem akartam "megtéríteni" az én utamra Breit-et, csak a véleményemet csatoltam..

"Szólottam. Jöjjetek, törjetek pálcát felettem."
Jaj, Istenem! Ez milyen már? Senki nem ugat le senkit, vagy itélkezik felette.. nem kell várni a támadást.. felnőtt emberek vagyunk..

Bocsánat, hogy profán voltam, de eldurrant valami itt a fejemben.. nem szeretem, ha velem példálóznak, és a szavaim félreértelmezésében keresik önigazolásukat, mert véleményem szerint ez történt. Mindenki úgy értelmez mindent, ahogy neki tetszik.. És én is pont ezt teszem.
És ha valaki megengedi magának azt a luxust, hogy fatalista legyen, akkor az én vagyok, de nem hiszem, hogy CSAK én..
Innetől kezdve nem kívánok szólni az ügyhöz.. Hiszen tudom, a mostani hozzászólásomat is valszeg félreérti valaki, vagy senki sem.. Semmi támadás nincs benne, előre leszögezem, de ha te úgy akarod, akkor úgy olvassd.. Te is tudod, hogy van az a mondás.. Kb.: Természetesen sok hibám van, ha benned kevés a szeretet.
(Ismeretlen szerző)
ÓÓ Fatalista Xiam, Te!
Csók a családnak:
Ibi

(UI.: Még egyszer leszögezem: a többes szám, nem Breit-et és Failure-t szimbolizálja, ez egy elvonatkoztatott forma)



Utoljára változtatva 01-29-2006 @ 10:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Failure
(Ideje: 01-29-2006 @ 11:11 pm)

Comment: Xiam, mondtam, ugyanígy, nem nektek szól. És nem, én sem azt mondtam, hogy ti okítanátok, térítenétek. Mégis, kicsengése - számomra, aki biztos félreértem, hát miért ne, nem tudhatom a ti fejetekben mi van! - tényleg az volt, hogy elfogadhatatlan tény, hogy egyáltalán megfordult a fejében. És igen, ettől meg nekem durrant el az agyamban valami. Hát szoktam én ilyen indulatos lenni? Nem szoktam. Bár szerintem egy indulatos emberhez képest most is nagyon disztingvált voltam. Őszintén, magam miatt kevésbé aggódom, de ha másoknál rezeg a léc, akkor valamit csinálni kell. Hogy az a valami üdvös, vagy sem, hülyeség, vagy sem, árt, vagy sem, nem tudhatja az ember. A szándék adott, a többi tehetség és empátia kérdése.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds