[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Minden egyre rosszabb...
Ideje:: 05-02-2006 @ 10:23 am

Az életem egyre rosszabb...Jánossal nem stimmelnek a dolgok, ugyanazt csinálja velem, mint Norbi: sosem ér rá...Mindig hozzá kell igazodnom. Unom már az egészet.
Pénteken este kicsit becsíptem,szombaton Megasztárt néztem (éljen Rúzsa Magdi!!!), vasárnap pedig nyársalni voltunk egy haverommal.tegnap semmit sem csináltam,szinte egész nap esett az eső,itthon ültem és mérgelődtem.Persze János miatt...Múlt héten szinte sosem ért rá.szerda óta nem is találkoztunk rendesen.csütörtökön csak összefutottunk,amikor ment kártyázni,pénteken is csak összefutottunk,amikor is közölte,hogy nem kártyáztak,ezért este fognak,tehát a péntek is így telt el.szombaton dolgozott vasárnapra azt ígérte,hogy ráér felhívtam,mire azt mondta fáradt,meg álmos, tegnap meg 2X is hívtam,nem vette fel mire írtam neki egy sms-t,ha már nem akar velem többé találkozni,mondja a szemembe, most ez van. Nem tudom, mit kéne tennem. Mindenesetre egy ideig nem fogom keresni, mostmár neki kell lépnie.
túlélem azt is,ha vége lesz.tudom,hogy nem az én hibám,mert én qrvára megértő voltam,csak azért azt sem tűröm el,ha játszanak velem.ha ennyi volt,most tényleg egyedül szeretnék lenni egy ideig. Hogy lehetek enyire szerencsétlen a szerelemben???!!??
Ja, amúgy pénteken dolgoztam, telefonkönyveket kellett kihordanom pár emberkével. Jó buli volt, reggel fél 9től délután négyig...Közben csak egyszer ettem, lekváros buktát,és kész. Bulis volt 4kor ebédelni...Már majdnem összeestem. Közben futottam össze Jánossal. Azt hitte,hogy olyan vagyok, mint ő, ha dolgozok, olyan fáradt leszek, hogy semmihez sincs kedvem. De engem most szinte felébresztett. Kimentünk Zsókával és Csillával iszogatni, három vodkanarancs után már jól éreztem magam :)). De nem gond. Ja,szombaton mecsen is voltam, tesómék 7:0-ra megverték Parádot!!! Olyan boldog voltam!!! A felnőttek is megverték őket 4:2-re. Egyre büszkébb leszek rájuk. Most hétvégén Mikófalvával játszanak. Őket is meg kéne verni, mert az is egy utálatos csapat! Meg hétvégén anyák napja...Kíváncsi leszek, hogy fog tetszeni anyának az ajándékom...

Na,csáó!!!



Utoljára változtatva 05-02-2006 @ 10:23 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-02-2006 @ 11:40 pm)

Comment: Éljen Rúzsa Magdi, remélem, hogy nyer is, megérdemli! Anyukádnak az ajándék biztosan tetszeni fog, bár nem az számít, hanem az ahogy odaadod! A szeretet mindennél fontosabb! gaby


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-03-2006 @ 07:10 am)

Comment: Minden egyre jobb! Ahogy értelmezem, éppen az Úton vagy. Befogadsz, és visszatükrözől. Fejlődsz. (Zárójelben: van, aki negyven fölött sem találja a párját. Meg ilyenek. ) Rúzsa Magdolna? Legutóbb halványabb volt nekem. Máskülönben egy ÉRTÉK. Ezért nem is megasztár alkat. Ő már teljesítette, amiért megszületett. Adott. Édesanyád én is üdvözlöm!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds