[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 151
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 151


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Sakk-matt
-: Xiam
Ideje:: 05-10-2006 @ 09:35 pm

Van úgy, hogy az ember nem tud mit írni. Van úgy, hogy nem tud mit mondani. Csak nézelődik küszöbén ülve az életnek.
Beszűkülök, ez egyre biztosabb.
Nem beszélek már szinte senkivel a szűk körömön kívül, ami maximum 6 emberre korlátozódott. 
Ha nem mondasz semmit, én nem kezdeményezek. Nem, nincs mit közölnöm. Nem, nem történik semmi. Nem, nem teszek semmit.
Nem, még nem haltam meg.

Ennyit jelent felnőni?
Azt jelenti megkeseredni a szoba félhomály magányában? Azt jelenti némává válni? Azt jelenti egyedül maradni, és csendben várni macskát cirógatva a hajnalt?
Azt jelenti, hogy könnyes szemmel nosztalgiázok? Hogy hiányzik mindaz, ami volt, ami/aki voltam?

Üres vagyok a nap 23 órájában. Abban a kivételes egyben csak a macskához szóló negédes gügyögésem árul el érzelmeket.. Ha nincs mellettem általában unottan ülök a sarokban, elmerengek megtörtént eseményeken.
Mi lett volna, ha.. Ennél értelmetlenebb dolgokkal nem is tölthetném az időm.

Írni? Miről? Ihlet – az mi?

És akkor egészen parányi leszek, összezsugorodom, és szégyellem magam.
Amikor a tükör szemen köp.



Utoljára változtatva 05-10-2006 @ 09:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-10-2006 @ 09:39 pm)

Comment: Hullámvasút az élet, tévhitekkel: ha fenn, ha lenn vagyunk, azt hisszük, hogy örökké tart az állapot. Aztán jól meglepődünk, amikor egy apróságtól hirtelen megváltozik minden. Még a szavak is.


Hozzászóló: alfabata
(Ideje: 05-10-2006 @ 10:21 pm)

Comment: azt ugyan nem tom,mit jelent felnőni.de az nem igaz,hogy nem történik semmi. például ihlet, akarmi nélkül írsz egy blogot. amit olvasnak nehányan. akár még válaszolnak is okossággal fűszerezve. ("csak legyen hozzá elég....") (heheh). és még annyi. talán valami történt. talán érdekelne. talán ha nem tünnél el. üdv a mirmurnak. zs.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-11-2006 @ 01:55 pm)

Comment: Az ihlet is olyan, mint egy csomó minden más az életben, ha keresed, nincs sehol, ha nem várod, rádnyitja az ajtót. Felnőttnek lenni csak hangulat, egyik percben gyerekek vagyunk, a másikban aggastyánok, és nagyon sokszor bőven elég az a néhány ember, akivel kapcsolatban vagyunk, ha amit nekik adunk és tőlük kapunk, érték.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 05-11-2006 @ 03:10 pm)

Comment: A csendeknek is megvan a maguk szerepe. Kicsit most sötéten látod a dolgokat, de ha túlleszel ezen, magad is mosolyogni fogsz, és örülni, ha kicsit megtalál a csönd.


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 05-11-2006 @ 08:41 pm)

Comment: erre megint csak annyit tudok mondani, hogy: "Vannak jó szelek, s persze rosszak is, bár a hullámok mögött vár ránk a part, de semmilyen szél nem jó annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart." (illetve inkább kisstibi mondja ezt)


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 05-12-2006 @ 05:29 am)

Comment: Hiányolom azt a merő optimizmust, és kérlelhetetlen határozott céltudatosságot, "én tudom mit akarok, és mit csinálok"-ot, amit én próbálok megtanulni tőled. Hát hol bújkál az most? Mondhatnám úgy is, add elő a lopott holmit huligán! :) axe-axe-axe.


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 05-12-2006 @ 05:30 am)

Comment: És igen, akartam én is egy dalszöveget is idézni, de nem hagyja a rendszer, akárhogy csinálom... feltehetően a tartalommal van baja, hát nem erőltetem. :(


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds