[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 207
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 207


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
2.
Ideje:: 05-09-2006 @ 10:11 am

hát jó reggelt. az imént megijedtem, én vagyok az egyetlen blogíró, aki mindennap ír?... na de biztos van más is. lehet, hogy csak átmeneti a dolog.

na most boldog vagyok, vagy mi. így meghallva az elevenhód'at, 'az a néhány tegnapi perc' című számát, hát tényleg szeretem a világot.

közben tegnap máshol is blogírásba kezdtem, a freeblogon, de ide is fogok írni, sztem ide inkább csak az oldallal kapcsolatos tapasztalataim...

örültem a versekre írt kommenteknek! nagyon. köszönöm, urak, hölgyek. vagy hölgyek, urak. mert így illedelmes, de iagzából mindegy, így is úgy is megtuja mindenki. közben lassan végzek a tételekkel, már reggel 7kor felkeltem tanulni.

meg az imént feltettem 'a ballonkabátot', ami az életművem vagy minek csúfolják. mindenki tanulságot kereset benne, enegm ez megijesztett. ez csak egy rímhalmaz (romhalmaz).

várom már a holnap 10 órát, mert addigra túlleszek mindenen, kémián, földrajzon, és akkooooooooor végre foglalkozhatok az irodalommal, a saját dolgaimmal, a fordítással, a mindennel.

és a főoldalon még tegnapelőtt belekukkantottam Netelka versébe. tetszenek a rímek, a soráthajlások, olyan.... igazán jó. lendületes, élettel teli. és színes! mer' az is fontos. sajnos a végéig már nem jutottam el, de így is tetszik. az első két sor rímei meg!..na, el vagyok ájulva.

közben megszállt a vájtsztrájpsz-fíling, meg az alkotási kedv. de nem lehet, tanulni kő'. csak nem vagyok olyan hülye, hogy megbukom. az eredményt meg meg se nézhetem, mert dojcslandban leszek.. pedig kíváncsi lennék, milyen hülyeségeket hordok össze.

de! tudom az összes ősmasszívumot. ajánlom, hogy kérdezze. merkülönben'.

no de megyek. eszem, oszt' tanulok. "csak eszem és eszem és megáll az eszem.." by jános bácsi.

no csókolom.



Utoljára változtatva 05-09-2006 @ 10:11 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-09-2006 @ 04:17 pm)

Comment: tudod, csak a nagyon elszántak írnak minden nap blogot... vagy akik nem tudják még, hogy blogot magának ír az ember, tehát nem kell törődni senkivel (ami jó jó jó jó), és veled sem törődik senki (látszólag). mert tutira veheted, hogy olvasnak... így aztán mikor bajban leszel, akkor mindenki elmondja neked, mit kell tenned, vagy mit nem.. és csak állsz ott némán, hiszen téged mindenki ismer, csak épp azt felejtetted el, hogy te nem ismersz senkit... szóval csak írj, mi olvasunk:) (amúgy a ballonkabát zseniális, de irigységből nem szólok hozzá)


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-09-2006 @ 06:40 pm)

Comment: na akkor elszánt-elvetemült módon naplót fogok vezetni. :P


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds