[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 214
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 214


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

United Kingdom
Ideje:: 02-15-2006 @ 09:08 pm

Vasárnap reggel.

Vasárnap délután.

Vasárnap délben.

Hétfő reggel.

A Fox Inn kívülről. Itt szoktunk ebédelni. :))

A Fox Inn belülről. :)))

 

Az ebéd. :)))

Ebéd előtt .

Nő a fű, de nyírják. :)))

Itt vagyok Harlow nevű kisvárosban, a madarak csicseregnek, az emberek horgásznak, és képzeljétek a füvet most is nyírják, pedig tél van. A láthatólag indiából származó vámos, azt mondta hogy én dohányzom, és van cigi a bőröndömben, ezért nyissam ki. Gyurival voltam, őt is megszaglászta, és neki is jönnie kellet velem. Nem volt cigi a bőröndömben. A Gyuriéban volt kétszáz papír cső, meg egy fél kiló dohány külön, erre nem tudott mondani semmit. Olyan volt, mint egy vadász kopó. Szerintem húsz méterről kiszúrta, hogy dohányzunk. Érdekes volt, ahogy egy férfi szimatol engem. Úgy járt az orra, mint a Cidrinek otthon. Az én bőröndömben nem talált semmit, mert a válltáskámban volt a készlet, arra meg hanyagul ráborítottam a kabátom. Udvariasan köszönt, miután összecipzározta a bőröndjeinket és én most itt vagyok. Gyönyörű az idő, nyílik a hóvirág, a szellő borzolta búzamező pedig igen jó termést ígér. A steak nagyon finoman készül a Fox Pub-ban, Matching Green közepén, ahol minden délben ebédelünk. Már megint jó sorom van. A házak gyönyörűek, a kisvárosi hangulat, a táj, mind hatalmába keríti az embert. A nyugalom helye ez itt, nem messze Londontól. Egyedül a vízcsappal van bajom, ugyanis a meleg víz csak akkor jön, ha balra eltekerjük, de akkor nagyon forró és rettentő sugárral ömlik. Mindenütt áll a víz, az ember pedig enyhe fokú égési sérüléseket szenved. A csapot kisebbre véve, a víz jéghideg lesz, de akkor normális sugárban jön. Szóval a fürdőszobában csak inni lehet, fürödni csak úgy, ha megvárom hogy a fürdőszobában tocsogó mintegy tíz centiméter víz hűljön egy kicsit, és abban akkor lehet. Estére mindig eltakarítják. Remélem Londonból is tudok küldeni beszámolót, a hétvégén oda készülök. Minden olvasót szeretettel üdvözlök, legyen az hozzám közeli vagy  távoli. Internetezni csak este tudok, mert két órára való elérést kell vennem. Igyekszem kérem ahogy tudok.

Üdv: CsL



Utoljára változtatva 02-15-2006 @ 09:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-15-2006 @ 10:32 pm)

Comment: Élmén volt olvasni a naplód, azért a hidegvíz-melegvíz ellenére jó lehet abban a városkában.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-16-2006 @ 02:24 am)

Comment: Anglia jó hely. Látom, te is jól érzed magad. Végülis, Pub van, mi gond lehetne? :) További kellemes kinntartózkodást!


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 02-16-2006 @ 07:27 am)

Comment: Én meg azt hittem csak csak kábítasz azzal az ebédlő hellyel, aztán látom a guszta tálakat is! Az a vízparti épület, na az csupa misztikum lehet, amikor lemegy a nap. üdv. fTJ


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-16-2006 @ 08:27 am)

Comment: Kedves Csizi, azért örömmel látom, hogy nem csak a fürdőszobában szoktál inni :) Ezekért a jó kis pubokért és steakekért megéri az a kis fürdési kellemetlenség, ugyebár :) Mikor Londonba mész, gondolj rám (is), mert én még ott se voltam, de nagyon-nagyon-jujde szeretnék már egyszer arrafelé járni :) Kösz a beszámolót :)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-16-2006 @ 08:54 am)

Comment: Eszem-iszom, dinom-dánom, angol honban jár barátom! Csizi koma eszik steaket, sörrel locsolva készít keveréket!


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 02-16-2006 @ 10:13 am)

Comment: Pótom, ti csak kajálni mentetek ki és szórakozni? ;-)). Tetszettek amúgy a képek, a cigis sztorit már olvastam korábban, de a képeket hiányoltam akkor :)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 02-16-2006 @ 07:26 pm)

Comment: Köszönöm hogy itt jártatok, azért némi munkával is jár ez, és nemsokára letelik. Üdv.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 02-17-2006 @ 03:14 am)

Comment: haat! - man azee, (utoolag, mert az elozo iraasoskeepsorod hamar eltunt..) mesmeg remekelteel, nem is tudom, hogyan csinaaltad - neelkulem, hi-hi! mert legutoobb, Torontooban ott voltam Veled, de nem ez a fontos, hanem hogy ott lehet cigizni ees, amint laatom izlik a serital de mieert piros??? ... azee csak eerezdd jol Magad, Pajti... de neeha fuuroodj is!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 02-17-2006 @ 12:01 pm)

Comment: Kaja, cigi, sör, ... ! :)) Érezd magad jól! Üdv.!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-17-2006 @ 11:21 pm)

Comment: Szép a környék, nyugalmasnak tűnik - talán még okosodni is jobban esik ilyen környzetben! Azért érezd jól magad - nagyon jók a képek!!! :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-18-2006 @ 10:49 pm)

Comment: Ezek a képek is szuperek, mint a hely is, ahogy látom. Nagyon jó dolga van valakinek...No csak az irígység beszél belőlem...Érezd nagyon jól magad....:))))))


Hozzászóló: edmee
(Ideje: 05-05-2006 @ 08:47 pm)

Comment: Hú Csizi! Hogy én ezt csak most találtam meg. Minden úgy el van bújva ezen az oldalon. :( Nagyon jók a képek!!!!!!!!!!!!!!!!! Látom egy két söröcske is legurult, és meg is éheztem így nézegetés közben!!! :)) Jó volt látni! Edmé (alias Kiss Aletta)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds