[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 129
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 129


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A mi Ferink!
Ideje:: 05-19-2006 @ 02:30 pm

Ezt komolyan nem hiszem el!
A Feri! A mi Ferink megcsalta a feleségét! Hát ilyen nincs!
Pedig milyen rendes gyerek volt…
Azt írja az újság, hogy vissza fog térni a családjához.
Naná! Hiszen, csak elvette a szerelem az eszét!

Ő csinálta apám protkóját!
(Ha nem mondtam, volna, én satarataújhelyi lány vagyok, úgyhogy mélyen érint a ´dolog´)
Szóval, a mi Ferink beleszeretett, abba a szőke vokálos kiscsajba…
Ehj! Megesik az ilyen…
Persze Ferinek tudnia kellett, hogy rajta a világ szeme, úgyhogy, azért elég gáz, hogyha vissza akar térni a feleségéhez, akkor mi a fenéért nem gondol arra, hogy titokba kefélje azt a vokálos kiscsajt! Persze a Feri biztosan azt hiszi, hogy szerelmes, de hát az újság az tudja, hogy hamar ellobban a láng és majd visszatér a családjához.
Szegény Feri! Lehet, hogy nem olvas újságot?
Ha csak egy mezei kefélésről lenne szó! Abból ugye, nehéz hírt csinálni.
De így! Hogy a Feri ilyen hülye, és szerelmes!
Na, így igen! Így már van értelme! El lehet mondani, hogy Feri csak a műsor miatt lett ilyen, és ha ez nem lett volna…
Haj! Bárcsak tudnánk, mi nem lett volna, ha… De ugye, az már sosem derül ki. Pedig milyen szép történet lehetett volna! Feri a fogtechnikus, aki élete végéig szereti a feleségét!
Ehj, be kár! Most meg tessék! Ehelyett ez a rendes fiú szerelmes lesz, és nem szégyelli bevallani ország világ előtt, hogy hentereg azzal a szőke csajjal…
Szörnyű!

Az asszony meg is mondta: ő már túl van rajta, (két hete tudja, volt ideje feldolgozni), csak a gyerekek ne tudják meg ezt a szörnyűséget. Mert szörnyűség, hogy a Feri is csak ember, és a siker, meg minden, megváltoztatta.
Ehj! Feri! Feri! Hát nem tudod, hogy te Ferinek születtél, és Ferinek kell lenned életed végéig?
Persze sajnálom szegény asszonyt, mert rossz lehet tudni, hogy a Feri… az ő Ferije, most mást ölelget, de azt mondta, túl van rajta.
Hahaha! Nekem aztán mondhatja! Én tudom, hogy bele fog dögleni, mert az ilyenbe bele döglik minden ember, a Feri meg egy igazi ember, tehát nem vesz feleségül egy ostoba állatot. A felesége is csak ember, tehát beledöglik, az tuti.

De azért titkon, én mégis a Ferinek drukkolok. Ha már így szereti azt a szőkét, hogy ország világ előtt kimondja, hogy őt kufircolja… akkor komoly lehet a dolog. Akkor az is lehet, hogy csak azért kufircolnak, mert szeretik, egymást… És ha szeretik egymást az más! Az szent dolog. Szóval, sajnálom az asszonyt. Meg azt is, hogy Feri nem győzhet.
Bár Magdi ezerszer jobb, de azért lett volna esélye a Ferinek is, ha nem csinálja ezt a botrányt. Bár meglehet, ezért fog nyerni.
Ki tudja? Az élet olyan kiszámíthatatlan!



Utoljára változtatva 05-19-2006 @ 03:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 05-19-2006 @ 02:36 pm)

Comment: :-)))))))) Ezt odatetted!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 05-20-2006 @ 05:56 am)

Comment: Lehet, hogy csak a médiának szerelmes, és a Magdival is kufircol? Ki tudja? Ez a Feri? :)))))))))))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-20-2006 @ 06:05 am)

Comment: Ha a szerelem a hiányérzet kivetítése egy konkrét személyre, márpedig én ezt mondom, akkor a Ferinek hiányérzete volt. Hogy mi, azt sosem tudjuk meg. Miközben jót nevettem olvasás közben, gondolkodtam is. :)))))))))) Ne izgulj érte, amúgy sem nyert volna!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-20-2006 @ 08:36 am)

Comment: szomorúságban és örömben jó, ha nincs egyedül az ember! köszönöm:)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-20-2006 @ 09:32 am)

Comment: A konvenciókat nem lehet könnyen ledönteni...:)))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-20-2006 @ 03:37 pm)

Comment: Ha a felesége csalta volna meg, akkor biztosan nyert volna a Feri! :))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds