[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 239


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


wacko.gif
Jól kezdődött a hét...
Ideje:: 04-05-2006 @ 02:12 pm

A költözésem egyetlen megkeserítője az volt, hogy tudtam, attól a naptól fogva egy órát fogok tömegközlekedni a munkahelyemre és ugyanannyit vissza. Az én esetemben (helyzetemben) ez nem akármilyen próbatétel tekintve, hogy meglehetősen komoly tömegiszonnyal és egy enyhe pánikbetegséggel élek lassan két éve nem túl nagy egyetértésben. Előre kiszámoltam, hogy Kalászon, amikor a HÉV-re felszállok, még lesz hely, hogy le tudjak ülni, aztán a Batyiig csak ücsörgök békésen, angolt tanulok, vagy zenét hallgatok, vagy csak lesek ki az ablakon, bambán bámulva az elfutó tájat, nem véve tudomást a körülöttem egyre sűrűbb masszává tömörülő tömegről. Nem aggódtam, tudtam, hogy nem lesz gond, a HÉV sokkal jobb, mint a metró, azzal pedig összesen egy megállónyit kell megtennem. Pénteken költöztem, és túl gyorsan elérkezett a hétfő. Reggel meglepetten néztem a gyülekező tömeget a HÉV megállóban. Sokan voltak. Átkozottul sokan. Befutott a HÉV, és én döbbenten szemléltem a kocsikat: ez is tele, ez is tele. Nem sorolom. Felszálltam az egyik vagonba, ekkor szólt az éteri hang, hogy a szerelvény az árvíz miatt csak a Margit hídig közlekedik... Nem estem kétségbe. Nem nagyon. Leszálltam az Árpád hídnál, mint a heringek a konzervdobozban úgy álltunk a természetesen későn érkező egyes villamoson is, majd öt megállót nyomakodtam a metrón. Nem élveztem. Kedden már előre elgondoltam, hogy a Margit hídig megyek, aztán négyes-hatos, majd egy megálló metró. Ez bevált. :-)) Örültem. Az Árpád hídtól már ülni is tudtam. Hazafelé, egy halaszthatatlan okból kifolyólag újra az Árpád hidat választottam, láttam, hogy befut az egyes villamos, tepertem ezerrel, hogy elkapjam, még tetszett is, hogy olyan sokan leszállnak róla, csak akkor jöttem rá, hogy baj van, amikor mindenki leszállt. Kiderült, hogy leszakadt a felső vezeték egy helyen, ezért áll az egész. Átgyalogoltam az Árpád hídon. Nem örültem. Tudtam, hogy nem lesz könnyű, de nem hittem, hogy az elemek direkt összeesküdnek ellenem. Had szokjam a tömeget! Mert ugye két esélyes a dolog, vagy elájulok, vagy nem. Ma szerda van. Eddig megúsztam. De még nem indultam el haza, még nincs vége a napnak, ki tudja, mit tartogat még a számomra... Bár reménykedek, hogy nem lehetek ennyire szerencsétlen.:-))))))))


Utoljára változtatva 04-05-2006 @ 02:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 04-05-2006 @ 04:11 pm)

Comment: Látom, kedves Angelika, Te költözöl most mindenhol. A valóságban (is). Nem egyszerű, miről beszélsz. Emlékszem az írásodra, melyben erről írtál. Tömegmentes közlekedést kívánok!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 04-05-2006 @ 04:31 pm)

Comment: Köszi Ottó, de ez sajnos nem fog megvalósulni, amíg az áradás tart. Ha a Batyi felszabadul, már nem lesz semmi bajom.:-))))))))))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-05-2006 @ 07:33 pm)

Comment: Angelikám, ezen jót mosolyogtam. Fel a fejjel és irány előre a tömeggel szemben! Kardot ránts és kész vége a tömegnek! Komolyra fordítva a szót: nem kellemes, ha valaki pánikbeteg, de foglald el magad azzal, hogy milyen a ruhája az embereknek, illik-e hozzá a cipő, táska, haj, smink, legyen nálad szőlőcukor, mert az mindig jó, az ájulás ellen. Én az autóban vagyok rosszul, mert klausztrofóbiám van, de a tömegközlekedési eszközöket, ami itt van troli, villamos, busz, azt szeretem. Imádok tömegben lenni, így vásárolni is. Én inkább kis térben pánikolok be, pl. lift - hú na azt szívből útálom. Fel a fejjel! pusszantás: Gaby


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 04-05-2006 @ 10:27 pm)

Comment: Az a helyzet, hogy inkább közelebb kell. Ja! Ez nem a kívánság lista? Angelika tudod nálunk is van (elég sokszor), amikor több mint egy óra elteltével osztanak csak piskótát a következő helyijáraton. Még szerencse, hogy nálunk nincs árvíz. Egyébként döbbenetesen eltalálták megint, hogy nem lesz semmi gond. Csak a sok szegény embernek meg odaveszik mindene.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 04-06-2006 @ 06:34 am)

Comment: Azért csak vigyázz magadra. Igyekszem feltalálni a teleportálás technikai feltételeit. Te leszel az első, akinek szólok. Azért ne várd hogy hamar. Üdv.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 04-06-2006 @ 08:12 am)

Comment: Azért a humorod megőrizted, ez a lényeg :). Remélem, a költözést nem bántad meg, az utazás meg lehet kaland is, amiből témát meríthetsz az írásaidhoz :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 04-06-2006 @ 10:43 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek a bíztatást. Csizi: Igyekezz azzal a feltalálással! :-))) Gaby: A ruhanézegetést már próbáltam, az nem jön be. Helyette rádiót hallgatok, rágózok, meg matatok össze-vissza, akkor nem foglalkozom magammal. A szőlőcukor jó ötlet, ma reggel vettem 3 ízben is. Lacobá: Katasztrofális a helyzet, és igen. Megint nagyon okosak votak odafenn. Luna: Nagyon örülök, hogy kiköltöztem Kalászra, nagyon élvezem, még a közlekedés sem szegi a kedvem. :-))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds