[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Tavasz
Ideje:: 04-28-2006 @ 11:10 pm

Tizenöt éves, minden iránt érdeklődő és fogékony, de az élet, pláne a szerelem dolgaiban borzasztóan naív kamaszlány voltam. Lány társaim - ha fiúkról, szerelemről esett szó, - vagy idétlenkedtek, vagy elhomályosult tekintettel olvastak  szerelmes verseket egymásnak. Az idétlenkedésben nem volt kedvem részt venni, a versekből merített elvarázsolt hangulatuktól hidegrázást kaptam. (Emiatt nem olvastam  el, amikor kötelező volt, a Rómeó és Júliát).

A gimnázium első osztályának befejezése után, a közeli városból, nyári gyakorlatra egy fiú érkezett az üveggyárba. Rokonainál, a szomszédunkban, kapott szállást. Ő akkor már harmadikos volt. Napközben a gyárban termelési gyakorlatozott, este élte velünk a falusi fiatalok eléggé eseménytelen életét. Moziba jött velünk, próbált beilleszkedni közénk. A hasonló korúak nem nagyon fogadták be, mert magas, vékony alkata, áttetszően fehér bőre miatt kirítt a szélfútta piros-barna falusi társaságból. Hamarosan a Győző gúnynevet is megkapta. Mivel én sem tartoztam igazán egyik csoporthoz sem, törvényszerű volt, hogy ketten maradtunk.

Sokat beszélgettünk, jól éreztük magunkat egymás társaságában. Egyszer-kétszer elhívott sétálni, és a langyos, akácillatú, csendes estén valami megfogalmazhatatlan, édes, bódító hangulat töltött el mndkettőnket. Még egy összeölelkezés sem történt, épp csak a kezünk ért össze....de így volt tökéletes a világ.

Eltelt a gyakorlati idő, visszaköltözött a városba, nekem ugyanúgy, munkával teltek a szünidő napjai. Ezután nem is hallottunk egymásról.

Eljött az ősz, a tél, majd az új tavasz. Húsvétra készültünk. Gyönyörű, meleg idő volt, zsongott az új élet örömétől az egész természet.

Húsvét hétfőn jöttek a szomszéd fiúk, rokonok, kint a teraszon terítettünk, élveztük a langyos napsütést.

Kísértem ki a rokonokat, és az utca elején egy kerékpáros közledett. Győző volt. Bejött, kellemes ünnepet kívánt, anyukámat megöntözte, és amikor elém lépett, a nadrágja zsebéből elővett egy kis csokor ibolyát.

 És ekkor a varázslat engem is elért. Éreztem újra az akácillatot, elhomályosult a tekintetem, megbabonázva álltunk egymással szemben...és akkor, abban a pillanatban, az a - 12 km-es biciklizistől elgyötört, - ibolyacsokor jelentette számunkra az első, őszinte, tiszta szerelmet.

Az ezután következő néhány évben életünk útjai néhányszor keresztezték még egymást, de már 40 éve csak az emlékezet maradt.....és ilyenkor tavaszal, az első ibolya látványa egy kicsit, még mindig, megremegteti a szívem....



Utoljára változtatva 05-06-2006 @ 02:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 04-29-2006 @ 11:24 am)

Comment: Jaj, de szép! :)


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 04-29-2006 @ 06:30 pm)

Comment: Kedves Fata, köszönöm, hogy itt jártál:)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-29-2006 @ 08:19 pm)

Comment: Olyan gyönyörű... ezentúl, az ibolyáról mindig eszembe jutsz majd. :)


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 04-29-2006 @ 11:07 pm)

Comment: Kedves Khama! Köszönöm Neked:)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 04-30-2006 @ 07:50 am)

Comment: Nagyon szép ez az írás is. :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-30-2006 @ 08:54 pm)

Comment: De szép! Olyan jó olvasni az emlékeidet. gaby


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 04-30-2006 @ 10:58 pm)

Comment: Kedves Karlac, köszönöm jóindulatú, kedves szavaidat:)


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 04-30-2006 @ 11:01 pm)

Comment: Kedves Gaby, jólesnek kedves szavaid:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds