[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 271
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 272

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
hajrá péntek!
Ideje:: 05-12-2006 @ 11:31 am

 

Van egy cimborám. Hát ilyen is van. Nem barát, nem haver, nem jó ismerős, hanem cimbora. Örök talány, hogy létezhet e barátság férfi és nő között. Nem tudom. Isten tudja. De cimboraság azt hiszem igen. Nevezzük őt itt Gazsigának, mert valahol ilyen. Nincs igazság...csak gazság... no és gazsigaság...

Rossz alvó, így ha ír, ha üzenetet küld, azt éjszaka közepén, hajnaltájt teszi. Talál valami érdekeset, valami idézetet, és már nyomja is sms-ben.Ma éjjel ez érkezett: " A szerelem ragaszkodás egy másik énhez. A humor eltávolodás a saját énünktől: létünk, tragédiánk, kényelmetlen helyzeteink szemléletének egy formája. Aki igazán szeret, és aki szívből tud nevetni, ugyanarra azeredményre jut: megfeledkezik önmagáról! "

Így indult a reggelem. Ez eddig jó. Jó. Jó volt, de az események mentek tovább.

Egy tévénél dolgozom, ahol három hete úgy határoztak a fejem fölött, hogy megkapom a nézői telefonokat. Azt mondták átmenetileg. Rendben. De ez az átmenet úgy néz ki így marad míg az idő, idő. Úgy látszik, úgy látják jól viselem. Nem tépem a hajam, nem habzik a szám, kissé lemondó tekintettel, meredve a semmibbe, csöndben telefonálgatok.

Itt elszeretném mondani, hogy azért az, hogy valaki egy televízióba betelefonál, az már egy komoly szűrő. Csak hogy értsétek, ezek a telefonbeszélgetéseim nem kifejezetten egyszerű meccsek. Még egy apróság: a betelefonálók kilencvenöt százaléka nő, és a hangjukból ítélve negyven, de inkább ötven fölöttiek. Hogy miért van ez, rejtély.

Nyolc óra húsz perc, éhgyomorra: " Volna egy észrevételem, elmondhatom? Juszt László borrrrrzalmasan meghízott. Rossz ránézni. Kérem adja át "

Nem egész egy órával később egy kedves női hang duruzsol, fecseg a fülembe, pontosan egy igen távoli rokonát keresi rajtam. A nagyszülei családjából eredeztethető mellékágat nevezték XY-nak, pont úgy ahogy azt tegnap este egy műsor végén olvasta, mint szerkesztőt. " Hány éves az a nő?"- kérdezi. Nem tudom.- felelem " És van testvére???" - .....

Egyébként én egy higgadt nő vagyok....  " mindenki meglássa"     Összehengerített ököllel, összeszorított szájjal sziszegem csak nagy néha: ...kártevő...giliszta....nadragulya....beléndek... ( csak a gőz levezetése végett, titkon, magamban, no meg hogy ne essen csorba az én vélt higgadságomon, melynek már már aranyfedezete van)

Mennem kell, az események sodornak tova.

Aranykeretes üdvözlettel: milkha

 



Utoljára változtatva 05-12-2006 @ 11:47 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-12-2006 @ 02:43 pm)

Comment: tgif bizony, drága milkha! :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-12-2006 @ 06:34 pm)

Comment: Nem látta véletlenül a kutyámat, kedveském? Harminchat éve átszaladt a Fillér utcán. Lenszíves szólni a dagadtdecuki Juszt Lacinak, hogy keresse mán meg. Neki az semmi. Főleg, ha a testvérei segítenek. :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds