[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 233
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 234

Jelen:
Tagi infók Ramirez Küldhetsz neki privát üzenetet Ramirez Ramirez


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Fájdalmak
Ideje:: 05-05-2006 @ 09:10 am

Tegnap óta fáj a fogam. Már megint jön a bölcsességem :). Nagyon rossz, de legalább eltereli a figyelmemet kicsit a szívem fájdalmáról...

Tegnap délután "sógornőmmel", Hajnival és a barátnőjével,Jucussal voltunk Egerben vásárolni. Nagyon jó volt, kb. 2 és fél órán át mászkáltunk és válogattunk, voltunk vagy 20-30 üzletben. A vége az lett, hogy én meg Hajni vettünk egy-egy felsőt, meg Hajni Gergőnek(tesómnak) egy pólót /kedden lesz a névnapja/, és ennyi. Jucus semmit sem vett, semmi sem tetszett neki. Voltunk pár olyan butikban is, ahová csak nézelődni mentünk be, mert az árak...hát finoman szólva is nem a mi pénztárcánkra voltak szabva. Láttam egy piros csípőnadrágot az egyik üzletben, ami nagyon tetszett, de nagyon nem volt rá pénzem...Pedig tényleg iszonyat jól nézett ki, és pont az én stílusom. Meg volt egy farmer is, ami nagyon tetszett. Hajni kinézett magának egy fehér nadrágot, aztán mikor már a buszra vártunk, azon gondolkozott, hogy miért nem vette meg. Pedig tényleg jól nézett ki! Hú, először "Gergő kedvenc boltjába" mentünk be, ott legalább fél-háromnegyed órát válogattunk meg nézelődtünk, mert nem tudtuk, mit vegyünk Gergőnek, kinéztünk egy inget, de nem voltunk benne biztosak, hogy nincs-e már neki olyan...Kikészítettük szerintem az eladónőt. Utána meg szinte az összez ruházati üzletbe,butikba,boltba benéztünk...Úgy indultunk végül haza,hogy boltot egy jó ideig nem akarunk látni...Pedig szerintem fogunk,mert a szülinapomra valami jó kis farmert szeretnék. De jó lenne megvenni azt a piros nadrágot, és a farmert! Majd apum felvisz és megveszem :))). Húúú,amúgy olyan felsőt vettem, ha János meglát benne...ÁÁ,úgysem jön vissza,de legalább okoznék neki egy álmatlan éjszakát...Ha már nekem is volt pár...Gondolkozok rajta, hogy ma ki kéne menni a Szalonba, hátha kinnt lesz, hihi, és meglát, haha :D...végülis azt mondta, hogy még szeret, akkor biztosan rosszul érintené, ha látna, pedig azt mondta, úgysem találkozunk...
Na, majd este úgyis minden kiderül...Addig pedig elleszek itthon, ma még lesz egy kis dolgom!

Na,csáó!!!


Utoljára változtatva 05-05-2006 @ 09:10 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-07-2006 @ 01:03 am)

Comment: Szerintem hallgass az ösztöneidre, a túl sok spekulálás csak elbizonytalanítja az embert. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds