[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 190
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 190


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A hettiták 3.
Ideje:: 03-05-2006 @ 10:42 am

A hettiták kemény legények is tudnak ám lenni! Hatalmi céljaik elérése érdekében nem riadnak vissza a verbális erőszaktól. Lehet, hogy a fizikaitól sem, de a verbálistól semmiképpen. Például verbálisan üzennek az ellenfélnek, hogy ha nem lép vissza, ez meg az fog történni vele. Ha ez még nem elég hatásos, akkor ígérgetések hangzanak el az ellenfél családjának jövőjét illetően, történetesen, hogy ki lesznek “csinálva”. Bátran mondhat ilyeneket, gondolja, úgysem tudja bizonyítani a megfenyegetett, mivel két fül között, vagyis telefonon folyik az ígérgetés. Csakhogy a család szentségére érzékeny ellenfél ezt már nem tűri, s egy ügyes húzással magnetofonra rögzíti az egész verbális erőszakot. Az illető hettita mélyen meglepődik, a főnöke (a Sirály, a király) gyorsan elhatárolódik, mert ő is igen érzékeny a család szentségére.

Más. Azt már említettem, hogy a hettiták igen tehetségesek az ellenfél lejáratásában, valóságos művészei annak, hogyan kell az ellenfelet negatív színben feltűntetni. Ezért jól teszi mindenki, ha nem nagyon gesztikulál és integet. Ugyanis a hettiták éber kameristái (mert a hettitáknak nem csak buzgó és fejlett számítógép ismerettel rendelkező aktivistái vannak, hanem éber kameristái is) lekamerázzák az integetés minden fázisát, aztán egy arra specializálódott főhettita kiemeli és kinagyítja annak egyetlen egy kockáját. Azt a kockáját, ami leginkább alkalmatos annak lejáratására. Ez a kép egy félig ökölbe szorított kezet mutat, lefelé fordított, lazán kinyújtott hüvelyk ujjal az integetés befejező fázisában. A főhettita szerint ez egy nemzetközi kézjel, ami azt jelenti, hogy az ország bekaphatja. A nemzetközi kézjelek e kiváló tudósa azt is mondja, hogy ez a kéz, evvel a jellel, ezt mondja. Mintha a kézen hirtelen egy száj nőne ki, és mély hangon szólana: bekaphatjátok. Na jó, de mit? A földet, ami felé fordul a hüvelykujj, vagy az autója gumikerekét, felnijét, netán hüvelykujj gazdájának farkát? Egy ország, egy egész nép csüngjön egyetlen farkon? És hol, meddig, mi célból? Rengeteg itt a kérdés, és azt hiszem, a főhettita még adós ezek megválaszolásával.



Utoljára változtatva 03-05-2006 @ 10:42 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-05-2006 @ 04:16 pm)

Comment: Azért szeretem az irodalmat, mert ott nem kell, hogy érdekeljen, hogy ki hettita, ki hottentotta, urambocsá rántotta. Olyan ez az irodalmi site, mint egy sziget, ahová nem érnek el az acsarkodások, a gyűlölködés, egymás lejáratása. Nem kell foglalkoznom vele, hogy ki milyen zászlót lenget, milyen plecsnit hord, hordott-e valaha piros nyakkendőt, vagy szereti-e a narancsot. Csak az számít, hogy gyönyörű szavak gördülnek a tollából a papírra. Semmi más nem számít. Hozsánna néked, irodalom, hozsánna néked, költészet! (Valószínűleg off voltam, de ez nem a véletlen műve :))


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 03-05-2006 @ 06:20 pm)

Comment: Kedves Neti! Most egy óriásit tévedsz. Az irodalom sem mentes a politikától, mivel az irodalom témája maga az élet, és az élet része a politika. Nem véletlenül vannak és voltak pilitikus költők, írók (Illyés, J. A. stb) Ez a site sem egy elzárt sziget, ahogy Te gondolod. Itt is mindenki pontosan tudja a másikáról, hogy hová tartozik, azért mert egyszerűen átjön a sorain, az írásaiban, a megjegyzéseiben, hozzászólásaiban. És ebben a pillanatban már befolyásolva is van önmaga előitéletei által: hiába gördülnek le csodálatos szavak annak a másiknak a tolla hegyéről, azok a gyönyörű szavak neki már nem is olyan gyönyörűek; nem ír hozzászólást írásai alá; levegőnek nézi; nem szavaz rá; klikkesedik stb. Mindenesetre becsülöm és meghat a naivitásod, maradj is ilyen.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-05-2006 @ 08:49 pm)

Comment: Nem, ez nem naivitás, kedves Paulusom, én csak szeretném hinni, hogy így van. Hogy mondjuk Téged nem befolyásol a műveim megítélésében az, hogy jobboldali gondolkodású vagyok. Engem ugyanis nem befolyásol, hogy te melyik oldalra mondasz majd igent április 9-én. Nekem az számít, hogy ha olvasom egy versed, az vált-e ki belőlem emóciókat, gyönyörködtet-e, vagy megnevettet, esetleg magamra ismerek benne, vagy bőghetek egy jót. Sajnálnám, és talán tényleg naivitás, de meg lennék döbbenve, ha bárkit is ez befolyásolna abban, hogy kinek olvassa a műveit, kinek ír hozzászólást az írásaihoz. Volt itt olyan, aki időnként úgy viselkedett, hogy ha szemtől szemben állunk, lehet, hogy néha jól pofonvágom, olyan bicskanyitogató stílusa volt. De úgy írt, hogy belehaltam. És ez nekem elég. Hozzáteszem, a barátaimat se rúgom ki, ha megtudom róluk, hogy a másik oldalt részesítik előnyben. Maximum a politika kimarad a beszélgetéseinkből. De hála Istennek olyan színes a világ, hogy még ezer dolog van, amiről lehet beszélgetni. Még ha a politika igen erősen jelen van az életünkben, akkor is.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-06-2006 @ 07:31 am)

Comment: Paulus, azt írod (már a hsz-edben), hogy ezen a site-on is mindenki tudja mindenkiről, hogy "hová tartozik". Na, én kivétel vagyok. :) Nem tudom, kire fogsz szavazni. Csak azt tudom, hogy nem a hettitákra. :) De a nemhettita azért még sokféle lehet. Lehet például szélsőjobbos vagy szélsőbalos is. És szerintem te sem tudod, hogy én kire fogok szavazni. :) És azt sem tudod, hogy akire szavazok, arra meggyőződésből, vagy "jobbhíján" szavazok-e. Szerintem sokan szavaznak a "kisebbik rossz"-ra. Ezért én felületes ismeretek alapján nem ítélek meg senkit. Össze tudnék állítani egy kérdéslistát, amire ha őszintén válaszolna valaki, el tudnám dönteni, hogy "lehet-e köztünk szoros barátság". Az én kritériumaimnak azonban sok hettita és sok nemhettita is megfelelne. A kérdéseim között ugyanis nem szerepel, hogy a Viktor vagy a Ferenc név tetszik-e neki jobban. :) Lehet keresni a másik emberben a velünk való hasonlóságot, vagy lehet a tőlünk való különbözőséget. Ha tudom, hogy az illető nem az én pártom szavazója, de szeret biliárdozni, akkor nem pártgyűlésre hívom, hanem biliárdozni. :) Ilyen egyszerű. (Csak megjegyzem: a versversenyben még azelőtt adtam le a szavazatomat, mielőtt olvastam volna ezt a blogot. :)) Üdv.: bob ... Ui.: Tényleg, Paulus, te szeretsz biliárdozni? :)))


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 03-06-2006 @ 12:32 pm)

Comment: Kedves Neti! Én sem az alapján válogatom meg a barátaimat és az olvasnivalómat, hogy az hettita-szavazó vagy nem. Én csak arra utaltam, hogy vannak ilyenek, még itt is. Azt is tudom, hogy Te nem tartozol közéjük. Bob! Minden szavaddal egyetértek. Én is így gondolom. Biliárdozni ugyan nem tudok, de ha tudnék biztosan szeretnék is biliárdozni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds