[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 241
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 241


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

_zizike_
Ideje:: 02-04-2006 @ 09:36 pm

Ma reggel ismét zsebbenyúlós napom volt. Megérkezett az újabb szállítmány fa. Terven felül - és így lyukas gatyán alul. Nem szegény embernek való ez a hideg. Piszok gyorsan kifüstöljük a kéményen a pénzt... Mindegy, legalább ma délelőttre megvolt a fánál az első melegedés... Aztán egyszer még melegszünk nála valójában, egyszer pedig amikor kivisszük hamuként...

Kicsit merev mindenem így délután... Kopognak az izmok rendesen... Estig már nem nagyon van máshoz kedvem: tehát írok... Befejezek egy-két dolgot a Magazinba. Illetve nem is annyira befejezés ez, hanem inkább méretre vágás, mert legtöbb már kész, csak nem mind való ide a Full-ra... Két verset beírok kéziratból, aztán a tegnapit befejezem... A fantasztikus regényemben is begépelek vagy 15 oldalnyit...

És beugrok megnézni: van-e mail-om.. Van! _zizike_ meglepi... Két saját dalverse, és az enyém. Megzenésítve. A lenne még, amit Ti is olvastatok. Ma már dal is. Tudjátok nagyon megható. Hatan hallgattuk... többször is... Volt már ilyen még a '60-as években, de ez most más...

Köszönöm _zizike_, hogy lett egy újabb ünnep is ma. Férfinap, lacobanak!



Utoljára változtatva 02-04-2006 @ 09:40 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-04-2006 @ 09:42 pm)

Comment: Remélem mi is meghallgathatjuk majd a mindenkinek van saját hangja rovatba....:)))))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 02-04-2006 @ 09:47 pm)

Comment: Jaj Lacoba, hoztál ám most zavarba rendesen ... :) mármint a bloggal. Köszönöm, hogy köszönöd, örülök, hogy örömöt okoztam!:) zizike


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 02-04-2006 @ 09:51 pm)

Comment: Anna! Én is remélem, hogy a szerzőtársam is úgy gondolja, hiszen a másik kettő is jó.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 02-04-2006 @ 09:52 pm)

Comment: _zizike_ már hogy lenne itt zavar! Köszi a meglepetést.


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 02-04-2006 @ 09:54 pm)

Comment: Jaj Lacoba, hoztál ám most zavarba rendesen ... :) mármint a bloggal. Köszönöm, hogy köszönöd, örülök, hogy örömöt okoztam!:) zizike


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-05-2006 @ 08:29 am)

Comment: Ezek után tényleg fel kell tennetek a hangos vers rovatba, hogy másokkal is megoszthassátok e pazar szerzeményt!


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 02-05-2006 @ 08:56 am)

Comment: Ottó sajnos most nem megy igazán, azt mondja _zizike_, hogy valamilyen átalakítások miatt csak később kerülhet oda. Majd estére már kitalálja hol is lehet meghallgatni, de lehet, hogy a Gportálon már ott van. Köszi!


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 02-05-2006 @ 10:26 am)

Comment: :) Sziótok! :) Igen, a helyzet, hogy beküldtem a portálra a hangosokat, és sorban állnak már ..., megelőztél Lacoba a hsz-oddal... , és a Gportálon valóban elérhetőek a dalverseim, de! csak azok, amik itt is elérhetőek a Fullon. ---Keresgéltem zenei portált, ahová fel tudnám tenni és átirányítással lehívható lenne itt a Fullon is, de még nem jött össze sajna. Ja, meg egy jó script sem ártana hogy feltegyem akárhová is, de a html-t még csak most tanulom. Ráadásul asszem lassan beáll a kékhalál is, úgyhogy indulok is format C: -zni... :( Soman, utána ha gondolod szívesen elküldöm mailben, bár ezt Lacoba Te is megteheted, oké? :)


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 02-05-2006 @ 10:48 am)

Comment: Értem _zizike_! Rendben van, majd estére letisztul a helyzet, és akkor megbeszéljük Ottóval. Szép vasárnapot.


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 02-07-2006 @ 06:24 pm)

Comment: lacoba, annak örülök, hogy vannak még grafomán emberek - még ha ropognak is az izületeik. Hát jó egészséget és szebb időt a válogatáshoz és újabb dolgokhoz, mert maradok ovlasód: Kislaci :o)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds