[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 247
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 247


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Emberek es Orszagok.
-: Piba
Ideje:: 05-11-2006 @ 09:55 pm

Milyen benyomassal vannak rank, nem csak kulonossen Magyarokra hanem enram, mert mar otven eve hogy kulfoldon elek es sok nemzetsegu emberekkel talalkoztam,meg elbeszelgettem, minket Magyarokat nem nagyon ismernek. Altalaban a magyar zenet ciganyzenevel azonositjak, a Magyar eteleket majdnem minden nemzet lekopirozta, persze nem olyan mint nalunk semmi csak hasonlo meg a nevuket is leroviditettek sokan pld, a gulyast az irek elsajatitottak Irish stew nak, az Angolok csak a veget mondjak Ash, sok fele hentes arut a magyaroktol vettek le.De sokszor aztan mar nem is tudjak hogy honnan eredt.Enyit az etelekrol. A masik az amit minden nemzet magaenak tart a nyelv,a Magyar nyelv az a leg osibb nyelv a vilagon,a Sumerok akik tobb mint tizezer evvel Krisztus urunk elott eltek azt csak magyar nyelvel lehet megfejteni, es meg a mostani Magyar nyelvben is tobbszaz azonos szot talalunk ami sumerral azonos.Vannak Angolul irt konyvek amit olvastam pld, Sumerian Wander, most az irojat nemtudom megmondani mert az a konyvem Floridaban van. A Magyar nep mindeg mas nemzet elnyomasa alatt elt ezert nem is nagyon tanitottak az iskolank ban ezeket, mert az Astro Hungarian monarhia alatt az irodakban hivatalok ban nem is tudtak Magyarul mindenki Nemetul beszelt csak a koznep beszelte a Magyart,ezert szeretnem egy par sorban minden Magyar embernek a figyelmebe hozni hogy milyen fontos a mi nyelvunk, mert meg idaig senki sem tudta eltorolni. Mert most mindenki Angolul akar megtanulni, nagyon is jo mert mostanaban nem is nagyon lehet Angol nelkul meglenni.De az a legnagyobb baj hogy az idegen nyelv atveszi a nyelvunket,meg az utcai nyelv,de az meg nem anyira mert annak megmarad a jelentosege, de egy idegen szonak nem.Azert mar elozoben is irtam hogy hamarossan vagy talan most is mar van olyan szotar ami meg irja a szonak eredetet es szarmazasat.Na most megint arra kerlek benneteket csak gondolkozzatok ezen, a legnagyobb es a legjobb hirdetes az szajrol szajra megy illetve a leghatasossabb.Minden jot nektek Magyaroknak. Piba.    

 



Utoljára változtatva 05-11-2006 @ 09:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kepe
(Ideje: 05-11-2006 @ 10:47 pm)

Comment: Vannak olyan elképzelések,hogy az ókori egyiptom főpapjainak a titkos nyelve a magyar volt.Sőt..olyanok is,hogy eredetileg az atlantisziak nyelve volt a magyar.Egy favágó munkás mesélte el,hogy a 20-as években,(már nem tudom melyik ameriai indián törzzsel) magyarul tudott szót érteni.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-12-2006 @ 03:46 am)

Comment: Igen az asmerikai indian nyelvben nagyon sok Magyar szo van.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-12-2006 @ 05:53 am)

Comment: Rendben főnök, gondolkodunk. Bár nem tudom elképzelni, mit lehetne tenni. A világ csak jön és hömpölyög, ide be hozzánk. Érteni műveltség, feleslegesen használni viszont nem az.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-13-2006 @ 05:17 pm)

Comment: szinten itt eelek, nem mesze Toled Pi-ba Baatyaam-uram! .. (baar csak mintegy 20 valahaany eeve..) igazolom az "Astro-Magyar monarxhia alatt csak neemetuul mondott (soorivaas koozbeni felkoszonteese volt a "hazfiaknak" igy : Hoch Leebe unsereFaterland!... neemtuul akkor persze!... ees ma?.. ujra lehet csodalkozni, hisz a mai fiatalok az Aaaamerikai mekdonci kajajaat (szooja-huspogacsa keet feel zsemleenyi buci kozoott, utaan vaagyva eeletetik a peenzprifit eehes! - de a maagalmodott penzmakkmagot - disznoosag tartom een.. - megkapja az amerukanizmusba kabult fiataloktool!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds