[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 262
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 262


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Baljós árnyak
Ideje:: 03-20-2006 @ 12:59 am

Hosszú idő óta talán ez az első alkalom hogy a szülinapom nem fulladt sírásba, veszekedésbe vagy valami hasonlóba . Talán ez annak is volt köszönhető ,hogy csak Anyuékkal és a gyerekekkel voltam és köztük természetesen nem érhet semmi baj.

Persze tudtam hogy nem úszom meg ennyivel....Anyós mai látszat felköszöntése majdnem jól sikerült ,majdnem hiteles volt, aztán mégis elbukott ....pedig olyan szívesen elhittem volna hogy amit mond azt úgy is gondolja ,de aztán valahogy elcsúszott az egész.....Nem mintha számítana, de mégis....És az is kissé érzékenyen érintett, hogy aki szólhatott volna legalább egy szót mellettem, az se szólt.Nem mintha nem tudnám megvédeni magam vagy támogatni kellene ....nem azért, csak jó lett volna . Mindegy .

33-34.hét . Leginkább egy vizestömlőnek érzem magam, feszül a bőr a lábamon és viszket is, elég kellemetlen . A levegőm is fogytán de lassan eljutok odáig ,hogy azt is tudom nélkülözni:-))) Néha tök vicces ahogy össze-vissza mozog a hasam ,vagy mikor megjelenik hol itt -hol ott egy dudor ,aztán eltűnik . Ugyancsak furcsa látvány mikor átköltözik az egyik oldalra és olyankor a másik laposabb ,legalábbis én így látom. :-)
Jó lenne tudni hogy mit érez vagy mit gondol. Biztos sokat kell majd tanulnia, ha  minket választott...pont minket akik egy forgószél közepén ülünk.:-)
Most úgy néz ki hogy nem lesz apás szülés. Persze ez még alakulhat máshogy is , de úgy érzem hogy most nem akar ott lenni. Ezt persze szépen becsomagolva kaptam és nincs is ezzel semmi gond ,mert most valahogy én sem lelkesedek azért hogy "közösen" szüljünk ,valahogy nem fontos. De rossz ezt leírni.... Voltunk az elmúlt  héten kétszer is az önkormányzatnál apasági nyilatkozat ügyben ,de valami mindig hiányzott ezért nem sikerült elintézni. Ezek amolyan baljós jelek .Vagy nem? Ugye nem?



Utoljára változtatva 03-20-2006 @ 12:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-20-2006 @ 02:36 am)

Comment: Tetszik a blogod! .. aaterzem - feerfi letemre - tanaacsot adni nem tudok! de Veled egyutt! remeelem, NEM baljoosak ezek a jeleks minden (a nagy "esemeenynel ".. mindeen rendben lesz... sok szerencseet s anyoossal szembeni tuurelmet kiivaanok..


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 03-20-2006 @ 11:50 pm)

Comment: a jelek sokszor üzennek,de nagyon vigyázni kell velük!ha rávetül egy lelkiállapot,és a szerint értelmeződik(félre),akkor az létrehozhat egy nagyon erős negatív jelentést,és a szerinti önprogramozást.én azt mondom,hogy nem érdemes a jeleken sokat gondolkodni,mert az üzenete (ha van)e nélkül is kifejti a hatását,és így tisztán azt ülteti el,amiről szól,és ami szükséges.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-21-2006 @ 11:40 pm)

Comment: Nem. :) Mindig vannak rossz és jó jelek is. A jókat kövesd, és minden rendben lesz! ;)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds