[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
1,41.
Ideje:: 05-07-2006 @ 05:03 pm

nos körbenéztem valamennyire (nem kell megijedni, mindent kisbetűvel írok), feltérképeztem az oldalt, biztos van még mit tanulnom, de hát kezdek rájönni a logikájára.

ez a 'megjegyzés küldése' menüpont nagyon elgondolkodtató. azért van ott doktor bácsi, mert orvosoljuk más hülyeségeit? de nem, mert mindenki nagyon kedves kommenteket ír. a 'megjegyzés' szót meg alapjáraton kicsit gúnyosnak tartom, de hát mindegy, itt én vagyok az új, nekem kell alkalmazkodnom. :)

közben olvasgatok... találtam egy nagyon jó verset. persze nem tökéletes, olyat csak kosztolányi tudott, de mondhatni egész jó.

közben meg késésben vagyok egy közös regénnyel... úgyhogy szerintem eltűnök egy következő fejezet erejéig.

további szép napot!



Utoljára változtatva 05-07-2006 @ 05:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: elemlampi
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:12 pm)

Comment: kedves anyegin, igaz ami igaz, például, hogy dzsekó orra műanyag, de az, hogy be kéne illeszkedned, már annál kevésbé..no persze be kell tartani az enter és jobbgomb használatának szabályzatát, de például ha nem akarod, nem kell a társadalmi elvárások miatt szmájlit tenned.hát jó írást, szép napot.


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:25 pm)

Comment: semmit sem a társadalmi elvárás miatt írtam, csak láttam itt egy bizonyos értékrendszert, és azt kommentáltam. nem _emiatt_ tettem szmájlit, hanem azért, mert nem kell minden szót halálosan komolyan venni, bár ahogy látom, te így szoktad meg. bocsánat, ha zavarlak. :)


Hozzászóló: szerzs2
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:39 pm)

Comment: Kedves anyegin! Igen tökéletest Kosztolányi,meg Ady,meg Hugo tudott.Mi csak írogatunk. Azért itt is vannak ám igen ügyes írogatók/akiknek még könyve is megjelent... Mégis volt kiadó ami tökéletesnek találta a verseiket?! Nem olyan bonyolult itt a kép,csak sok minden helyet kapott ,amit MŰVÉSZET-nek hívnak.Talán ezért találod kuszának . Jó nézelődést! Szia!Szerzs


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:48 pm)

Comment: hé, emberek, senkit sem szóltam le, nem hordtam le, senkivel semmi bajom, csak ismerkedem az oldallal. mert érdekes.


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:50 pm)

Comment: semmi bajom a művészettel, csak még az oldal logikáját nem ismertem ki. na de - ami késik, nem múlik. találtam is kedvemre valót közben. csak azt nem tudom, hogy miért kapok folyamatosan pontokat? mik ezek a pontok egyáltalán?


Hozzászóló: elemlampi
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:52 pm)

Comment: kedves anyegin, hidd el, kevés dolog van, amit komolyan vennék, de szomorú, hogy a verbalitás ebben és az előző század legvége felé annyira elsatnyul/t, hogy az emberek egy kettőspont és egy félzárójel nélkül félreértik a másikat, ahogy az imént te is tetted.. No nem kívánok hosszas fejtegetésekbe bonyolódni, csak annyit akartam az előbb is, (már ha volnál szíves nem félreérteni megint-mivel nem vagyok hajlandó jópofi szmájlikat begépelni, még a végén sikoltozni kezd a billentyűzet) hogy neked tán nem feltétlen volna szükséged ezekre az egyértelművé tevős-egyébként meglehetősen alkalmazkodó jelekre-de tévedtem, hát további jó szórakozást, írogatást, és szép napot.


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-07-2006 @ 05:58 pm)

Comment: néked is szép napot. (az efféle hangulatjelző elemeket az emberek a hangsúly érzékeltetésére találták ki, írásban nem mindenki hall tökéletesen, én pedig megszoktam az iróniát, eltorzult az írásbeli hallásom, de hát én mégiscsak 16 éves vagyok, nem fogom megváltani a világot, nem is áll szándékomban.)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-08-2006 @ 01:54 am)

Comment: Kedves anyegin, ha segítségre van szükséged, szólj, a gyakorlottabbak szívesen megteszik. Írni meg úgy írj (szerintem), ahogy jólesik. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds