[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 201
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 201


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gyógyszerek
Ideje:: 04-07-2004 @ 08:31 pm

Gyógyszert kaptam a begyulladt mandulámra. Hatnia kell, mert a mellékhatásai már jelentkeztek. Szédültem, émelyegtem, attól tartottam, viszontlátom a langyos tejet, amit a gyomorégés (szintén mellékhatás) ellen ittam. Jöttem-mentem, leültem, lefeküdtem, megint felálltam, mert megfájdult a fejem. A számítógép mellé telepedtem, hogy legalább elfoglaljam magam, de itt sütött a radiátor, ledobtam a pulcsimat, pólóban ültem itt a gyulladt torkommal, a melegtől mégis csak egyre jobban émelyegtem. Már kezdtem kétségbeesni.

Ekkor jött a mentő ötlet: egy kis friss levegő. Először csak résnyire nyitottam az ablakot, de ahogy megcsapott a beszivárgó hideg, újult erővel pattantam fel, és szinte feltéptem az ablakot. Az orromat a nemrég feltett szúnyoghálóhoz nyomva, mohón szívtam be a friss, hideg esti levegőt, és rögtön jobban lettem. Az émelygésem elmúlt.

Néztem a tiszta fénnyel szikrázó csillagot a szomszéd ház felett, és figyeltem az erdő fölött, a felhők közt látszó ég egyre sötétülő sávjait, teleszívtam a tüdőmet a kristályos levegővel, és arra gondoltam, hogy milyen egyszerűek is a gyógyszereink! Néha elfelejtjük, végül mégis erre jutunk: a testet és a lelket is mindennél jobban gyógyítja az álmosan megtörő késő délutáni napfény, egy madár hangja, a szomszéd háztetőn nyújtózkodó lusta kandúr látványa vagy a hideg, esti levegő…


Utoljára változtatva 04-08-2004 @ 08:46 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 04-08-2004 @ 10:21 am)

Comment: Nagy igazságokat írtál, Timi. Valóban. :-))) Az igazi gyógyszer nem a kemikáliákban rejlik, hanem a természetben. Sokszor már az is elegendő a gyógyuláshoz, ha az ember lelkileg rendberakja magát. És mi hatna az emberre üdítőbben, mint az érintetlen természet hívogató közelsége. Jobbulást!!!!


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 04-10-2004 @ 08:55 am)

Comment: Na, igen, az ember a végén nem tudja, hogy a mellékhatásoktól betegebb-e vagy az alapnyavalyájától. Valahogy régebben is meggyógyultak az emberek... Lehet, hogy ez is biznisz?????


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds