[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 243
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 243


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

közelről látszik fehér fényem
Ideje:: 04-16-2006 @ 09:53 pm

"Csak távolról látszik fehérnek fényem,
Közelről múlandó fekete egészen."   
(Kovács-Cohner Róbert)

én mégis úgy hiszem:
ki igazán szeret, annak közelről látszik igazán fehér fényem, s a távolban leszek fekete egészen.

Remélem Robi nem szedi le a fejem, hogy ide idéztem szellemét, de ez most annyira megfogott!

úgy szeretnék írni, de persze most nem lehet.

Illetve lehetni lehet, csak tök bunkó dolog, mert itt vannak anyámék és illendően mosolyognom kellene, de még mindig nagyon rossz vagyok az illendő mosolygásban (bár ma szerintem csúcsot döntöttem!) szóval most összedőlhet az ég, vagy amit akar, de muszáj kicsit írnom.

Tegnap Megasztárt néztünk családilag, és húúú, nagyon elszorult mindenem, mikor hallottam Póka Angélától azt a Szomorú vasárnapot....
De ami a legszebb az egészben, hogy a hugi ma azt mondta, hogy mikor nézte, arra gondolt, hogy ez nem is énekes, hanem művész, aztán rögtön hozzátette: te jutottál eszembe.

Na, igen! Én is eszembe jutottam magamnak, csak én arra gondoltam, én is olyan lehetetlenül viselkedek színpadon kívül, mint ez a csaj, mert az ilyenek (szerényen egy kalap alá veszem most magam ezzel a nővel) csak a színpadon lehetnek igazán önmaguk, mert ott mutathatják meg mindazt, amijük van: vagyis a lelküket. De az élet, az nem szereti ha valaki mutogatja a lelkét.
Na, a lényeg, hogy rendes volt a hugitól, hogy ő is akkor gondolt rám, amikor én is épp magamra gondoltam.

Úgy néz ki elkezdődött a színjátszósdi... csak persze máris érzem a közelgő vihar szelét, mert jött valaki, aki szakértő, és tudja hogyan kell színházat csinálni, és példaként elmondta, hogy olyat is lehet, hogy Hamlet fejjel lefele mondja el, hogy Lenni, vagy nem lenni... na ettől persze rögtön rosszul lettem, de igyekeztem úgy tenni, mint akinek a szeme se rebben, hogy ne legyek máris renitens...

de azért nagyon izgulok, hogy mi lesz az érzelmekkel, hiszen a kevés tudásommal, ami van, azt biztosan tudom, hogy ha Hamlet fejjel lefele mondja el, hogy Lenni vagy nem lenni, akkor megette a fene az egészet.

Énekórán viszont egyre jobb, ha így haladunk Adél lesz életem értelme... húúú, olyan közel áll hozzám, egyszerűen imádok ott lenni! Újabban, mint azokban a hülye amerikai filmekben, tovább marad a társaság, és egyre jobban kinyílik mindenki... Egészen hihetetlen, hogy milyen könnyen elfogadnak, ha jó társaságba keveredek.. és úgy tűnik, azokat az embereket, akik jó társaságnak bizonyulnak nekem, számomra is egészen könnyű elfogadni. Újabb okosság látszik megdőlni az értelemmel szemben: az elfogadás feltétele, hogy megfelelő a megfelelővel találkozzon.

Jaj, és még itt van Nagyonokos is... aki már megint olyan közel került hozzám... hihetetlen!
Totál ki volt akadva, mert élete első pasijával most épp az egyik barátnője kezdett el járni, vagy micsoda... és eljött a lány hozzánk, aztán Nagyonokos épp előttem bukott ki, és ahogy mondta: "azt hittem már túl vagyok rajta, de nem... és azt már tudtam, hogy benne többet nem csalódhatok, de most benned is... mert elárultál.. elmondtam neked milyen szemét, és te mégis jársz vele..."

Jaj, mintha magamat hallottam volna -félelmetes volt...
a lány persze el akart menni, de én mondtam, hogy az rossz ötlet, mert akkor kampec doloresz... úgyhogy jobb, ha elmennek inni...

na, nem kellett kétszer mondani nekik:
bementek Fehérvárra vettek egy üveg Jagert, én este 11-kor összeszedtem őket az utcáról...
Nagyonokos másnap a nyakamba borult, és azt mondta, hogy mindig tudta, hopgy én vagyok a legjobb anya, de most már azt is tudja, hogy zseniális vagyok!!!
Hááát, igen! mit tegyünk!:)

azóta minden barátnője őt irigyli, és az irigység oka én vagyok:)))

ez kiráááály!

                  

 



Utoljára változtatva 04-16-2006 @ 09:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 04-17-2006 @ 09:36 am)

Comment: Olvastalak, mint mindig. Hozzáfűzni nem nagyon tudok, jó érezni a derűt. Póka Angéláról lemaradtam Pán Péter miatt, ezt most sajnálom. Végre azt hiszem, tudom, ki Nagyonokos, ismerősöm. Add át neki üdvözletemet! :)


Hozzászóló: mango
(Ideje: 04-17-2006 @ 12:05 pm)

Comment: Persze, én is olvaslak, ha nem is mindig érek el a hozzászólásig...Én viszont nem tudom, ki Nagyonokos. Biztosan pont arról maradtam le, egyszer, annak idején :))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-17-2006 @ 12:18 pm)

Comment: Nagyonokos nem más, mint 17 éves lányom:) és köszönöm, ha velem örültök... együtt örülni néha nehezebb, mint együtt sírni:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds