[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 231
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 231


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Anyák hétvégéje
Ideje:: 05-08-2006 @ 10:08 am

Ó,anyám...Rég volt ilyen hétvégém! János...már háromszor álmodtam vele, hogy újra összejövünk, meg csókolózunk...Álmodtam Gáborral is,a kapussal...Tegnap sajnos nem tudtunk beszélgetni a meccs után, csak intettünk egymásnak. Heh, még bele is tudnék szeretni De máris van 2 okom ellene: fiatalabb 2(!) évvel és amúgy is van barátnője! De iszonyat jófej, és bírom őt.
Na,szombaton délután nagyanyámat hallgattam órákig. Néha vannak "tiszta" pillanatai,amikor olyan dolgok jutnak eszébe,hogy elámulok. Most is mesélt rólam is,amikor kisbaba voltam,meg egy csomó mindent. Az ajándéknak is örült, és tegnap a másik mama is örült,nagyon. Megint ott voltak Zsolték és Hugiék is,annyira jó volt! A Topit /Zsolték kutyája/ egy csomószor lefényképeztem,és csináltam egy 2 perces videót is. A meccs nem volt túl jó, 3:3 lett, ráadásul nem sokon múlt, hogy kikaptak,pont egy ilyen béna csapattól /Mikófalva/! Dehát ballagás volt,meg épphogy ki volt a csapat. Aztán estefelé, amikor hazajöttünk,átadtuk anyának az ajándékot.Szemránckrémet és brosstűt kapott. Úgy láttam,örült neki, meg főleg,hogy így gondoltunk rá,mert eddig minden évben apum adott pénzt ajándékra,vagy ő vette meg,most meg mi hárman.
Ma már hétfő van,sok mindenkinek elkezdődött az érettségi,én meg itthon lazíthatok...És sajnos tesómék is.De ők nem sokáig,hihi .Ezt a hetet még valahogy túl kell élnem,aztán jövő hétvégén ünneplem a szülinapomat.Lehet,hogy felmegyünk Egerbe,valami jó helyre.
Más.János hiánya már nem fáj annyira. Kezdek beletörődni,hogy ennyi volt. Most már inkább a magány érzése kapott el.Sosem voltam magányos farkas típus,nem sokáig bírom egyedül.Szerintem akárhogy is fogadkoztam, hamarosan megint nem leszek egyedül. De ha mégis,akkor sem bánkódom. Néha kell egy hosszabb szünet,főleg így,hogy huzamosabb idegi már majdnem két éve nem voltam egyedül. Az azért húzós,igaz,nem egy emberrel voltam ennyi ideig,bár jó lett volna. Tesómék nemsokára egy évesek lesznek...De jó nekik! Én még senkivel sem bírtam ki ennyi ideig,bár sokszor nem rajtam múlt. Mint ahogy most sem Jánossal....

Na,ennyi elég is belőlem!

Csáó!



Utoljára változtatva 05-08-2006 @ 10:08 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds