[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 184
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 184


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 marcius 20. - elek!
Ideje:: 03-21-2006 @ 06:53 am

.... gondolatokat, szavakat, sorokat, mondatokat, elmenyeket varnak tolem regota, tudom. most vegre osszeszedem es roviden vagy hosszan , majd elvalik , leirom min is mentem keresztul mostanaban, meg hogy ugy megis WATTAFAKK van velem.

szerelmes vagyok. varatlanul ert, hirtelen jott. sosem gondoltam volna, hogy engem is elragadnak egyszer ilyen mely erzelmek. remeltem, mondogattam, beszeltunk a Zolival is sokat errol, hogy majd eljon az en idom is, nem kell semmit surgetni, plane nem eroltetni, nem is tettem... AM legbelul mar szinglikent lattam magam 15 ev mulva is. persze, persze, most tudom azt gondolja mindenki, hogy "jajjj Viki miert kepzeltel ilyeneket, hisz szep vagy, kedves, aranyos, blabla." ez mind rendben van (es igaz!:) EGO). csakhogy. eddig megsem talaltam meg a parom. egesz februarig. elotte bolyongtam, keveregtem, sodrodtam, neha el is tevedtem, aztan beletorodve megalltam egy allomason, epp amikor a szerelemvonat robogott el elottem es magaval ragadott. minden egyes kapcsolatom utan igyekeztem okulni a hibakbol, rendezni a gondolatokat, kerdesekre valaszt talalni es szepen lassan korvonalazodott egy "fekete doboz", amibe belezsufoltam az altalam fontosnak itelt ertekeket. ha ennek csak a fele megvan valakiben, mar jo uton jarhatunk kozosen. es a Daniban eddig megtalaltam mindent. neha mar-mar bosszant, hogy nem talalok hibat benne. de nem adom fel a keresest. muhhahha.

-

felmerulhet a kerdes: vajon nem csak a hosszas egyedullet egy idegen orszagban erzese csapott be.itt vagyok az ocean tuloldalan 4-5 honapja, szinte megzuhanva.  nem csak a tavolsag es a hiany jatszik velem, es hiteti el, hogy ez szerelem? NEM! akinek ez megfordul a fejeben megnyugtathatom, vagy epp ellenkezoleg: elkeserithetem: nagyon jol tudom, hogy mi az amit valoban a fent leirtak hatasara tettem. a Jelen abszolut tiszta!

-

letezik ennyi veletlen? letezik sors? a sors letezik, egy elkorcsosult formaban. nem hiszem, hogy letezik egy fix, megmasithatatlan elore megirt eletut. kezdetlegesen utakat jelol, jeleket ad, am nem iranyit. a donteseiddel Te magad alakitod az eleted. en szerencsesnek erzem magam, hogy annyi osveny, utacska, ajto kozul a helyeset valasztottam, es kos makacssagom most jol jott, hisz nem hagyta, hogy a terveimet ellenzokre hallgassak. ezaltal jutottam el amerikaba, es talaltam ra a Danira. /vagy o ram?:)/ jo sokat utaztam erte :)

tudom mit ereznek a szeretteim, a barataim. azon jar az agyuk, hogy ez a leanyzo kint fog maradni...! valoban megfordult es azota forog a fejemben a gondolat, hogy visszajovok ide. szeretlek Titeket (tudjatok kihez szol!), nagyon hianyoztok, es megprobalunk valami okosat kitatalni, hogy jo legyen mindenkinek. nem tudom letezik-e ilyen megoldas. azt tudom, hogy a Danival boldog vagyok! igy is, hogy japaniaban van, a tudat, hogy szeretjuk egymast boldogga tesz, es nem kesergek (nagyon mindig..). neki megigertem, hogy vele maradok es visszavarom. igeretet tudtam tenni  a szemebe, mert minden porcikam uvolti, hogy "O kell!" bizom benne. szeretem. szarnyakat adott nekem....felemelt...es vele szeretnek repulni  kez a kezben a jovo fele.

nyugtato, hogy az otthoniak gyomorgorcsuk ellenere is tamogatnak. "az szamit, hogy te boldog  legyel" mindenkitol ezeket a szavakat hallom. belul viszont ott a felelem, hogy eltavolodunk a barataimmal, ne adj isten elvalunk egymastol. barmerre is vezetem az eletem....Zoli, Szeki, Basi.... orok baratotok leszek. rengeteget koszonhetek nektek, egyutt es kulon-kulon is. alig varom, hogy novemberben atolelhesselek Titeket ferihegyen, aztan borozgatva barsozzunk egy nagyot a welcome bulim elott :)

Anyu, Gag.....kivanni sem tudnek jobb anyat es fagyimero Gagameri testvert. rengeteget szamit es koszonom,  hogy nem ellenzitek esetleges maradasom. ugyis mindig hazajarok! DE ATYAEG!!!!! miket irok? elegge eloreszaladtam a gondolatokkal..... de nem tehetek rola, tervezek a Danival...

-

mit irjak meg? tengetem unalmas, monoton, "dolgozo" hetkoznapjaimat. probalom valtozatossa tenni...spanyol, joga, mas utcakon kozlekedek, patricia...es hasonlo mokak. most egesz elrendezodtek a surlodasok a csaladdal. remelem igy marad. teszem a dolgom, hessegetem el a "mi a francnak vagyok itt es csinalom ezt?" kerdeseket, amik egyre tobbszor felmerulnek bennem. nagyon varom, hogy ismet a sajat Eletemet eljem, mert ez nem az enyem. begubozodtam valami host burokba, aztan ott kussolok hetfotol pentekig.  de legalabb ez is erosse tesz. vagy tonkre. hehe. az allando frusztracio, hogy nem jo... s ezt csak nyelem. a bajom nem a babysitterkedessel van, hanem.... a veluk elessel. KORLATOZNAK!! morr.

-

egyelore ennyi. meg sok minden lenne, am nem zuditok egyszerre mindent Ratok.     



Utoljára változtatva 03-22-2006 @ 12:10 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 03-22-2006 @ 07:58 pm)

Comment: Ha a boldogságról van szó. akkor kicsit önzőnek kell lenni! Abszolút támogatlak, mert mindenki arra vágyik, hogy ezt a fajta szerelmet átélje! Ha Te végre megtaláltad nem engedheted el! Akkor bizony vele kell maradni, akárhol is! És nincs egy wájkikinél sem jobb tesóóóó!!!!!! :))


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 03-24-2006 @ 12:48 am)

Comment: Először is annyit,hogy megkönnyeztem amit írtál....legyél nagyon BOLDOG!!!!,mert akkor én is az leszek! Megnéztem a fűzfői képeket,és elgondolkodtam..lehet nem lesz már ilyen....,mert felnőttetek!)))A


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 03-25-2006 @ 07:31 pm)

Comment: A boldogságod bolgoggá tesz, szerintem midenkit aki szeret téged. Remélem azért fűzfői bulik még lesznek, de temészetesen veled együtt!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds