[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 241
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 241


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Esti Krónika – A biciklista és Sólyom szabadságra megy
Ideje:: 05-06-2006 @ 09:55 pm

A kisváros lakói fellélegeztek, a halál szele ma nem borzolja a kihalt utakat, ma máshol volt tennivalója.

Sólyom kivette a rendes évi szabadságát és ezért ma nem mentünk túrázni. (Aki nem tudja ki a madár, hát nézzen széjjel a korábbi magasröptű és még börtönviselt blogocskáim között)

Ma nem találkoztam a kimoderálóssal, és így szabadon írogathattam mindenféle, az érzékeny lelkemet foglalkoztató magasröptű témákról, követhettem a szelek szárnyán tovarebbenő gondolatfoszlányokat az égi szférákba, és hallgattam a szellemi magasságokban létező angyalok mámorító dallamait. Mily csodás órák voltak ezek, fausti gondolatok születtek okos és szép fejemben, óh, csak így maradna e pillanat örökké, fohászkodtam magamban.
De Belzebúb ma nem jelentkezett, vagyis igen, csak a dolog üzleti részével nem voltam túlságosan elégedett. Az történt ugyanis, hogy a szólás szabadságában eltipródott Haltiont senki sem vette védelmébe, ezért ő magányosan (és hősiesen) viszi tovább az elnyomatás elleni küzdelem fáklyáját, mely a veszélyekkel teli utat hivatott bevilágosítani, nehogy az ilyen kedves Haltion félék - no meg a Holdsugár sem - belehulljon egy feneketlen mélységű gödörbe, és a sokadalom körbeállva e halállyukat, örömkönnyekkel áztassa el a zuhanó testünket. Az a gyanúm, a portállakók, vagy nagyon félnek, vagy a főistenek és a halandók félisten gyermekei, ezért szinte kötelességük védelmezni a fennálló rendet.
Lehet, hogy behízelgem magam, aztán belülről fogom bomlasztani a rendet, és később majd a forradalom hősének tekintenek, még köztéri szobrot is elnevezhetnek majd rólam.

Blogban az Igazság!

!!!Hivatalos közlemény!!!

Az INTERBLOGKÖZI FELHíVÁS által meghirdetett szavazást kéretik minden felhasználónak komolyan venni, és mihamarább a voksokat beejteni Haltion személyes postafiókjába. A szavazás eredményéről, folyamatos tudósítást olvashatnak, a Haltion által szerkesztett bejegyzésekben.



Utoljára változtatva 05-06-2006 @ 09:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-07-2006 @ 12:13 am)

Comment: Kezdheted a hízelgést. Befele. :) Osztán ha netán bomolva bomlasztanál... olyan szobrot kapsz... lehet hogy szentté is avat majd az utókor? (Tudod, vannak azok az utálatos szentek.) Mert imába annak a nevét foglalják, aki nem akarja elvenni más elől a helyet... Ez kérem itt nem a mennyei királyság, csak egy egyszerű jól működő demokrácia. Ahol a főistenek nem dirigálnak, nem tekintenek fennsőbbségesen szét a pórnépen, hisz maguk is azok. A különbség annyi csak, hogy kaptak néhány feladatot. :) A szavazástól még mindig tatózkodom. A stílus jó. De még nem olvastam elementáris erejű, lehengerlő gondolatokat.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-07-2006 @ 01:54 pm)

Comment: Kimoderálást megelőzendő lehet írni a klubba, a MAMI-ba, meg egyéb helyekre is.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds