[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 180
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 180


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2003. Dec. 9. /Viszont/
Ideje:: 12-09-2003 @ 04:54 pm

Elmaradt a nagytakarítás. Viszont bementem a piacra és a bankba. A bankba azért, mert a mútkor, amikor pénzt akartam kivenni egy automatából, beütöm a kódot, de pénz, elismervény sehol. Nem ír ki semmit. Ácsorgunk tanácstalanul, aztán tűz a bankba. Regélem a csajnak mi a helyzet. Flegma válasz: biztosan kifogyott az automata a címletekből, ne idegeskedjek. Mondom, nézze meg levette-e a számlámról a pénzt. Azt mondja, majd a jövő héten. " Menj már a picsába"- ezt olvasom ki a szeméből.

Viszont, ahogy mentem a piacra, hatalmasan ömlött a fény. Szembe jött velem két óvodás gyerekcsoport. Biztos belőlük áradt ez a fény. Persze, tudom, hogy a napsütés volt /kobold/, de ez " olyanköltőies". /csit, csak, muzsika/.

Hurkát vettem és zöldséget. A hurkás /hentes/ rendes volt, lecsippentett a végéből egy kicsit és megkóstoltatta velem. Csípem az ilyesmit.

Vettem tojást is. 10-et. Darabja 22 Ft. Hová jutott a világ! És mondják, lesz ez még rosszabb is.

Ma elkeztem olvasni Az év versei 2003 c. kötetet. Leánykori neve : Szép versek. Könyvtárból hoztam ki, nem adok ki érte pénzt.

Utóljára 1985-ben vettem meg, de azt is most olvastam el.

Hááát, mitnemondjak?! Az öregek hozzák a formájukat, a fiatalok meg felzárkóznak. Az öregeknél ugyan az a megcsontosodott témák, múlt századi, meg azelőtt formákban. Mintha nem is lett volna olyan, hogy Kassák,vagy Párizsi Műhely, hagynesoroljam tovább. A fiatalok detto. Öregköltő témák: 1. Öregség, halál. / Ó,de kár, hugy megöregettem, és nemsokára elpatkolok. Pedig annyi költenivalóm lenne még!/ 2. Természet: A Nap, mint tüdőbeteg köpete, úgy csúszik le a szanatóriúmszínű égboltról, vagy valami ilyesmi. 3. Ajánlott versek: Ajánlom ezt a verset Nóbel és mittudoménmilyen díjas legeslegjobb barátomnak. 4. Élmény /uti/ versek: Az európai kultúra őshazájaiba tett kirándulások alkalmából írt versek /Görögország, Itália. Egyiptom/.Majd, lehetnek később más témák is, bár nem sok reményem van. A Fiatalok: detto.

Ül az Öreg Költő a Dolgozószobája /diszkréten félhomályos, áporodott szivar, vagy pipafüstel telítődött/ mélyén, körbeveszi a finom, polgári miliő, hatalmas lexikonok, szinonimaszótárak /rongyálapozva/, Erika írógépe, /számítógépre nem ír, az neki snassz/, vagy méginkább, ül a présháza verandáján, szomszédja a Jánosbácsi, a népegyszerűfia, mert az olyan trendi, ha van a Költőnek egy népegyszerüfia- János- bácsija, akivel oly jól el lehet a népegyszerűnyelvén beszélgetni, szóval ül a verandán, egyik kezében pálinkásbutykos, másik kezében penna: " nnna irok má' ezeknek a hülyéknek valamit /Hülyék: napilapok irodalmi rovatai, heti és havi irodalmi lapok, Antológiák, stb./, úgy sem merik elutasítani, mer' én vagyok a Nagy Költő, van már 6 db. megjelent kötetem, igaz, abból 3 műfordítások, egy meg összegyüjtött versek, dehát kicsire nem adunk".

Szóval valahogy így.

Holnap folytatom, most mennem kell dolgozni



Utoljára változtatva 12-16-2003 @ 04:14 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Khama
(Ideje: 12-21-2003 @ 05:55 pm)

Comment: :)) Tényleg jó!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds