[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


closedeyes.gif
NAGYPEENTEK...
Ideje:: 04-14-2006 @ 08:31 pm

Nagy Uunnep, meelyre visszanyulnak emleekek...

  - Euroopaaban, reegebbi Hazaamban, Mgyarhonban, meeg koolyokkoromban - nem vettuuk nagyon komolyan, hogy ez az az uunnep, meely a magabaszallas.... hogyan is volt ebben az eeveben gondolata ural el lelkeken , kuulsoo vilaag  csendesen haatteerben... ez jelemezte az een idoomben Nagypeenteket...

  Nem tudom ma hogy van ..  remeelem az egyre terjedoo globalizmusnak sincs ereje ezen vaaltoztatni... de ki tudja?... itt, ahol most eelek nem ilyen zaarkoozott jelleggel folyik az eelet....pl. > mieert keerdezi toolem, hogy Nagypeenteken  is nyitva van??... mi az, hogy nagypeentek? a biznic, uram a biznic! az a legfontosabb, imaadkozzon mindenki ahogy akar...otthon.. de ha kileep az utcaara nyitva keell talaalja az uzleteket!.. kuuloomben fuccs az uuzletnek... ees ebbool eel az ember... nem iigy van? .... mondte keerdooen raamtekintve a sarki fuuszeres - mikoozben  odaszoolt egy kinainak,  oot.. ott uram, a harmadik polcon a legelsoo amit keres. olyan barnaas-zoold dobozban... i-i-igen az az!

  Haat ilyen itt a Nagypeentek...... A huusveet viszont (joo uuzlet, fooleg a viragarusoknak, akik minden sarkon 3 szoros aaron pleehtartaayokban maguk eloott NEM kinaaljaak az arujukat,  tudjaak. amugyis elkeel az, tavaszi tarka csokorral a legtoobb Joe, Bill ees Dick sviithartjaahoz odasomplyog! ... (neeha!  a Mom- nak is leessik - persze legolcsoobja! - amitool a Mama szeme azonnal koonnybelaabad.

  Ezt csak magamnak mormogom....  Nekem Nagypeentek Uunnep!...  Az Eszkamerikai praktikusaban(?) veszi a dolgokat de a Huusveeti vidaamsaagokat (loocsolaas nuku) ook is kedvelik 



Utoljára változtatva 04-14-2006 @ 08:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 04-15-2006 @ 01:07 am)

Comment: Globalizációmentes ünnepet kívánok neked és a világnak! Sajnos az emberek nagy része már nem igényli ezt... Ők tudják... Pontosabban nem tudják... Fogalmuk sincs... Semmiről... Á, mindegy... Bocs a realizmusért. :( Optimizmus majd hétfőn. :)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-15-2006 @ 05:12 am)

Comment: Bob!.. kedves (glob. mentes) Uunnepi jokivaansaagodert koszi de azt hiszem a "Vilaagot" kihagyhatjuk ebbool a bulibool, mert sajnos az emberek nagyreesze hiaaba tudja, amit Te tudsz, een selytek de ezeknek hiiaba van roola fogalmuk!... a semmirool... azt kitapossa belooluuk a globalizaacioo.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-18-2006 @ 04:56 am)

Comment: Bob!... ma maar HEETFOO elmuult,, keed hajnal van! , ... itt allok pizsamaaban! (uugy eertsed, halaooing- ingben- glooriaaban) ees csak vaarok... csak vaarok!.... mi a csudaba van az "Otimizmus heetfoon" beigeerttel??? ... Huusveetheetfoon "ellocsolta" a globalizaacioo???


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds