[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
2,24.
Ideje:: 05-10-2006 @ 07:11 am

nos, már csak alig 50 percem van a kémia vizsgáig, a földrajzig 110. legszívesebben elbújnék. itt ülök a matrózblúzomban, a mazsolás-törtmogyorós csokimmal, placebót hallgatok, már átnéztem minden kritikus dolgot, a halálfélelem múlóban, de hát én még sosem féltem vizsga előtt, akkor ez most mi??

az a tudat boldogít, hogy 3 óra múlva vége, hazajöhetek, miután meghaltam, mint egy szellem, hazatérek, és boldog lesze, hogy vége. ~ the happy ghost ~

na szal tökre meg vagyok ijedve. tegnap több osztálytársammal is beszéltem (vagy csak eggyel, nem tudom), hogy mi lesz, ha megbukom, mert most tényleg FÉLEK. pedig tanultam. sokat. ezekhez a tantárgyakhoz az életben semmmi közöm nem volt, és nem is lesz, főleg, hogy a nyelv körül forog az életem.

no de. oké. lenyugodtam. jól vagyok. gyere ide, drága csoki.... *remegő kézzel nyúl érte*

ich zieh mich vor dir aus, ich sag dir alles, was falsch ist^^ no ez a gondtalan (majdnem gondtalan) német zene most jól esik. bár ez pont önmeggyilkolós-szerelmes szám, de kedvesen adják elő. hát hiába, dojcsok.

és ha hazajöttem, írok az én sabrinámnak is levelet. ^^ ha már így meglátogatom dojcslandban.... ja 10 napig nem leszek.... csak mondom.

nem tudom, mit vigyek magammal németországba. a szegény kisgyermek panaszait? csak néha olvasok bele, de mindig mosolyogva teszem le. apu kerített még tavaly egy utolsó példányt az ország másik feléből... köszönöm, apu. vagy a gyorsírási rövidítésgyűjteményt vigyem? :D német-magyar szótár? irodalmi szöveggyűjtemény? na? :D de lehet, hogy csak egy üres füzetet viszek, és verset írok dojcslandról.

a verseskötetet meg tökre kitaláltam! noémi megillusztrálja nekem. noémi megillusztrálja, illuminált lila manókkal, meg zsiráfokkal.

"nem én vagyok az ördög, csak a magyar hangja..."

fura, itt mindennap csatlakozik sok-sok ember? hűűűűha. szép. énisakarom. ja én már regisztráltam. hehe. *szórakozott nőszemély*

olyan fura az is, hogy mikor különböző blogokat elkezdek olvasni, mindig úgy állok neki, hogy 'ó, ezt biztos pasi írta', és aztán kiderül, hogy a legtöbb szorgalmas blogger nő. hát wáó.

tegnap olvastam egy cikket, amiből tulajdonképp az jött le, hogy a pasinak szúrja a szemét, hogy bárkiből lehet bármi. hát istenem. csinálja midnenki azt, amihez ért. főleg az érződött belőle, hogy pl egy nő is lehet már tudós "- sajnos".

erre egyetlen dreám: 'már pasi is lehet vécésnéni - sajnos?'

no először felháborodtam a cikken, aztán ezt megmosolyogtam. és valóban! frappáns.

"simogat a hajnal, simogat a kezed, szeretem a szád, és szeretem a szemed.."

no, ma ilyen quimby-feeling. a quimby egyes szövegei jobbak, mint némelyik vers. no, ezt jól megmondtam, de például a fekete lamour úgy el van találva, hogy teljesen elképedtem rajta először. az új cd pedig valóban ~ zseniális ~. az énekkar énekelte a 'most múlik pontosan't a ballagáson. azóta ezt éneklem. nem mintha jó hangom lenne.

na, közben vizsgadrukk legyőzve. amíg semmiségekről fecsegtem, végeláthatatlan hülyeségeket, elszállt a félelmem.

"azóta szüntelen őt látom mindenhol...." nem akarom elveszíteni dreát.

na, megyek. sok szerencsét, bori... [ez én vagyok] (akinek kell szerencse, az szóljon, a vizsga után mindet megkapja) *buddha*



Utoljára változtatva 05-10-2006 @ 07:11 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-10-2006 @ 01:56 pm)

Comment: matrózblúz és anyegin, dojcsland és bori... valaki vagy legyen szélhámos, vagy ne legyen... de egy szélhámos, aki őszintén megmondja, hogy ő bori???? ehj! huszonötöt neki!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-10-2006 @ 02:16 pm)

Comment: Szerintem sikerült a kémia. (Meg a földrajz.) Fogadunk? :)


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-11-2006 @ 03:31 pm)

Comment: hmm-hmma kémia sikerült, a földrajzról nem tudok biztosat. de ezt a következő bejegyzésbe. no és igen, én büszkén felvállalom, hogy bori vagyok. és borinak lenni jó!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds