[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Szombat este
Ideje:: 01-30-2006 @ 08:24 pm

Amilyen rosszul indult a szombat estém...Ahhoz képest nem is lett rossz!!! Először is szombat délután felhívtam Zsókát,h akkor mi lesz este,megbeszéltük,h megyek hozzá 8-ra,mert még kimegyünk inni :).Erre fél 8 után hív Gyuszi,hogy változott a terv,jönnek értem fél 10-re,elmegyünk Ádámért,és onnan a discoba.Oké,én már ekkor teljes sminkben voltam,csak fel kellett öltöznöm.Addig gondoltam megnézem a Club Rotation-t,legalább felpörget a bulira.Aztán negyed 10-kor megint hív Gyuszi,hogy az egész sztornó,mert Zsóka belázasodott.Mire én:Na,nem,ilyet nem játszunk!!!!!Persze Zsóka szenvelgő hangon beleszólt a telefonba,előadta,hogy milyen beteg...Én meg kétszínű módon aggódtam érte,közben legbelül legszívesebben megfolytottam volna.Eljött értem Gyuszi,elmentünk a Piacba Ádámért és végül eldöntöttük,hogy Ádámmal együtt bulizunk.Nagyon poénos,én+a volt pasim...De nem történt semmi,meg is beszéltük,hogy barátok vagyunk,aminek örülünk és nem rontjuk el,meg amúgy is annyira megváltoztunk,hogy kibékíthetetlen ellentéteink lennének...
A buli elején nem volt túl jó kedvem,még a jó zene ellenére sem tudtam felszabadulni,aztán meguntam,majdnem szó szerint lerángattam Ádámot táncolniés kezdtem jól érezni magamat.Megjelent Kevin is,akit nagyon bírok és imádok,mert óriási haver,megölelt,felkapott,táncoltunk...Jól éreztem magam.Amikor elfáradtam,Ádám mondta,hogy menjünk vmit inni.Kikért nekem 3 deci őszilevet,magának kólát,mire én a pult másik oldalán megpillantottam Norbit...Na,egyből kértem egy feles vodkát,olyan ideges lettem.Főleg,hogy Norbi észre sem vett és irtó jól elnevetgélt...Aztán láttam,hogy két csajjal kézenfogva kiment....Na,akkor majdnem kértem még egy felest.Főleg,hogy odajött beszélgetni Öcsi,és Norbi azt mondta neki,a barátnője otthon van,mire én:Már nem is vagyunk együtt...Persze szívtam a cigiket is egymás után,de többet nem ittam,inkább kimentem Wc-re.Mit ad isten,amikor kijöttem,Norbiba botlottam...Rámnézett,mire én köszöntem,és kérdeztem,megismer-e még,ő erre nagy lelkesen,hogy persze,mi van velem,hogy vagyok,stb.Megjelent ott egy haverja,bemutatott neki,de úgy,hogy:ő itt Regina egy kedves,aranyos,stb....és bevállalós csaj.Na,paff!Nem sok kellett,hogy a fejéhez vágjam,hogy akkor miért hagyott el...Ezután kihívott beszélgetni.Még odaszóltam Ádámnak,hogy mindjárt jövök,Norbi persze egyből kombinálni kezdett,mikor mondtam,hogy vele jöttem,kettesben...De megmondtam neki,hogy nem vagyok olyan hülye,hogy újra járjak vele,hiszen megcsalt.Elkezdtünk átlagos dolgokról beszélgetni,suliról,meg,hogy milyen jó most mindkettőnknek egyedül,ő el is küldött már egy csajt...Akikkel volt,azokra meg vigyáznia kellett,mert a pasijuk megkérte rá.Aztán bevágta,hogy mondjak két okot,hogy miért ne veresse meg Ádámot.(most próbálok idézni)
Mondom:Miért veretnéd meg?
Mire ő:Mert itt van veled.
Én:És ez téged miért zavar?
Norbi:Mert a volt barátnőm vagy,meg most ittam és van bennem.Nem zavarna,ha nem itt lennétek...Mondj két nyomós érvet,hogy ne veressem meg!
Én:Mert jó barátom,és kedvelem,meg neki is van itt ismerőse...
Norbi:Ez kevés!
Én:Oké,akkor a kedvemért!
Norbi:A régi idők kedvéért,vagy a mostaniért?
Én:Mindkettőért!
Norbi:(kis gondolkodás után)Na,ez tényleg nyomós érv!
Na,ez a beszélgetés picit feldobott,mert végülis elértem a célomat,zavarta,hogy mással vagyok...Bár az is lehet,hogy tényleg csak azért,mert pont itt voltunk,pont Ádámmal...Na,mindegy.Ja,és azt is mondta,hogy nyugodtan szóljak,ha valaki rám szállna,mert majd ő leszereli...Na,ezután olyan felszabadultan táncoltam!De az idő múlásával egyre fáradtabb lettem,egyre többet mentünk leülni...És egyik ilyen alkalommal megláttam Norbit összesimulva táncolni egy csajjal...Na,a zöld szemű szörny gyorsan le is csapott rám,cigi elő...Néha odasandítottam,de nem vett(ek) észre...Kissé elborult az agyam,majdnem a kezemen nyomtam el a cigit...de meggondoltam magam.Láttam,hogy mennek el,mondtam Ádámnak,hogy vegyük a kabátot...és Norbiék is pont a kabátoknál álltak.Először észre sem vett,lázasan kereste a kabátja bilétáját,de kiderült,hogy elvesztette...Elindult,aztán nemsokára vissza is fordult,kért tőlem 100Ft-ot(ha elveszted a bilétát,ennyit kell fizetni a ruhatárban),elkezdi,hogy majd megadja. Pfff! Mintha nem tartoznék én neki 100X,vagy 1000X többel!Együtt indultunk ki a discoból,a csajról már tudomást sem vett.Aztán elköszöntünk 3 puszival,mi Ádámmal mentünk a vonathoz,ő meg hazafelé vette az irányt...
Hajnali öt előtt voltam itthon,Ádám hazakísért.Vasárnap egész nap szinte csak az ágyban pihentem,csak enni,inni mentem ki,meg este netezni.
Ma suli volt,húúú,és utána mekkorát égtem!Egy órakor ért véget az óra,mondom,hátha még elérem a 13:10-es buszt...Ja,persze,fel is szálltam,csak az a busz picit másfelé ment...Gerecsére indult el.Óriási érzés volt,mikor totál ellenkező irányba elindult...Hál istennek,nem csak én tévesztettem el,egy bácsika is véletlenül erre szállt fel,úgyhogy a köv. megállónál kitett minket a buszsofőr.És ha ez nem lenne elég,simán eltévedtem,nem találtam vissza elsőre a nagybuszmegbe.Szóval napi élményem megint megvolt...Olyan megkönnyebbült voltam,amikor végre ténylegesen elindulhattam hazafelé!!!
Hazaértem,ettem,aztán felmentem Csillához beszélgetni,elmeséltem neki a hétvégét,meg a mai napot.5 óra után hazajöttem,mosogattam,aztán net.:)).
Hú,volt mit mesélnem :)))).Kíváncsi leszek a mostani hétvégére,pénteken ünnepeljük Zolit.Eddig úgy fest,hogy lehet,hogy Csilla nem is jön...Zsókában meg már nem bízok ilyen téren,ezt a "lázas vagyok" dolgot sem először játszotta el...Ez van,majd megyek egyedül:).Úgy is lesz ott elég ismerős:)).
Na,most megyek.Jó éjt!

Csáó!



Utoljára változtatva 01-30-2006 @ 08:24 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds