[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 39
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 40

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Wondering.gif
Vasaarnap ....
Ideje:: 04-23-2006 @ 01:58 pm

reggel -  naaalam. Naalatok elmuult deel. Taamolyog a nap... lazaabb ma minden - egy keveessee, mint robotoloo heetkooznapaokon - lehet,  hogy  laziitaaskeeent - valaki olvassa ezt!? ... 

eebredeesem utaan - szokaasosan az uuzenoofalon megjelenteket futottam aat, a reemekuul sikeruult szombati Tali utaan, ma vasaarnap iirom ezt : - sajnaalom, hogy ott lenni nem volt moodom,  voltam a muult eev "Aug. veegi Tali Letenyeen..." hallatlan eelmeeny volt megismerni Kedves Titeket...  a ismerkedees utaan ma is tartoo  baraati levelezees van koozoottuunk.

   Ooroomteli  dolog (ezt nem a Fullt dicseerni szandekbool iirom!... teeny, nagyszeruu,  hogy a Fulll ilyen)

ezen - az itt boruus reggelen - meruul fel bennem : mikoozben koozooljuuk salyaat ( toobbee  - kevesebee sikeruult irasainkat, valamelyik igazaan remeke jelen szeepirodalmunknak!... )  a toobbnyire baraatsaaagos, kedveshanguu uuzenetek koozoott  olvashatoo neeha (akaratlanuul?.. vagy akarva?...  nem tudom ) de ostobaauul magam is kuuldtem ilyet,  most ezeeert  elneezeest keerek.. kontrollaalnia kell  mindenkinek salyaat emoocioojaat!..  nincs joga senkinek maasokra erooszakolni pillanatnyi felzokogaasat!  s ezzel manipulaalni  maas valakit,  nincs joga ehhez SENKINEK!... meeg a "Szerelem" sem mentseeg erre!... hamis az ilyen szerelem!

 remeelem  nem zavaroo - mintegy sallyaat magamnak elmormolt  vallomasfeelekeent  ideirott ...  hiszen naploobejegyzees ez...   de a boruus vasaarnap reggel magaanya hozta ki beloolem...

Neezzeetek  el nekem....  Kedves Fullosok


 



Utoljára változtatva 04-23-2006 @ 02:40 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 04-23-2006 @ 05:07 pm)

Comment: El van nézve kedves szkallas...Írj csak mindig, amikor időd engedi.Ölellek szeretettel.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-23-2006 @ 05:19 pm)

Comment: mosolyom - meeg az ilyen "Taamolygoo a nap..." vasaarnapon is Tieed, Kedves Mooka! (megosztva toobbi Kedeves Fuulossokkal) ... szeretettel kuldve Feleed


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2006 @ 05:59 pm)

Comment: Gondolataid nagyon igazak, és bizony így vagyunk ezzel mindannyian. Sokszor csak utólag vesszük észre, hogy az írott szó, más mint az elmondott, szemtől szembe. Nagyon jó volt a tali, és nagyon hiányzott mindenki akit ismerünk, de nem tudott eljönni. És hiányoznak azok is akikkel még nem sikerült találkozni, de lelküket már barátként érezzük, magunk mellett....Szeretem ha elmélkedsz....:))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-23-2006 @ 06:52 pm)

Comment: kooszonoom Anna - Te ismersz annyira - lelkileg ees toobbszori talaalkozas aaltal is ... "rokonlelkek" sablonjaat nem aakarom haszanaalni, de Te, mint een tooprengoo emberek vagyunk.. hianyzik mindenki aki beliivoodott ooleloo lelkiismeretuunkbe.., remeelek talaalkozni Veletek, kik annyira hiaanyoztok..


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 04-24-2006 @ 09:02 am)

Comment: Hello főnök, ezer éve nem írtam neked, van is lelkiismeret furdancsom, sajna időm az nem annyira. Remélem lesz tali, amin ott tudsz lenni, és én is. Igaz.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-24-2006 @ 04:43 pm)

Comment: remeelek!.. Hozzaad hasonlooan, Eedes, joo Komaam! Lacikaam


Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-24-2006 @ 07:20 pm)

Comment: Írj csak Szkallas, és ne aggódj. :)


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 04-28-2006 @ 10:38 am)

Comment: Én is megerősítem a fentieket! Szívesen olvasom írásaidat, bírom a stílusodat.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds