[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 240


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szombat este elmélkedve...
Ideje:: 03-25-2006 @ 10:33 pm

Ma elkezdődött végre valahára a tavaszi idény.Az első két meccs el lett halasztva a pályák pocsék állapota miatt.Ma Noszvajjal játszottunk.A meccs elejét szokás szerint elbénázták,első 2 percben egyből bekaptak egy olyan potyagólt...Szidtuk is rendesen Gabit,a kapust.Aztán azért csak felhoztuk 2:1-re,tesóm rúgta az első gólt.Az első félidőt 2:2-vel zártuk.A második félidő is bénázásokkal indult,de több gólt már nem kaptunk,hirtelen feléledt a csapat,tesóm még egy gyönyörű gól után lejött a pályáról.A végeredmény 7:2 lett.Végre ismét büszke lehettem a csapatra!
Az őszi idényben nagyon jól alakítottak,harmadikok lehettek volna,ha nem vesztik el zsinórban az utsó 4 meccset.Most jött két új játékos,el lett tiltva kettő...Hú,de hogy megváltozott mindenki!Tavaly november óta nem nagyon láttam őket,a többségnek megnőtt a haja,és páran nagyon nem hozták a formájukat.De jó érzés volt ott lenni,újra a pálya széléről bíztatni őket.Igaz,jobb lett volna már téli kabát nélkül,de sajnos hiába sütött a nap,a szél az fújt.
Azért egy kicsit rossz volt látni a volt barátomat,Norbit.Szokatlan volt még ennyi idő után is,hogy nem jött oda meccs előtt,meg félidőben,meg ilyenek...Hihetetlennek tűnik,hogy valaha szerettük egymást, most pedig meg sem akar ismerni...Jó,én szúrtam el a végén,mert elutasítottam a barátságát.De akkor úgy éreztem,hogyha nem lehetek vele,akkor nem szeretnék a barátja sem lenni.Nem baj,hátha lesz ez még jobb is.
Azért mégiscsak 8 hónap volt,ráadásul míg kinnt volt 3 hónapot Németországban,én megvártam.A meccs elején azon agyaltam,hogy minek vártam én meg,mikor annyiszor megcsalhattam volna.De én kitartottam,mert szerettem.És azt hittem,hogy ez megerősítette a kapcsolatunkat.Az elején úgy is tűnt,amikor hazajött.Aztán mélyrepülés,alig találkoztunk...Észrevétlenül lettünk olyanok,mint kb. a 20 éves házasok,vagy még rosszabb.Egymás nélkül járkáltunk el,egy héten 1X találkoztunk...De én annyira szerelmes voltam,hogy nem érdekelt,azt gondoltam,hogy lesz ez még jobb is.De nem lett.Tudjátok,milyen rossz érzés,amikor egy buszmegállóban közlik veled,hogy ennyi volt???Ahol van vagy hatszáz ember.Én már tudom...A buszon hazafelé már úgy szorítottam össze a fogamat,azt hittem,beleőrülök.Nem láttam a könnyektől,de nem akartam sírni.Életem legkeményebb hazaútja volt,alig bírtam ki azt a fél órát.Otthon kitört belőlem...
Annyian okoztak már nekem fájdalmat,megcsaltak a legjobb barátnőmmel,stb.De ez más volt.Azt hiszem túl sokat adtam a kapcsolatunkba.Többet,mint ő,többet,mint kellett volna.Ma,amikor megláttam őt a pályán,pár percig mardosott a fájdalom.Lepergett előttem az a 8 hónap.Minden rámzúdult.Aztán jobb lett és már nem is érdekel.Azt hiszem,most léptem ki véglegesen az életéből.

Nagyon hülyén hangozhatott ez az egész,hiszen van másik barátom,akivel boldog vagyok.Nagyon.És szeretem őt.Norbit pedig már régen nem.De hiába engedte el őt a szívem,a lelkem még nem volt rá képes.A mai napig...
Talán egyszer,egy másik életben együtt leszünk Norbival.Vagy,ha benő a feje lágya.Mert gyerekes ám,nem kicsit.Makacs és önző.János és Norbi ég és föld.János figyelmes,humoros,kedves,szeretni való,érzékeny,és bár néha ő is gyerekes(de ki nem??),vele bármiről tudok beszélgetni.Meghallgat.És én is őt.
Nagyon szerencsés vagyok.Nem gondoltam volna,hogy valaha még boldogabb leszek,mint Norbival.És végre megtanultam,hogy nem szabad előre tervezni.Jön,ami jön.Persze nem kell sodródni az árral,de 1 hónap után nem szándékszok férjhez menni,vagy ilyesmi.

Na,ennyi éppen elég is belőlem!!!Jó sokat írtam.De ez már kellett.Kiírni magamból,ami itt belül nyomasztott.
"Nem mondhatom el senkinek,elmondom hát mindenkinek!"

Cuppppppppppp!



Utoljára változtatva 03-25-2006 @ 10:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds