[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 196
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 196


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

ünnepelj fájdalommal
Ideje:: 02-20-2006 @ 04:21 pm

találtam egy oldalt, ahol van egy fiú, aki huszon valahány évesen elhatározta, hogy ő elmegy világot látni. és mert okos fiú, tudta, hogy világot látni csak pénzzel lehet. törte, törte a fejét, honnan szedjen sok pénzt, míg rájött, hogy elmegy New Yorkba picéreskedni.

lett is egy csomó pénze, el is ment világot látni, többek között volt Szingapurban... mikor ott járt épp valami felvonulás féle volt, fieszta, ahogy azt ma oly divatos mondani, és a férfiak azzal bizonygatták bátorságukat, hogy mindenféle vacakot szurkáltattak a testükbe. az egyik képen egy pincekulcsra emlékeztető vas van átszúrva a fiatal férfi száján...

ahogy ebédeltem, megkívántam a csípős paprikát, és valahogy eszembe jutott Szingapur, meg ez az egész őrület. én még egy csípős paprikát is meggondolok, Szingapurban meg direkt kihívás a fájdalom. miért félünk annyira a fájdalomtól, és keleten, miért tartozik az ünnephez a fájdalom vállalása?
úgy hisszük a természeti népek többet tudnak: ők tudják, hogy a fájdalom az élet része, és nem a fájdalomtól kell félni, hanem a félelmet kell legyőzni, hogy vállalni merjék a fájdalmat.

hát, én nem tudom... rohadtul csípett a paprika.. de már jó:))



Utoljára változtatva 02-20-2006 @ 04:21 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 02-20-2006 @ 06:20 pm)

Comment: Nézd szemilla, a pincekulcs egyszer fáj, a paprika meg kétszer csíp.... :o) De ha belegondolsz, volt ez zsidó-keresztény kultúrkörben is szokás... Hány mártír szentünk van....gondolj mondjuk Bélára, de jó lesz nekünk Margit is (szegecses övek), vagy egri csillagok és a janicsárok mögött menetelő, önmagukat ostorozó emberek (se nem zsidó, se nem keresztény igaz, de sokáig itt voltak). Szóval erre példa a Boszporusztól nyugatra is. Mondjuk én rosszul vagyo ka saját véremtől is, és igen: szeritnem is elkényelmesedett a nyugat embere - és lehet, hogy minimális testi fájdalommal enyhíteni lehetne a sok lelki gondot. Ezzel nem azt akarom modnani, hogy minden hanguilaTgyenge ember nyomjon el a combján 3-4 cigarettacsikket, de azt hiszem nem vagyunk mi...najó: én biztosan nem, szóval nem vagyok én megedződve semmihez sem, így van időm olyan dolgokkal is foglalkozni, amiket anmúgy nem kéen felvennem, de mivel nem fáj semmim, van időm minden elémdobott kezstűért lehajolnom...mert időm engedi, és pedig azt senki nem dobta elém....aztán jö na lelki fájdalom, testi tünetekkel...de egy kis edződéssel...hát lehet mellévitte ma fonaladat....mindenesetre az erőspaprikával vigyázni kell (de azt pl imádom) :o)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-20-2006 @ 09:35 pm)

Comment: Szemi, az én részemről a fájdalmat el lehet viselni, mert hozzám tartozik, és a csípős paprikát is szeretem, de azt nem szeretném, ha különböző vasakkal, tűkkel és egyebekkel lennék átszurkálva. Érdekes volt olvasni a naplódat.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-21-2006 @ 08:55 am)

Comment: Breko:))) ezért a hsz-ért érdemes volt megírni ezt a blogot... azon a cigerettacsikk elnyomáson még gondolkodom, nem is olyan rossz ötlet 8bár megedződve én sem vagyok, de valamikor el kell kezdeni)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-21-2006 @ 08:58 am)

Comment: oh, Gabi:) na, persze, én sem szeretném ha átszúrkálnának bárhol is bármivel.. és nem is magamról írtam, csak másokat nem értek néha, miért hiszik, hogy az életet le lehetne élni fájdalom nélkül? (kösz, hogy itt voltál)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds