[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 250
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 250


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mellow.gif
2,45.
Ideje:: 05-11-2006 @ 04:00 pm

no már harmadszorra kezdem el ezt a bejegyzést. először lefagytam, aztán anyu lecsapta a biztosítékot a mosógéppel. nem kell valami izgalmasra számítani, főként a vizsgát taglalom...

van boszorkás pólóm, bibibí. egy mezei boszorkánynak ez bizony fontos kelléke. ha már a hajam úgy áll, mint a mezei boszorkánynak. jaj, egy rossz pillanatomban a a húgom rám nézett, azt mondta: "olyan a hajad mint egy erdei tündének." ennek nagyon megörültem. aztán folytatta: "kócos és mosatlan."

no, a szintvizsga. [jajdejóezaboszispóló!] hát öhm... a kémia megvan. 54%. ahhoz képest, hogy 2 hónap alatt egyesről küzdöttem fel magam.... 30%-tól átmentünk. (%=pont) egy lány megbukott. az átlag kábé 50-60 pont. nocsak, átlag lettem. igazából 6 pont hiányzott a 4eshez. igazából még sose lett 5ösnél rosszabb szintvizsgám, kivéve azt a majdnem 5-ös matekot. hmm. az eddigi kémia teljesítményemhez kitűnő. a tanár is megemlítette, hogy sokat fejlődtem. no de nálunk nem ez a 'trend', a majdnem 4es, hanem a biztos 5ös. na, alakul majd a dolog.... nem vagyok csalódott, rosszabb is lehetett volna.

és különben is, germanisztika szakon ki nézi ezt? :D :D :D már ha eljutok odáig....

a földrajz meg... hmm. két és fél feladat teljesen kiesett, de a többi... hát lehet 4es, ha esetleg nagyon nem szemét, de 140 pontos, direkt hülye dolgokat kérdezett, és 70 pont a 2es. huh. ijesztő. majd holnap kiderül. vagy nem. ahogy ismerem, nem javítja ki. vagy mégis? áhh nem aggódom. de biztosan nem buktam meg. érzem.

anyu tökre lehülyézett. apu csendben viselte.

azt hiszem, megtettem mindent, amit ennyi idő alatt meg lehet. mások az utolsó 2 napban kezdtek el tanulni. én a kémiát 2 hónappal előtte.

no és a földrajzban persze benne voltak a kőzetlemezek. azér' mondom. :P nem hiába tanultam meg mindet.

és most megyek tanulni. az évnek még korántsincs vége. :)



Utoljára változtatva 05-11-2006 @ 04:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-11-2006 @ 09:36 pm)

Comment: Kerlac megnyerte a fogadást. tetszik fiatalos stílusod. Üdv.


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-12-2006 @ 02:44 pm)

Comment: hát nehéz lenne fiatalon öregesnek lenni, bár sokaknak ez a hobbija. hátőőőőkösz. de a földrajz még nem biztos! :D majd eldől.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds