[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 261

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

január 31.
Ideje:: 01-31-2006 @ 11:28 am

Már unom hogy mindig ugyanaz a nóta, mindig ugyanazt hajtogatom, és már kezdem azt hinni hogy a hiba bennem van. A tények viszont tények, tehát  mégsem alaptalan az aggodalmam ,ez viszont egyáltalán nem vigasztal . Amit nem sikerült megoldani 4-5 év alatt ,az valószínű már nem is fog helyrejönni, legalábbis külső segítség nélkül biztos nem . Kezdek szétesni ,persze csak belül ,magamnak , mert a látványos gyötrődés nem megy és ne is menjen ,mert akkor végleg belesüllyednék az önsajnálatba. Egyenlőre kapaszkodok abba a szálba, ami arról szól hogy ezt is megfogom oldani ,ezen is túlleszek és majd egyszer megszilárdulva lépegethetek tovább .Ha tehetném ,akkor most elvonulnék jó messzire , mondjuk a hegyekbe ,vagy egy tanyára ,vagy bárhova ahol nincs egy lélek se....aztán... nem is tudom ,azt hiszem  nem lenne semmi, de az jó lenne . Na, de mivel se a tanya ,se a hegy nem jöhet szóba ,marad az "ásás " . Különben is azt mondták az "okosok",hogy mivel kettőnk közül egyedül nekem nem megfelelő ez az állapot ,legjobb ha jóóóó mélyen magamba nézek, mert itt csak NEKEM lehetnek problémáim , tehát változzak én ....Egyébként sok benne az igazság ,bár ezt nem szívesen vallom be ,tényleg vannak problémáim magammal , még a végén köszönetet fogok mondani hogy sikerült Neki felszínre hozni ....Ez most gúny nélkül értendő. Akkor most hogy is van ez???? :)))És különben is, most mit kezdjek ezzel ????:)))

A 27.hét. Ég a gyomrom - állítólag ez azt jelenti hogy nagy lesz a haja a bébinek . Ugyan miért? Átlóg a gyomromba talán ,vagy mi ? :)) Neve még mindig nincs ,ugyanis nem tudunk megegyezni. Igaz nincs is min, mert olyan neveket sorakoztatnak fel hogy kész agyrém.....Boti kikerülve mindenféle hagyományt ,a kedvenc játékai nevét adná . Lehet egyáltalán az Autót valahogy becézni ?:-))))
Lakás ügyben a helyzet változatlan , megint beszéltünk sok emberrel, megnéztünk sok házat,a falat még mindig szivesen megkóstolnám , azt hiszem ennyi.... :)

 



Utoljára változtatva 01-31-2006 @ 11:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-31-2006 @ 12:38 pm)

Comment: Az Autót esetleg Audinak becézheted. Csak a sok sikerélmény húzhatja ki az embert a szomorúságból.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-31-2006 @ 04:06 pm)

Comment: Tök mindegy, kiben van a hiba. Te csak vegyél egy nagy, mély levegőt, és nyugodj meg, ez a legfontosabb. A többi; autó, lakás probléma majd megoldódik...


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-31-2006 @ 06:21 pm)

Comment: Az Autót közkeletűen Dudúnak becézik. :) Remélem, segítettem. :))) Továbbra is minden jót nektek!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-01-2006 @ 03:28 pm)

Comment: Most mosolygok, fel a fejjel. Nekem is égett mindkét gyerekkel a gyomrom és képzeld el, hogy nemigen volt hajuk. Robi fiam szőke volt, tehát nemigen látszott, Gergelynek barna volt a haja, de nem sok, tehát nem mindig igaz, hogy nagy haja lesz a babának. szeretettel: Gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds