[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 246
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 246


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

nélküled
Ideje:: 03-22-2006 @ 09:38 am

nélküled csak tréfája vagyok a világnak. a testem is csak egy tréfa, mert úgy tűnik, hogy vagyok, pedig te tartottál össze engem, és nélküled csak kósza lélek vagyok, aki gondolatban újra és újra ott bolyong a lépcsőházban... jaj, nem láttam még szebb lépcsőházat! és gondolatban minden nap citromos teát iszok, de azóta nem, mert az élet ostoba tréfát űz velem, és már tudom, hogy a tea sosem lesz ugyanaz, és hiába vágom fel vékony karikára a citromot, és hiába úszik az egész cukorban, olyan íze csak ott volt...

jaj, unom már ezt a darabot, és unom a szerepemet, de legjobban azt unom, hogy olyan hitelesen belehalok egészen. pedig tegnap már majdnem elhittem, hogy soha, de soha többé nem hiányozhatsz mellőlem... voltam angolon, és egészen jó volt. Hetty Robinsonról olvastunk, akinek 1916-ban száz milliós vagyona volt, de mégis maga mosta a ruháját, na és persze csak az alját, ahol az utca köve érte, mert a szapannal is spórolt, és képzeld! még a fiát is csak egy olyan korházba volt hajlandó elvinni, ahova csak a szegényeket vitték, úgyhogy a végén le kellett vágni a srác lábát.. ez azért durva, nem? persze ilyenkor az ember rövidre zárja a történetet, hogy hülye volt ez a Hetty Robinson, de én azért elgondolkodtam, hogy ki tudja, ha én lettem volna a helyébe.. én akit egyáltalán nem érdekel a pénz.. még magyarul sem jutott eszembe semmi arról a szóról, hogy PÉNZ... de mégis! ki tudja, ha én születek Hetty Robinsonnak, lehettem-e volna más? hiszen mindössze csak annyi történt, hogy elfelejtette a pénz, az nem csak egy szám, ami lehet egyre nagyobb, hanem a pénz csak valami ellenértéke, vagy különben nincs értelme. de Hetty Robinson más volt mint a többi, neki a pénz csak egy szám volt... és amúgy tényleg jó, hogy nem én vagyok Hetty Robinson, de hát azért kicsit megesett rajta a szívem, hogy mindenki kapásból lehülyézte, mert olyan gyakran előfordul az emberrel, hogy beleszeret valamibe, aztán elfelejti mire való...

én is menniyre szeretem, hogy még mindig nem felejtettelek el egészen... jaj, de szörnyű is lenne, ha egyszer nem emlékeznék már a mosolyodra.. vagy, mikor vártál az állomáson, jaj, imádtam vonattal menni!
Marci azt mondta, egyszer majd összezsugorodok, és akkor jó lesz. hát remélem hogy igaza van, mert elég rossz, hogy folyton elférsz bennem, pedig nem akarom... már megpróbáltalak kitölteni mindenfélével, még szalmát is hajlandó lennék lenyomkodni a torkomon, csak végre többé sose kelljen visszatérned.

na, most dolgozom! mint afféle rendes ember. számokat írok egymás alá. remélem büszke vagy rám. ez most nem ilyen naplopás, hanem komoly dolog, amiért pénzt fizetnek, és mekkora mázli, hogy nem én vagyok Hetty Robinson, mert így minden fillért elkölthetnek a gyerekek.

hát nem is tudom..
be kellene fejezzelek.
na.
menj! menj már... menj már haza!



Utoljára változtatva 03-27-2006 @ 08:34 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 03-22-2006 @ 09:47 am)

Comment: .. lehet, hogy a helyét akarod látni, én tudod, hogy csinálom? nem foglalkozom vele, hogy ott van. :))) jó a világnak, ha senki más, te biztos megérted az embert...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-22-2006 @ 12:26 pm)

Comment: nekem pedig, te vagy jó:)) (és én sem foglalkozok vele, csak néha úgy.. elbeszélgetek)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 03-22-2006 @ 01:51 pm)

Comment: Alapból két új infóval is gazdagítottál (angol tanfolyam, munka pénzért :))... okos nem tudok lenni, de azt hiszem inkább az emlékek töltsenek ki, mint az üresség. Puszillak: Luna


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-22-2006 @ 02:35 pm)

Comment: hát, ja! igyekszem úgy csinálni, mintha semmi baj nem lenne, hátha a végén egyszer elhiszem... itthoni könyvelés (kisinaskodás), meg mielőtt elfelejteném, amit egyszer már tudtam, most gyorsan felrázom a fejemben, főleg, hogy itt van a faluban, szóval amolyan lokálpatrióta dolog is egyben...) és kösz Luna!


Hozzászóló: mango
(Ideje: 03-22-2006 @ 07:14 pm)

Comment: szemi... Nagyon erős vagy, ezt tudd. És azt hiszem, van, ami soha, de soha ebben a nyomorult életben nem múlik el, és van mindenkinek valakije, akit SOHA, SOHA sem tud a lelke mélyén elengedni, tűnjön az bármilyen ostobaságnak is, és ellenkezzék minden józan ésszel is... Mondják, hallod, érted, felfogod, - de megtenni...??? ....jaj, ahelyett, hogy vígasztalnálak, még locsoltam egy kis olajat a tűzre...? De nem tudok okosat mondani, - csak ezt... :( Ne hari...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-23-2006 @ 09:23 am)

Comment: Mango:) nem tudom elmondani, milyen sokat jelent, ha hozzám szólsz, mert senki nem így képzeli húsz évesen, és vannak dolgok, amit nem lehet megérteni, csak ha átélte az ember, és annyira kell, hogy ne csak velem történjen mag valami... szóval, nagyon köszönöm!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 03-23-2006 @ 08:19 pm)

Comment: Jóóó! Tanulás és munka. Valaki egyszer azt mondta, szerelmi bánat ellen legjobb gyógymód, ha tanul az ember... Kitörölni nem lehet, nem is szabad... A teát idd keserűen, meglásd így érzed majd igazán az aromáját, és beszélgess velünk.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds