[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 221
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 221


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szemillaságok (26-50)
Ideje:: 05-04-2006 @ 08:10 am

26.
A szerelem, ha igaz, mindig halálos. Úgy értem, nem célja a boldogság, az idill, a kéz a kézben, az andalgás, holtomiglan-holtodiglan virágzó hársfák alatt, melyek mögött a tornácon lámpa szelíd fénye világít, s az otthon dereng, hűvös illataival.
Ez az élet, de nem ez a szerelem.

Úgy tűnik, igaza van Márainak, és választani kell: élet és szerelem között.

27.
Minden változó, csak Anna örök.

28.
Az emlékeknek is szükségük van arra, hogy jól érezzék magukat, de azért nem jó mindennap beléjük botlani.

29.
Glóriát raktak a boldogtalanság felé, csak hogy felmentsék magukat az emberek a felelősség alól, hogy saját boldogságukat nekik kell megtalálni.

30.
Azt hiszem, megmondom a napnak, hogy vigyázzon a hóemberre, mert a hóemberek olyan érzékenyek.

31.
Azt mondják: gondold meg jól, mit kívánsz, mert a végén még beteljesedik.
Sokat is törtem a fejemet, mit is kívánjak, de a kívánság megelőzött engem.

32.
A partra vetett hal nem döglött, csak annyira rémült, hogy nem tudja merre van a víz.

33.
Miért mondják azt, hogy kapuzárási pánik?
Miért nem azt mondják: új élethelyzet.
Hiszen ha felnőnek a gyerekek, az ember ott áll egymaga, és jobb híján önmagára csodálkozik. Honnan is tudná ki ő valójában, ha addig mindig másra kellett figyelnie?
Miért kell mindent bűnné degralálni, ami csak azért olyan esetlen, mert az ember egész életében járni tanul?

34.
20 évesen nem érted, hogyan lehetséges, hogy nem fordul fel mindenki gyomra a sok mocsoktól. 40 évesen észreveszed, hogy a szemét, ami körbevesz, tulajdonképpen nem más, mint csupa olyan dolog, amiben nem fedezték fel az értéket. Ha már megérted, mit jelent, hogy minden jó valamire, akkor megöregedtél.

35.
A szerelem, az író lelke.

36.
Legbelül mindannyian egyformán fájunk, mégis a felszínen keressük magunkat a másikban.

37.
Az baromi jól hangzik, hogy carpe diem, de csak az tudja élvezni a pillanatot, akinek a jövő álmokat ígér.

38.
Ültetek könnyeket, hogy segítsenek... csak várj türelemmel, míg kikelnek, mert a könnyeknek is idő kell.

39.
Világgá mentem, hogy magamat megkeressem.

40.
Az ember magához is lehet hűtlen: van, mikor azzal. hogy hagyja elfutni a pillanatot, és van, mikor épp azzal, hogy a jövőtől rettegve a karjaiba fut.

41.
Csak az tud repülni, akit nem rettent a zuhanás.

42.
Rózsaszín az álom, és szürke az élet, de ha akarod, a szürke a legszebb szín! -Minden csak hozzáállás kérdése.

43.
Azt mondják, minden a vágyakozással kezdődik. Kívánom messzire juss, hol találkoznak a párhuzamosok!

44.
Szeretni nagy dolog. Ritkán adatik meg. Mármint úgy értem, úgy igazán - hogy nem azért szeretsz, mert te úgy döntöttél, hanem mert elrendeltetett.

45.
Nincs szomorú dal, csak szomorú szív. Ha szomorú a szíved, nem csoda, ha a világból a szomorú dolgokat veszed észre. A világot nem változtathatod meg, de a szívedbe gyűjtögethetsz annyi szépséget, amitől vidám lesz a szíved, és akkor a világból is azt veszed majd észre, ami boldoggá tehet.

46.
Mennyire kell szeretni valakit, hogy a kérést teljesíteni tudjuk: "Hagyj magamba belémhalnom!"
Belém mart a gondolat, hogy az élet nem képes megérinteni, mert csak egy másik ember képes arra, hogy érintésével az élet simogathasson.

47.
A másság viszonylagos. Attól lesz az, hogy mások másságnak tekintik.
Vagyis a másság önmagában nem bántó, hiszen önmagában nem is létezik.

48.
Valamiért az ember elpusztítja, akit annyira szeret, hogy nem tudja elképzelni nélküle az életet.
Szerencsére soha nem képes egészen elpusztítani. És szerencsére a szeretet kihajt a legkisebb magból is.

49.
Érzésből nincs annyi, mint történetből.

50.
A kutya természete a hűség, az ember természete a szeretet.



Utoljára változtatva 05-04-2006 @ 08:20 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 05-04-2006 @ 08:49 am)

Comment: Ellentmondást érzek az első, és a 29. között. Inkább az utóbbi. Igaz lehet a Márai által definiált igaz szerelem, miért ne érezte volna így? Igazad van Neked is, ha most ebben hiszel. Nekem az élet a szerelem. Nem, nem. Nekem élet a szerelem. Csak egy névelő. :)) Különben most a 49. "ütött".


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 05-04-2006 @ 09:17 am)

Comment: Akkor legyen az 1-es, 4-es, 5-ös, 6-os, 7-es, 9-es, 14-es, 21-es, 25-ös, 28-as, 30-as, 37-es, 42-es, 44-es és 49-es. Csomagolva, elvitelre. Mennyi lesz így együtt? :)


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 05-04-2006 @ 09:34 am)

Comment: Füves könyv Szemillától. Mikor látlak már nyomtatásban? :)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 05-04-2006 @ 09:57 am)

Comment: Most gyorsan elodáznám a választást, mielött ingoványos talajra tévedek. Legyen elég, hogy NAGYON tetszik! 102 (...azért a 49-es tényleg különösen rendben van!)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-04-2006 @ 09:58 am)

Comment: Fata (szívem csücske!) izééé... nem biztos, hogy jól értelek... szóval, hogy ellentmondás lenne, hogy választani kell, élet és szerelem között, illetve, hogy glóriát raknak a boldogtalanság felé??? hát ja, az élet csupa ellentmondás, rólam inkább ne is beszéljünk.. de azért így nagy hirtlen, azt tudnám neked mondani, hogy Márai is megmondta, hogy a szerelem az halálos, és nem az a kis gyertyafényes vacsorás boldogság az asztal körül.. élet és szerelem.. ki beszél itt boldogságról??? ha valakinek az élet a boldogság, hát lelke rajta.. akinek a szerelem a boldogság.. nosza, hajrá! de ugyebár, aki olyan elvetemült, hogy neki szerelem az élet.. ráadásul névelő nélkül.. hát az menthetetlen! de igeeeen! Szerelem az élet!!!!! és (nekem csak a szerelemtől lesz élhető -már tudom.)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-04-2006 @ 10:01 am)

Comment: Bob:) igazán örülök, hogy nemcsak egyet választottál!!! (fogalmam sincs, mennyi lesz belőle.. egyenlőre ennyit raktam össze tegnap, de kedvet kaptam hozzá...gondoltam valami 365-nél majd megállok)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-04-2006 @ 10:05 am)

Comment: Anonyma:) kellene valaki, aki kézbe veszi ezt a dolgot, mert én a magam ügyében olyan béna vagyok, hogy már kezdek beletörődni, hogy csak halálom után ismerhet meg a nyájas olvasóközönség. (mármint ami a nyomtatott formát illeti)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-04-2006 @ 10:10 am)

Comment: százketteske! elgondolkodtató választás (töprengő arckifejezés mellékelve) ez a 49-es úgy került ide, hogy épp az írásról gondolkodtam, és arra jöttem rá, azért érthetik mások mit írok, mert érezni ugyan érezheti mindenki ugyanazt, amit én, de a történet mégis más és más.. de az igazi különbség mégis a történetekben van.. (na, ebbe mindjárt jól belezavarodok...)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 05-04-2006 @ 10:23 am)

Comment: Jaj, nem, nem mindegy a sorrend sem, szemilla! :)) Te nem azt mondod, hogy jobb a boldogság a boldogtalanságnál? Az a természetes, nem? De "glóriát raktak a boldogtalanság felé, hogy felmentsék magukat az emberek a felelősség alól, hogy saját boldogságukat nekik kell megtalálni." Lehet, hogy én értelek rosszul? Most akkor induljon el az a szerencsétlen ember megkeresni a boldogságát, vagy hagyja a fenébe? Mondván az igaz szerelem nem a boldogság... Na, jó, annyi csak, hogy ezzel nem értek egyet. :)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-04-2006 @ 10:24 am)

Comment: De jó - teljesült a kívánságom (a végén kiderül, hogy te vagy a jótündér ;-).). Egy olasz dalszöveg részlet jutott eszembe, magyarul valahogy így hangzik: "nem az az őrültség, hogy félsz a zuhanástól, hanem, hogy repülni akarsz"


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-04-2006 @ 01:05 pm)

Comment: Fata! az a szemétség, hogy így is, úgy is valami megtöri az embert.. (ha küzd hát abba, ha pedig kibékül ebbe fog belehalni)... az ellentmondás nem abban van, amit írsz.. hanem magában a helyzeben, ami mindenképpen választás elé állít... igen: egyrészről a világ éljenzi azokat, akik fejet hajtva elfogadják, hogy "ilyen az élet: a szerelem elmúlik, a gyereknek család kell, az embernek pedig tartozni kell valakihez"... másrészről: te vagy a felelős saját boldogságodért, azért hogy meg mered-e keresni a saját utadat, és ha megtaláltad, végig mész-e rajta... ehhez a legritkább esetben tapsolnak tömegesen... (na, jó... csak leírtam, ami eszembe jutott.. egyáltalán nem akarlak meggyőzni)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-04-2006 @ 01:07 pm)

Comment: Lunácska:) (ámde: az élet ízét csak a bolondok ismerik!)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 05-04-2006 @ 02:00 pm)

Comment: Elgondolkodtatóak ezek a szemillaságok. Köszönöm, hogy beléjük pillanthattam :)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 05-04-2006 @ 02:17 pm)

Comment: Egyesével, mindre kellene szólnom, mert annyira jók. Inkább csak azt mondom, hogy alaposan, jól összegyűjtött igazságok, gondolatok. Lehet rájuk "építeni" alkalomadtán, egy prózát...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-05-2006 @ 10:19 pm)

Comment: Nagy vagy Szemilla!!! fantasztikus..."A partra vetett hal nem döglött, csak annyira rémült, hogy nem tudja merre van a víz."...Ezen kifeküdtem...Gratulálok..Szeretettel Anna :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds