[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 189
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 189


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Köldökzsinór - blog Nektek
Ideje:: 03-07-2006 @ 10:53 am

Azon gondolkodom, életünk során hányféle kötődés alakul ki. Barátságok szövődnek, szerelmek bontakoznak ki a semmiből, munkahelyi kapcsolatokat ápolunk. Ez a valódi, kézzel fogható világ. S ami ezzel jár: igaznak hitt barátságokról derül ki, hogy csak részünkről volt igaz, lángoló szerelmek pernyeként futnak szét a szélben, munkahelyeket váltunk, és a napi történéseket már mással osztjuk meg. S az élet megy tovább, új és új emberekkel ismerkedünk. Köldökzsinórok tekerednek a nyakunk köré, míg más köldökzsinórok tartják bennünk az életet a körülöttünk lévő nyüzsgő világban.

Aztán ott a virtuális világ. Egy-egy site egy-egy mikrotársadalom. A legtöbb esetben arctalanul szeretjük meg egymást, a miliőt - építjük, szépítjük a magunk kis virtuális közösségét. Mint mondtam, arctalanul többnyire, így a szavak még hatalmasabb erővel bírnak, mint a való életben. Itt nincs lágy tekintet, félmosoly, "ugyanmár" nézés. Itt csak a puszta betű van, amivel nagyon csínján kell bánni. Mert a szó simogat, a szó megölel, ám, ha kell, elvágja a torkod is. S képes elvágni köldökzsinórokat is. Mint ahogy most elszakadt az a hosszan kunkorodó köldökzsinór a szinte otthonomként szeretett site-tal. Nem volt könnyű szülés, sok kisebb-nagyobb fájás előzte meg. De egyszer minden döntést meg kell hozni.

Jó tudni, hogy máshol is otthonra lelhet az ember. S jó tudni, hogy az ember azért ahogy öregszik, talán mindig kicsit bölcsebbé is válik. Számomra nagy tanulság: ha szakadozik a köldökzsinór, menni kell, mert a lyukakon eltávozik az éltető erő, mindaz, amitől értékes a site számunkra.

S lám, egy másik köldökzsinóron kapom az energiát, a szépet, a fényt, amitől úgy töltődöm, mint kimerülőben lévő elem a 220-tól.

Köszönöm, hogy itt lehetek köztetek már jó ideje, és emlékem sincs se kisebb, se nagyobb fájásokról.



Utoljára változtatva 03-07-2006 @ 12:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 03-07-2006 @ 12:55 pm)

Comment: Neti, lassan három éve hogy itt vagyunk... ez már egy kicsi történelem... Jó hogy itt vagy. :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-07-2006 @ 01:06 pm)

Comment: Tényleg az. Köszönön Neked :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 03-07-2006 @ 01:57 pm)

Comment: Köszönettel én tartozom Neti - mindazért, amit Te adsz a portálnak. Sajnálom a máshol szerzett csalódásokat, attól tartok, senkinek nincs teljes védelme ilyesmik ellen. Azt kívánom Neked, ami Számodra a legjobb.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 03-07-2006 @ 03:04 pm)

Comment: Egyszer, mintha "beszéltünk" volna ilyesmiről... - sajnálom, hogy ténylegeljutottál idáig, de ha így kellett lennie... Annak viszont örülök, hogy itt jól érzed Magad! Én nagyon örülök Neked! :))


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 03-07-2006 @ 04:45 pm)

Comment: Én is örülök, hogy együtt lehetek (itt) Veled! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-07-2006 @ 06:21 pm)

Comment: Kedves Kerlac, köszönöm :) Igen, azt hiszem, mi, költészettel, általában az irodalommal foglalkozó emberek talán érzékenyebbek is vagyunk a nagy átlagnál. De enélkül az érzékenység nélkül valószínűleg írni sem tudnánk.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-07-2006 @ 06:23 pm)

Comment: Veva, nem regeltem ki onnan, csak már nem publikálok oda. Na, nem mintha ezzel bárkivel is kiszúrnék :) Tényleg örülök, hogy köztetek lehetek, itt a kutya se bántott eddig, bár szerintem ott se szolgáltam rá. Mindegy, ilyen világ van, edződni kell :) Pusz!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-07-2006 @ 06:24 pm)

Comment: Fata, én is örülök neked :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-07-2006 @ 09:27 pm)

Comment: Neti, köszönöm, hogy olvashattam a naplódat, tanulságos. Gaby


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 03-07-2006 @ 09:39 pm)

Comment: Sajnálom, hogy csalódás ért, de örülök, hogy itt vagy.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 03-07-2006 @ 10:18 pm)

Comment: Sose nézz hátra- csak előre.Abból baj nem lehet.Örülök, hogy itt vagy köztünk.Ölellek.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-08-2006 @ 05:32 am)

Comment: Kedves Gaby, örülök, ha így gondolod. Köszönöm, hogy itt jártál :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-08-2006 @ 05:33 am)

Comment: Bogika, a csalódásokat nem lehet megúszni. De talán segítenek a továbblépésben :) Köszönöm!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-08-2006 @ 05:34 am)

Comment: Móka, megkaptam az ölelést, köszönöm :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-08-2006 @ 05:36 am)

Comment: Köszönöm, Admin! :))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 03-08-2006 @ 01:56 pm)

Comment: Örülök Neked itt!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-08-2006 @ 02:06 pm)

Comment: Kedves Hori, én örülök, hogy örülsz :)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 03-09-2006 @ 08:21 am)

Comment: Ami volt, az nincs. Ami van, az sincs. Csak az van, ami lesz. Érezd jól magam itt. :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-09-2006 @ 08:55 am)

Comment: Csizi :))) Köszönöm :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds