[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 246
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 246


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Idegenné válni (Marcinak, és mindenkinek, aki szeretett, és akit szerettek)
Ideje:: 03-31-2006 @ 12:43 pm

Olyan szörnyű, hogy amikor először elolvastam, amit írtál, valamiféle elégtételt éreztem: "Na, mi van, Nagyokos! Annyit dumáltál nekem arról, hogy nem kell Lev ahhoz, hogy elengedjem és tessék! Most itt nyüszögsz, és ugyanazt mondod amit én:
nem érdekel, hogy szánalmas vagyok. nem érdekel hogy szánalmas vagy. érted ezt? nem számít más semmi, csak hogy itt egy nyírfa liget állt.
De igazából ordítani lenne kedvem, hogy basszus! Miért nincs kivétel? Miért ez a törvény: aki elmegy, az nem hall. Aki elmegy, az magával viszi a lelkét, aki meg ott marad kifosztva, annak meg csak mosolyogni szabad, mert: nincs szánalmasabb sem annál, mint aki ezt képtelen feldolgozni, és önmagába szúrja önmaga tragédiáját, miközben kétségbe esetten toporzékol, hogy ez mért nem fáj senkinek, rajta kivül.

Mondanám: látod, erről beszéltem! Hogy rohadjon meg a világ, amiért tovább megy minden, mintha mi sem történt volna, pedig épp összedőlt minden. Mert hiába!
A világ mindenkiben külön-külön van jelen. A te világod az, amit megélsz, és látsz az évek során, az én világom, amit megélek és látok.. És ha bennem épp összedől minden, akkor a világ dől össze, és rohadjon meg az egész, ha mégis tovább forog a Föld.

Hiszen én is mindig ezt mondtam neked: legyen hát vége. múljon el. csak ne így De arra is rájöttem Marci, hogy az ember nem választhatja meg a véget sem. Azt hiszed, okosabb lehetsz mindenkinél, de mikor elfogy a levegő, csak az ösztönök működnek. Csak kapálózni lehet, és jön a kurva háború, ami olyan felesleges, de mégsem az. Mert nem lehet kibírni, hogy idegenné váljon, akit szerettél.
Itt van a dög elhantolva... idegenné KELL válnia, mert különben mint valami időzített bomba ketyeg minden pillanatban a vágy, hogy hozzád érjen, átöleljen... Mondd, hogyan lehet kibírni, hogy nem ölelem meg azt, akit szeretek? Csak hazugság árán... és mert hazudnod kell, idegenné lesz minden...

Olyan jó ezt elmagyarázni...
Aztán kikapcsolom a gépet, és arra gondolok, hogy még mindig nem értem...
Nem értem, hogyan lehet idegenné, akit szerettem.



Utoljára változtatva 03-31-2006 @ 12:43 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 03-31-2006 @ 01:16 pm)

Comment: hmmm... figyelj csak, ha megtalálnád a választ, akkor kérlek ird meg azt is! addig is, reménykedem, hogy majd valakinek sikerül válaszolni... vagy nem is tudom...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-31-2006 @ 04:49 pm)

Comment: Miért kell okvetlen mindenre magyarázat? Miért nem lehet egyszer az életben, de ha tetszik, akár sokszor-, elfogadni csak magát a tényt. Magyarázat nélkül? Miért?Miért? Mert csk! És kész.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-31-2006 @ 06:30 pm)

Comment: A szerelem elmúlása soha nem egyszerre történik... Valamelyik félnél kezdődik és esetleg ha van rá ideje, meg energiája a kiábrándult félnek akkor, még a kapcsolat alatt megutáltatja magát annyira, hogy ettől nem gond az elengedések 90 %a. De az a 10 % amit átél, az maga a pokol. Szerintem arra nincs magyarázat, miért ez a törvény, Isten miért büntet minket ezzel a szörnyű érzéssel. .... Nem tudom mi segíthetne. Bár tudnám, felérne a világ legnagyobb találmányával...annyi embernek lenne szüksége rá.... Szeretlek olvasni, de inkább a verseidet, a gyönyörű műveidet...Szeretettel Anna..


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 03-31-2006 @ 08:01 pm)

Comment: Pedig olyan egyszerű! ;) Én már érteni vélem, hogy minden -ami lángol- elég, csupán hamu marad utána. De a lényeg az, hogy égett... és ahol hamu van ott lángolt valami! Ez a lényeg, semmi más nem számít! A lángok emléke életünk végéig melegíthet...ameddig hamuvá nem leszünk mi is. Ennél egyszerűbben nem tudtam elmondani. :)


Hozzászóló: mango
(Ideje: 04-01-2006 @ 03:10 pm)

Comment: Én másképpen látom,Anonyma, - ez nem elég így...Hogyan lehet valakinek elengedni a kezét, akit még mindig szeretünk...?! Szemilla ezt nem tudja feldolgozni, pedig már nem most történt a dolog...És sajnos ez nem hogy javulna, de még minden nappal romlik is....Mármint a helyzet. Hej, de nehéz ez...Ha CSAK az egyik fél "bontja fel a szerződést", - attól a másikban még nem feltétlenül múlik el az érzés...Sőt...Ez a feldolgozhatatlan...Igen, égett, lobogott, - elhamvadt: és akkor már csak az emlékekből kell erőt meríteni a mindennapokhoz a "kifosztottnak"...? Nem olyan egyszerű ez...Hiszen minden perc fáj a másik nélkül...Én így gondolom, de lehet, tévúton járok.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-02-2006 @ 08:56 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek! (Anonyma, én kezdem érteni, amit mondtál! Mango:) nem is értem, mivel érdemeltem ki ezt a szeretetteljes törődést... szerintem maga a szó hülyeség -"elengedés" Mit kell elengedni azon, aki amúgy is elment? Amit maga után hagyott azt fel kell dolgozni, meg kell élni, túl kell élni, együtt kell megtanulni vele élni... na, de elengedni??? olyan lett nekem ez a szó, mint a császár új ruhája: újabban mindenki elenged mindenkit, csak épp azt nem lehet tudni, hogy ezen mit kell érteni. azt hiszem, Anonyma is úgy értette, hogy "míg hamuvá leszel" -vagyis amíg élsz, addig tiéd marad.)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds