[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 261
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 261


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Feketére festem a lelkem
Ideje:: 04-01-2006 @ 09:46 pm

Feketére festem a lelkem! Persze nekem sosem jutna eszembe ilyen gyönyörűséges mondat, de most olvastam Galdr Lilithjét, és beleszerettem a gondolatba!
Ha fekete lesz a lelkem, akkor nem kell aggódnom, hogy elég fehér-e, nem igaz? Jaj, ez nagyszerű!!!! Mindig is fekete lelket szerettem volna magamnak, csak eddig nem tudtam róla! De most már tudom, és ez most olyan nagyon boldoggá tesz!
Persze nem csak ez!

Ma valahogy jó volt. Eljöttek Tünde barátnőmék, minek alkalmából kitakarítottunk.
Tudom, nemcsak akkor kell takarítani, ha vendég jön a házhoz, de akkor a legjobb, mert akkor az ember kicsit mások szemével is nézi a koszt, és olyan dolgokat vesz észre, amit egyébként soha. Húúú, a lépcső melletti korláton pl olyan vastagon voltak az ujjlenyomatok, hogy nem is értem, hogy nem ragadt még senki keze a korláthoz! Varázslat! Komolyan. Csupa varázslat az élet.
Aztán az is olyan jó volt, hogy a lányok teljesen önkéntesen kivették a részüket a nagytakarításból. Blanka kiporszívózta a szőnyeget, aztán leült sírni. Fel se bírtam fogni, mi baja lehet.
- Most, hogy már tiszta a szőnyeg, látom, milyen koszos a radiátor -szipogta - Olyan reménytelen ez az egész. Minél többet takarítok, annál több mindent kellene megcsinálni.

Jaj, imádom! Egyszerűen imádom!
Szóval jó volt nagyon, ragyogott a ház, és jókat dumáltunk, és még a tópartra is kimentünk sétálni, és valahogy elkapott megint az a jó érzés, hogy a helyemen vagyok.
Nem tudom nektek elmondani, milyen jó, hogy írhatom ezeket a hülye blogokat, és olvassátok, és szóltok hozzám. Olyan rossz volt, amíg teljesen magamba zárkóztam. Csak gyűlt a por, mint a radiátoron, és egyszerűen nem tudtam, hogyan kezdjek hozzá.
Mert persze értem én, amit Nemo mond, hogy el kell fogadni, minden magyarázat nélkül ami történik az emberrel. Így van, mert CSAK. (Jaj, hogy utáltam, mikor apám gyerekkorában ezt mondta a miértjeimre!)

De tényleg azért mert, csak.
Hiszen tudom én! Sőt, már majdnem mindent tudok és értek, de attól még néha nagyon nehéz.
Mikor írtam a Megbékélést igazából magamat győzködtem, hogy nincs mindenre elfogadható magyarázat, mert nem lehet tudni a másikról, mi mozgatta, miután már nem osztja meg az érzéseit, a gondolatait velem.
Ma már szinte mindent értek, de az sem segít, mikor jön a fájdalom, és nem törődik sem ész érvvel, sem a csakkal. Néha az életre vagyok dühös! A törvényekre. Hogy nem lehet azt szeretni, akit kell. Jaj, én is úgy szeretném azt szeretni akit kell! És néha már egész jól megy.
Olyan ez, mint a Blanka szívfájdalma. Mikor elkezdi az ember rendbe tenni a dolgokat, akkor látja csak igazán, milyen sok minden van, amit észre sem vett, csak most tűnik fel, hogy ez sincs rendben, meg az sincs rendben. És ott találja magát egy nagy heggyel szemben a kezében egy homokozó lapáttal, és csak azt tudja, valahogy el kell hordani a hegyet.
Naná, hogy félelmetes a feladat, és az ember oly kicsinek érzi magát. (Kis lapát, nagy hegy kicsi ember...alapvetően vicces is lehetne!)

De azért ma nem csak a hegyet láttam, hanem azt a kupacot, amit már ellapátoltam belőle. Ma valahogy hátra néztem, és olyan jól eső érzés volt, hogy húúú. Lehet, hogy nagy a hegy, de határozottan fogy!
Mert ma rájöttem, hogy vannak még jó napok, amikor éppen elég az, ami van.
Igaza volt Adélnak. A család a közösen átélt örömtől lesz családdá. És ma olyan jó volt, hogy én is ennek a családnak a tagja lehetek.
Annyira jó volt, hogy még arra is örömmel tudtam gondolni, hogy Lev szeretett. És most már neki is van családja. És várják otthon. Vége lett, mert ez az élet. Az csak álom volt luxuskivitelben. Gyönyörű álom. Azt hiszem, kell legyen bennem valami jó is, ha részem lehetett benne.

Julcsi apukája azt mondta, aki elveszít valakit, akit szeretett, az már sosem lesz az, aki előtte volt. Mindig fájni fog a hiánya.
Ma viszont valahogy azt éreztem, hogy együtt lehet élni ezzel a hiánnyal. Azt éreztem, hogy nemcsak fájni tud a hiány, hanem tanítani is. Olyat tanít, amit egyébként soha nem tanultam volna meg: értékelni azokat a pillanatokat, mikor egy percre felragyog ismét a teljesség... egészen másképp, egészen más fényben... de mégis: itt maradt bennem az a képesség, hogy átadjam magam az örömnek, mikor az élet szép. És ma, igazán szép volt!



Utoljára változtatva 04-01-2006 @ 09:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-01-2006 @ 10:47 pm)

Comment: "együtt lehet élni ezzel a hiánnyal"...Örülök, hogy ezt leírtad...és örülök a szép napodnak is.... ölellek...Szeretettel Anna :))))))


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 04-01-2006 @ 11:13 pm)

Comment: egyrészt köszönöm a méltatást... másrészt: végre, valahára örömmel töltött el amit olvastam! nem akarok az élet szépségeiről irni... csak tudd, hogy egyedül is élni kell, és amig egyedül nem tud szép lenni az élet, addig a páros: csak menekülés! persze én könnyen beszélek... nem volt választásom: vagy megértem, vagy...


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 04-02-2006 @ 07:46 am)

Comment: Talán a magad mögött kupac egyszer hegy lesz. Olyan hegy, amit Te építettél, és bármikor kirándulhatsz a tetejére. És akkor talán az Előtted álló-fogyó hegy sem látszik olyan komor, ellenséges meddőhányónak. Tudod, azt hiszem, minden olyanná válik, ahogyan ránézünk. Én meg tudom, mások dolgán bölcselkedni könnyű.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-02-2006 @ 08:40 am)

Comment: Köszönöm, Anna, hogy velem örülsz! :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-02-2006 @ 08:44 am)

Comment: Kedves Galdr! Én nem hiszek ebben az egyedül is szép az életben! Persze én is néha úgy teszek, mintha ez is megtörténhetne, de igazából abban hiszek, hogy az ember ársas lény, és csak egy másik embertől kaphat mindent: örömet, bánatot, simogatást, jó szót... és persze, talán menekülés is ez egyben, de éppen az a csodálatos, hogy néha megállhat az ember a menekülésben. (a címadó gondolatért pedig ismételt köszönet!) Tiszteletem! :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-02-2006 @ 08:48 am)

Comment: Kerlac:) (oh, micsoda meglepetés!) szóval, amit magam mögé lapátolok, azon a hegyen kirándulhatok, ami előttem van, az megállít... Ez nagyon tetszik!!!! Úgyhogy lapátolok is tovább :))))


Hozzászóló: mango
(Ideje: 04-02-2006 @ 03:16 pm)

Comment: Az a legjobb az egészben, hogy már tudod SZÉP-nek is látni a világot...Örülök annak, amit most olvastam.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-04-2006 @ 10:33 am)

Comment: Ölellek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds