[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 241

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

helyemre pofoz az élet
Ideje:: 03-24-2006 @ 01:41 pm

Helyemre pofoz az élet... azt hiszem Müller Péternél olvastam, hogy ha letérünk az általunk kijelölt útról, akkor helyre pofoz az élet. na, most valami nagyon hasonlót érzek.

Persze nem bírtam ki, és megnéztem az esküvői fotót. Elégedetten állapítottam meg, hogy nincs a főcímek között, Wow, mintha-tekintettel-lennének-rám-is érzésem támadt és az jó. Aztán megállapítottam, hogy az ifjú pár valóban csodaszép, és boldog... és akkor jött a döbbenet: hogy ennek valahogy örültem.
Fura teremtmény az ember, sosem úgy reagál dolgokra, ahogyan azt elvárná magától. Épp olvastam Galdr egyik hsz-t, hogy azzal szeretkezz, akivel erre késztetést érzel, csak aztán vállald a következményeket. Hát, ja, nagyon mást úgysem lehet tenni, mint vállalni a következményeket! :)
Nade, hogy tudná az ember, hogy mit vállal, azt erősen kétlem.

Szóval, néztem a képet, és a fiúnak olyan modern frizurája volt, és csuda helyes volt, (életemben még ilyen helyes fiút nem láttam...) igen, akkor is ezt gondoltam, amikor csak egy centis volt a haja, és kinyitotta az ajtót, és magához húzott..
De akkor azt is gondoltam, hogy mi vagyunk a legbátrabbak a világon, és most aztán mehet minden törvény a fenébe, mert mi lebontunk minden falat és fellázadunk minden végesség ellen, és mégis ketten maradunk hófehérek..

De most csak azt éreztem, hogy olyan öreg vagyok, és teljes képtelenség, hogy ez a helyes fiú valaha magához húzott volna, és megcsókolt, és úgy nézett a szemembe, hogy én semmit sem akartam tudni, és sehova se akartam menni...
Teljes képtelenség, hogy én ezzel a sok bánattal itt a szívemen, ami ezer évet karcol az arcomra, ezt a helye fiatal fiút szerettem. Az egész lehetetlen! Megint egy újabb ócska tréfa.. Hiszen én öreg vagyok, ő meg oly fiatal, de végre révbe ért, és megtalálta a párját.. Igen, lassan én is kezdem elhinni, hogy megtalálta a párját, és akkor arra jööttem rá, hogy milyen jó, hogy ezt a lányt is már kicsit szeretem, mert nem lehet valakit úgy szeretni, hogy ne szeressem azt, akihez tartozik...

Na, szóval akár jól is érezhettem volna magam. Hirtelen megszállt valami belenyugvás féle, hogy minden a legnagyobb rendben van, és tényleg milyen jó nekem, "nekünk van a legjobb családunk" ahogy a gyerekeim mondják"
Csak akkor valahogy elkezdett fájni, hogy nem szerethetek többé, és írtam egy jó hosszú levelet a szállodás pasinak, hogy mi a fenéért engedte meg, hogy újra szeretni tudjak, ha nem tudta mit akar. Na, ennek az lett a vége, hogy a pasi úgy érezte, szemét módon átszúrtam, és azóta nem ír. És olyan piszkosul hiányzik.. Tiszta marhaság... Nem is akartam tőle semmit, de valahogy mégis levegőhöz jutottam, amíg elhittem, hogy szerethetem... "Neked öltöztem, akkor is ha nem találkoztunk" Húú, ezt is tegnap olvastam, és szerintem zseniális...

Annyira hiányzik az embernek, hogy felöltözzön valakinek. és én mostanság neki öltöztem.. Most meg csak öreg és sebzett vagyok(már megint)
és ha még ez mind nem lenne elég, akkor életem első kóbor lovagja felbukkant a múltból, és közölte, hogy ne keverjem a szart... Ilyenkor a fejemet fogom óbégatva, hogy te jó isten! Milyen embereket szerettem én valaha, akik annyira nem ismernek engem, hogy én csak szemből támadok! Komolyan, hihetetlen, hogy itt van kiterítva a lekem, és az akit maggamhoz még ettől is közelebb engedtem azt hiszi, hogy ártani akarok neki.

Ehj! el akarok bújni a világ elől...
Nem való nekem ez a színes kavalkád...
Megöregedtem.



Utoljára változtatva 03-24-2006 @ 01:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: BB
(Ideje: 03-24-2006 @ 02:48 pm)

Comment: Ölelös smiley... :) B. http://www.fullextra.com/modules.php?name=Irodalom&file=display&jid=8473


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-24-2006 @ 04:19 pm)

Comment: BB:) ezt kaptam Fatától karácsonyra... és azt írtam neki vissza, hogy ezzel visszaadta a mesémet. (segítsünk a többieknek. az első betűket lkell összeolvasni) most tőled újra visszakaptam... (bárcsak én is visszaadhatnám a tiédet)Nagyon köszönöm!!!! (Fatát is)


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 03-24-2006 @ 10:06 pm)

Comment: Nahááát! milyen érdekes! Valaki minden további nélkül letörölte(tte) a neki nem tetsző hsz-emet. Vajon miért? Nem tudott mit felelni rá? No nem baj, majd megírom saját blogban...


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 03-24-2006 @ 10:41 pm)

Comment: Hát így.... Ott voltam a Mesterkurzuson..És Müller Péter meg Popper Péter nagyon de nagyon okosakat mondott. Mindenek ellenére a nagynénémnek volt igaza.Azt mondta: Fiam, szar az élet! Hát kezdek rájönni: volt valami igaza. Szemilla...ölellek.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-25-2006 @ 07:37 am)

Comment: valóban éltem a lehetőséggel, és letöröltettem a nekem nem tetsző hozzászólásodat, miszerint én visszaáélek a net nyújtotta névtelenséggel, ami egyszerűen nevetséges, hiszen engem névről és arcról is ismernek a legtöbb helyen, ahol publikálok, és mivel minden helyen ugyanazt a nicket használom, és a találkozókon lehetőségemhez mérten részt veszek. belehajszolsz egy olyan önvédelmi procedúrába, ahol a vádaskodádaidra kell megfelelnem, anélkül, hogy vennéd a fáradtságot, és legalább utána érdeklődnél az információk valóságtartalmának. eddig sem foglalkoztam veled, és ezek után sem áll szándékomban, úgyhogy ezúton kérem az adminisztrátort, hogy a további hozzászólásaidat a blogom alól törölni szíveskedjen. természetesen, te, a saját blogodba azt írsz, amit akarsz.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-25-2006 @ 07:39 am)

Comment: Móka! hát van olyan is, amikor szar, elvégre nem lehet mindig gyönyörű:) köszönöm! én is ölellek.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 03-25-2006 @ 11:08 am)

Comment: Na nem! A megöregedés akkor van amikor már nem fáj semmi és akkor ha azt mondják, hogy húzd be a hasad pedig már rég behúztad! ;) Ölelős szmájli. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-25-2006 @ 12:10 pm)

Comment: Anonyma:)) ez nem valami jó hír, mert most épp az van, hogy azt mondják, húzd be a hasad, pedig rég behúztam:)))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-25-2006 @ 09:49 pm)

Comment: Az öregség nem betegség....hidd el, minden kornak megvan a varázsa, a titok csak annyi, hogy azt a kort kell élni amiben vagyunk....Tény, hogy nehéz váltani....)))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-25-2006 @ 10:16 pm)

Comment: Anna:) sosem akartam egy nappal sem kevesebbnek látszani, csak mostanában kezdem érezni a súlyát... romlik a szemem, kihull a hajam, kihull a fogam,lihegek, ha a busz után kell futni... és így még álmodozni is olyan nevetséges.


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 03-26-2006 @ 08:48 am)

Comment: Köszönöm azt a dalt. Ott kezdődött, és itt ért véget.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds