[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 115
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 116

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Füst volt, füst...
Ideje:: 02-01-2006 @ 01:52 pm

...nincs. Bizony. Füstmentesen élek. Egy hónapja. Megígértem, hogy beszámolok róla. Tisztelettel jelentem, egy slukkot nem szívtam – cigit, nem cicit! – az elmúlt hónapban, azaz idén. Büszkén nézhetek tükörbe. Nézzük csak a pozitív oldalait. (Azt feltételezve, hogy marad a füstmentes állapot.)
Állítólag tíz évvel tovább fogok élni. Legalábbis egészségügyi esély értelemben.
Ehhez tartozik az a tény is, hogy jobban érzem magam. Nincs bennem az állandó kényszer képzet a pótcselekvésre. Egy hónappal ezelőtt minden apró alkalmat megragadtam arra, hogy félrevonuljak füstölögni. Mert ugye ahhoz, hogy az ember élvezhesse e szokás élvezni valóit, már legtöbbször félre kell vonulni, nem szabad másokat is mérgezni e káros szokás következményeivel.
Tudok levegőt venni. Olyan igazi, mélyről jövőt. Nem fáradok el sportolás közben, ez nagyon jó.
Észrevettétek, hogy az utóbbi időben beindult a média reklámkampányban a nikotintapasz és társainak csúcsra járatása? Ez is nagy biznisz lehet. Én maradok a szenvedéssel együtt járó akaraterő fitogtatásánál. Mert szenvedni azt szenvedtem eleget. Sajnos, néha a mai napig, de azért napról napra könnyebb. Tudom, hogy a szekrényben még mindig ott van fél doboz cigi, bármikor elővehetem, a számba pöckölhetek egy staubot, hogy aztán a zippoval lángra lobbantva mélyre szívjam az édes füstöt, megzsibbasztva szunnyadó agylebenyeimet…
Pfujj. Ne álmodozz ily rossz gondolatokról!
Szenvedtem rendesen. Körbe-körbe jártam. Időnként majd megőrültem. Ráadásul még azt sem mondhatom, hogy az elmúlt egy hónapom lelkileg problémamentes volt. Nem baj, a nehezén túlvagyok.
Legnagyobb sikerélményemnek azt tekintem, hogy sikerült legyőznöm azt a kényszerképzetemet, miszerint alkotni csak nikotinbódulatban vagyok képes. Írtam. Nem túl sokat, de nem is kevesebbet, mint előtte. A nagy próbatétel a következő hosszabb írás lesz, de most úgy érzem, már menni fog. Legalábbis nem a cigi miatt nem fog megszületni a következő regényem.
A legrosszabb az a leszokó bagósoknál, hogy pillanatok alatt elhíznak. Olyan étvágyuk támad, hogy állandóan éhesek. (Na, ilyenkor a legnagyobb öngólt az rúgja, aki abbahagyja a dohányzást, felszed tizenöt kilót, aztán visszaszokik. Hurrá.)
Én taktikusan, és persze egyáltalán nem önsanyargatóan elkezdtem egyidejűleg minimalizálni a bevitt táplálékmennyiséget. Kevés kenyér, ritkuló vacsora. Na jó, nem élek teljesen spártai módra, de hízni biztosan nem híztam.
Megspóroltam húszezer forintot. Nagyobbik fiam sí táborra valója majdnem kijött belőle. Ez sem utolsó szempont, nem?
Nem büdös a szám és kezem, nem sárgulnak a fogaim.
Nem vagyok rabja az állandóan motoszkáló gondolatnak, hogy mikor…
Sajnos (?) alkoholt sem ittam idén. (Na jó, egyszer pár pohár bort a színdarab próbán, de ez minden.) Nem mintha a szesz és én bármikor is függőségi viszonyban lettünk volna egymással, de engem a túlságosan józan élet is feszélyez egy kicsit.
Jó egy kicsit lazának, őrültnek lenni, e lebegő állapotban megy igazán könnyedén az alkotás. Aki kiegyensúlyozott, az nem is igazán tud miről írni. Nem? Milyen happy minden? Unalmas.
Persze a lazaságnak és az alkoholnak semmi köze egymáshoz. Amikor viszont buli van, akkor nem szeretek üdítősüveget szorongatni. Most indul a buliszezon, majd meglátjuk, mennyire szoktam el a kikapcsolódós hangulattól. A ciginek és a piának csupán annyi köze van egymáshoz, hogy mikor a bagós ember iszik, dupla annyi cigit szív, a leszokófélben lévőnek pedig igazi próbatételt az első alkoholizálásos buli jelenti, amikor szintén meg tudja állni, hogy nem gyújt rá.

Ja, azt még nem is írtam, hogy teljesen furcsa, milyen kifinomult szaglásom lett. Akár Kántor is lehetne belőlem Csupati oldalán. Az ízlelőbimbóimról (másfajta bimbók híján) nem is szólva. Eddig is szerettem a pikáns ízeket, de mostanában kisérletező kedvemnek nincsen határa. Ha ilyen inyenc úton haladok tovább, előbb-utóbb tán még a tengeri herkentyűkkel is megbarátkozom.

 

Ezek után nézzük a dohánymentes élet negatív oldalait.
Hát…öööö…pedig van ám!
Segítsetek, hátha megjön a kedvem visszaszokni!



Utoljára változtatva 02-01-2006 @ 01:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-01-2006 @ 03:08 pm)

Comment: Kedves Ottó! Őszintén gratulálok neked, és drukkolok, hogy döntésed végleges legyen, sikerüljön a célt elérni. A dohányzásnak nincs előnye, így szerintem nem kell visszaszoknod. Ha még tapaszt sem használtál, meg kell mondjam nagy akaraterővel rendelkezhetsz. Csak így tovább!!!!!! :)))))))) Szeretettel Anna


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-01-2006 @ 03:15 pm)

Comment: Szia Anna! Hát...most, hogy mondod...egyszer használtam tapaszt: Kínomban tenyeremet szorítottam számra tapasztva, nehogy legyen rajta akkora rés, hogy beférjen egy cigi! :))))))))))) Köszönöm!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-01-2006 @ 03:34 pm)

Comment: Kedves Mackó! Én csak gratulálni tudok neked, hogy eddig kibírtad cigi nélkül, tedd továbbra is azt, jobb lesz. Bár már én sem gyújtottam rám elég régóta, de a múltkor igen, mert ugyebár volt a forrás tali, és hát én elszívtam egy szál cigit, jól esett, de többet nem, és ez meg még jobban esik. puszi: Gaby


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-01-2006 @ 03:57 pm)

Comment: Szia Gaby! Ha én tudnék úgy bagzani, hogy havonként egy-két szálat, nos akkor eszembe sem jutott volna, hogy szüneteltessek. De én a végletek embere vagyok, igazi iker; mindent, vagy semmit. Pusszantás!


Hozzászóló: szerzs2
(Ideje: 02-01-2006 @ 05:26 pm)

Comment: Kedves Soman!Hajrá!!!!Én neked szúrkolok!!!!! Szia!Erzsi


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 02-01-2006 @ 05:37 pm)

Comment: Negatívum? Egész nap azt bizonygatni, hogy mennyivel jobb cigi nélkül. :)) Irigyellek, ha csak egy-két kilót híztam volna 9 hónap alatt, de annyit sem... :)))


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 02-01-2006 @ 08:46 pm)

Comment: helóka!kíváncsi voltam már,hogy mi a helyzet leszokás ügyben!gratula neked!kicsit azért rémisztő is,hiszen készülök én is,bár sokmindenben volt már úgy velem,hogy sokkal könnyebben vettem dolgokat,mint ahogy azt előre ki lehetett kalkulálni.na,hátha majd ez is így lesz,de minenképpen jobb így nekiállni!így aztán nem is hiszem el,hogy olyan rossz leszokni.abban ringatom magam,hogy ez mindenkinél másképpen van,és ezen elmélethez gyűjtöm a példákat is.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-01-2006 @ 08:48 pm)

Comment: Szia Erzsi! Köszi, egyelőre úgy néz ki, nyerő helyzetben vagyok, de majd meglátjuk...


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-01-2006 @ 08:59 pm)

Comment: Szia Fata! Sajnos van a dohányzásnak jó oldala is, különben nem lenne oly népszerű! :-) Nincsen fogható semmi azokhoz a merengő pillanatokhoz, ami együtt jár e szenvedély, szokás nyújtotta szertartással...A következő sikerélményem az lenne egészséges életmód ügyben, ha étkezési szokásaimon is tudnék hosszabb távon változtatni.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-01-2006 @ 09:07 pm)

Comment: Szia kepe! Jó végre látni téged! Ha rám hallgatsz, egy nappal se halaszd tovább. Kezd el már holnaptól. Először az első három nap a szörnyű, után meg a következő 33...:))))


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 02-01-2006 @ 09:28 pm)

Comment: én nem ezeket a példákat gyűjtöm,ez nem így van!"távozz tőlem sátán"!


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 02-01-2006 @ 09:35 pm)

Comment: No Ottó! Ez már nem piskóta! És mi az, hogy mellékes valami is. Mind-mind a valami kategóriába sorolandó. Mondtam én, hogy soman megrendezi ezt is. No és mi a helyzet a búbos kemencével. Füstöl-e már?


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 02-02-2006 @ 02:39 am)

Comment: Szia Ottó! Mit is mondhat ennyi jó után a csendes drukkoló? Jól csinálod!!! Csak így tovább!!! További füst mentes reggeleket, napokat! Rozika


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-02-2006 @ 05:41 am)

Comment: Üdv Laco bá! Jelentem, ahogy én sem, úgy a búbos kemence sem füstöl. A díszletmunkások szabadságra mentek.:))) Örültem neked.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-02-2006 @ 05:42 am)

Comment: Köszönöm Rozika, jól esett bíztatásod! :-)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-02-2006 @ 05:45 am)

Comment: kepe:) Itt jön, közeleg a sátán, szerencséd, hogy kicsit sántán! :)))))))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 02-02-2006 @ 10:12 am)

Comment: Gratulálok a kitartásodhoz ,csak így tovább! Kb az 5. cigi nélküli hónapomat taposom ,könnyű nekem, mivel elsősorban a bébi érdekében zajlik a dolog . Nem tudom hogy vagy vele ,de az igazi dicsőség az lenne ,legalábbis számomra , ha tényleg csak azt a pár szálat szívnám el ami igazán jól tud esni ,(ez nálam kb. napi 4-5 szál) . Ha így lenne ,akkor azt jelentené hogy én vagyok a "főnök" és nem az a pár centis bűzrúd ,"kapcsolatunkat" a harmónia jellemezné és nem a "se veled se nélküled" kínzó állapot. A nemrágyújtás győzelem magunk fölött , a mértékletesség viszont maga a béke. Vagy nem? Sok sikert a továbbiakban!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 02-02-2006 @ 10:23 am)

Comment: Hát én csak napi 1-2 szálat, de ha már itt tartasz, nem kellene újra! Grat.! :)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-02-2006 @ 10:53 am)

Comment: Szimbolum:) Köszönöm! Inkább a győzelmet választom jelen pillanatban, mint a mértékletességet, mivel nekem nem jelent békét az általad említett állapot, amiért csak irigyelni tudlak. Ha én napi 4-5 szálat szívnék, egész nap azon rágódnék, állandóan nézném az órát, hogy mikor gyújthatok már rá újra. Mondtam már, az én formám a mindent, vagy semmit. Egyébként máskor is csináltam már ilyen szünetet pár hónapig, hogy aztán kitisztúlva újra mérgezhessem magam. Most lehet, hogy hosszabb távra szüneteltetek. Ki tudja?


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-02-2006 @ 11:00 am)

Comment: Szia hori! Köszi, hogy itt jártál. Neked is csak azt tudom, mondani, hogy piszkosul irigyellek, ha napi 1-2 szál cigivel beéred úgy, hogy nem szenvedsz a hiányától még jobban. A helyedben én nem is gondolkoznék a leszokáson.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 02-02-2006 @ 11:47 am)

Comment: Gratula! Ügyi vagy! Én nyolc hónapja nem bagózok, és még mindig vannak helyzetek, hogy úgy rágyújtanék. Ha ideges vagyok például. De kibírom. Csak attól félek, hogy soha nem lesz olyan érzésem, hogy most már egyáltalán nem kell, nem kívánom. A buli és a szesz amúgy mérföldkő, ha azt kibírod, mindent kibírsz! Büszke lehetsz magadra, én speciel segítséggel szoktam le. Nekem 0 akaraterőm volt.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-02-2006 @ 12:01 pm)

Comment: Köszi Angelika, de inkább én gratulálnék nekde, hogy már ily régóta bírod. Én ezért mondom azt, hogy a cigiről nem lehet teljesen leszokni, legfeljebb - akár egy életen át - szüneteltetni. Már alig várok egy jó bulit, hogy az alkoholizálás során is megtudjam, legény vagyok-e a talpamon! :)))))))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 02-02-2006 @ 04:37 pm)

Comment: Nincs miért irígyelni, ugyanis ez már a 3. leszokásom, azt hiszem.:-)) Szerintem hátravan még néhány menet .... Azért kitartok ameddig csak lehet! :-)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds