[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 224


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Mindless.gif
egy onkoloogiai vaaroszobaaban
Ideje:: 04-21-2006 @ 05:27 pm

egy kopaszra nyiirt fiatal noo - szeme  kezeleese utaan, tolooaagyon fekuudve. karikaas szeme  taavoli semmibe mered... a vele szemben uuloo, varakozoo feerfit eeszre sem veszi ...

milyen  gondolatok forduulhatnak meg. egy fiatal, eeletvaagyoo laany fejeeben - alig huszon-eevesenek tuunik.... ez forgott a feerfi agyaaban... hisz az eelet oly igeeretes.... aranyban feenyben tuundookloo  remeenyek... seetaak  a remenyek uudezoold fuuveen, parkok aarnyas  faai alatt... a fiuval!...  kart -  karba ooltve, vidaam kacagaas szelloojekeent leng kicsattanoo, szeep arcukon! ... istenem, fiatalok, milyen fiatalok...

ees most?... taavolba merengoo, kifejezeestelen tompa tekintet... benne nem tuukroozoodik lobogo laangkeet  seemi maas...  emelekek sokasaaga semmibe  veessz!  szemeeben  csupaan a tavoli koozel! tompa  remagees  is semmibe veeesz....
kegyetlen az eelet,  nem igazsaag! mieert, hogy  ily fiatalon kell valakinek remenyeet veszteni!?  mieert? hogy az emleekek is elvesznek, ami  vogasz lehetne!?

Van erre felelet.. akaarhonnan is? .... fejeet feelreforditja a feerfi... legyint elkeseredetten.  Ezt gondolja magaaban....  "een, maar megooregedtem..  eeltem eleget,  nem koovetelhetem ami igazsaag szerint kijaarna eeletet igenyloo fiataloknak... na, de mindegy..."   s ment koovetkezoonek - sugaarkezeleesre....



Utoljára változtatva 04-21-2006 @ 05:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-21-2006 @ 06:35 pm)

Comment: most nagyon megölelnélek....


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 04-21-2006 @ 08:19 pm)

Comment: Simi...simi Szkallas kedves....mint tudjuk: csak látogatást teszünk a föld nevű bolygón...Ki így, ki úgy....Mindenki maga választja meg az eljövetelét és az elmenetele időpontját is.Ölellek.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-21-2006 @ 10:44 pm)

Comment: mily kedves keet oolelees... zavarban vagyok... mindez... egy orvosklinikai.. khmmm.... szemleeloodees miatt!?? csendesedjetek. een is hosszuu hallgataas elee tekinthetek. --------------------- szeretettel, meghatva kooszoonoom.... uugy laatszik - iiraasomtol - meghatoodtatok....


Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-22-2006 @ 09:02 am)

Comment: Meghatott ölelésem Szkallasnak...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-22-2006 @ 12:57 pm)

Comment: Kedves, kedves Khama! ... baraati ooleleesed... ugyaniigy meghat


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2006 @ 05:21 pm)

Comment: Drága Barátom, az élet kegyetlen, de egyaránt érték fiatalnak, idősnek. Nem választhatunk mikort, helyettünk döntenek. Ne legyenek szomorú gondolataid, csak a gyógyulás legyen a fontos. Meleg, érző szíved őszintén meghatott... Gyógyulj gyorsan, mert várunk itthon...:))))Szeretettel Anna.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds