[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szerepek
Ideje:: 04-28-2006 @ 04:58 pm

Ma egész nap erre gondoltam. Hogy vannak hálás szerepek és vannak hálátlan szerepek. És erről valahogy Müller Péter jutott megint eszembe, hogy a szerepek előre megírva, a kérdés az, hogy hogyan játszod a szereped.

Hirtelen megértettem! Szerelmesnek lenni hálás szerep, mert az ember tele lesz jó érzéssel, meg világmegváltással. Mindenkinek megbocsát, és mindent megérteni vél.
Elhagyott szerelmesnek lenni hálátlan szerep, mert az emberben csak a fájdalom játszik. Minden hazugsággá válik. Ki nem mondható mondatokból, a vágy tagadásából, szűkölésből született mosolyból szövődik a szerep. A szerep éppen attól hálátlan, hogy mosolyogni KELL, és őszintén hazudni!
Hálás szerep megváltónak lenni. Segíteni mindenkinek és szeretni önzetlenül.
Hálátlan szerep leleplezni, hogy a megváltó is ember és nem isten, aki miközben kezét nyújtja, és azt hiszed segítséget kér, a szakadékba ránt.

A szerepeket kiosztják. Ha szerencséd van, testre szabott.
a hálás szerepek persze mindig testre szabottak.
Jól játszani a szerepet azonban mindig csak a színpadon lehet.
Jól játszani csak az tud, akinek a játékában van valami emberi.
A jó színész ezek szerint mindig nagyon emberi.



Utoljára változtatva 04-28-2006 @ 05:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 04-28-2006 @ 07:38 pm)

Comment: Első gondolatom az volt, mikor elolvastalak, hogy olyan kiforrott igazságaid vannak már, hogy ez akár lehetne az egyik példa a Füves könyvedből, a Szerepekről. :)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 04-28-2006 @ 09:47 pm)

Comment: Nekem pedig az jutott eszembe, hogy a színházban leosztott szerepeket, ha ismétlődik, mint naiva, hősszerelmes, intrikus stb. úgy is nevezhetjük, hogy skatulya, amitől minden színészt a hideg ráz. Az élet szerepeiben levő skatulyák vajon nem okoznak ilyen hidegrázást? Csak a színész lesz a változatos szereptől igazi színész? Az ember mitől lesz igazi ember? A leosztott testhezálló szereptől, vagy a sokszínűségtől? És a sokszínűn nem a kettőt értem.. :) Csak úgy eszembe jutott.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 04-29-2006 @ 01:49 pm)

Comment: Nem hiszem, hogy ez lenne.Röviden, mert megint írok négy oldalt, a rendszer meg nem jutalmazza. Szóval: Hogy miért nem szerep. A legnagyobb szinészek se olyan dilik, hogy elhigyjék, hogy amit szerepük szerint játszanak, azzal azonosak lennének. Max. beleélik kicsit magukat. Márpedig mi TUDJUK, hogy szerelmesek, vagy elhagyottak, vagy mimás vagyunk. Folytathatnám, de....


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-29-2006 @ 07:38 pm)

Comment: Ha szerepnek nevezzük, akkor is mindig más a szerep. Egyszer minket hagy el valaki, máskor mi hagyunk el valakit...Az életben azért nem simán egy szerep ez, mert nem igen adhatjuk vissza a forgatókönyvet ha nem tetszik. Mindenképpen el kell játszani a ránk osztott szerepet.....


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-29-2006 @ 09:48 pm)

Comment: Fata! :) Füveskönyvet egy életen át írnak, úgyhogy ha előbb halnék meg, mint te rád hagyom a szerzői jogát ennek!!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-29-2006 @ 09:52 pm)

Comment: Csingi: ez baromi jó kérdés! az ember mitől lesz igazi ember??? de csak az jut eszembe, ezt valahogy érezni lehet... és valahogy az igaz emberekről még az ellenségük is tudja, hogy igazak... egyébként pedig igenis dühítő, hogy még az élet is beskatulyáz! (ez is nagyon tetszik!!!) és jót mosolyogtam ezen a sokszínűségen, ami nem kettő:)))) (szóval köszönöm, hogy itt voltál!)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-29-2006 @ 09:55 pm)

Comment: Nemo:) Ilyenkor csak az bosszant, hogy valamit biztosan nem jól írtam le, ha nem értettél meg... Mióta szavalok, pontosan tudom, hogy csak "használom" a verset arra, hogy elmondjam, mit érzek. Az a vers, ami csak egy ügyes színészi munka eredménye.. az sosem szólal meg egy másik emberben.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-29-2006 @ 10:00 pm)

Comment: Anna:) Igen! A forgatókönyvet nem lehet visszaadni... de hogy hozzávetőleg milyen feladatot kell megoldani egy-egy szerep alkalmával, az egészen pontosan körülírható. (a bibi csak az, hogy eljátszani a szerepet az ember csak a saját jellemével tudja.)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-02-2006 @ 08:00 am)

Comment: Gondolatok a blogodat olvasva: Néha ki kell törni a szerepünkből, épp a skatulya elkerülése miatt. A jó színész bármit el tud játszani. Ja, és szeretem az emberi alakításokat.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds