[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 128


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mérleg 1.
Ideje:: 05-21-2006 @ 01:15 pm

Szervusztok!

Gondoltam, itt az ideje, hgy életjelt adjak magamról, s hogy tudassam Veletek, nem mentem világgá e lapról!

Csakhogy: az idei tanév olyan sűrű volt, hogy, bár ősszel és tél elején még csak-csak tettem föl ezt-azt, és olvasgattam is az írásaitokat, de egyre ritkábban. A hozzászólásaim szinte kizárólag Mafihoz szóltak, mert őt MEG KELLETT menteni! Itt kellett marasztalni! Megszakadt volna a szívem, ha elhagy bennünket!

Az utóbbi hónapokban sajnos Mafit is hanyagoltam. Tőle is, és TŐLETEK is, mindenkitől, megértést és elnézét kérek ez ügyben. Változatlanul ragaszkodom hozzátok, és ugyanúgy becsüllek mindannyiótokat, csak nem volt érkezésem a Fullhoz.

Az agyam kifacsart szivacs, üres zokni, sb. Annyira, hogy nem volt türelmem (mert nem voltam képes sem agyilag, sem lélekben itt lenni) olvasni az írásaitokat, és, persze nem is írtam én sem semmit.

Hogy miért is?

Ebben a tanévben 4 nemzetközi konferencián tartottam előadást, és ugyanakkor szakmai bemutatót a tanítványaimmal. Ezeken kívül, a gyerekeim nélkül voltam másik 5 konferencián, Pesten és vidéken, ahol "csak" előadásokat tartottam. Az oviban, ahol dolgozom, 11 szakmai bemutatót tartottam (helyben), ebből 5 alkalommal külföldieknek. Még ezeken kívül 8 alkalommal vittem az ovisaimat "szerepelni" különböző hangversenyekre, műsorokra. (Már egészen profik a kölkök!:)) Aztán még ezeken kívül volt 3 könyvbemutatóm, ahol megint csak az ovisaimmal dolgoztam, lévén a 3 könyv, mesekönyv. Az egyikről itt is hírt adtam, ill. a meghívót tettem közszemlére.

És még mindig ebben a tanévben: megírtam 2 szakkönyvet. Vagyis tele volt az agyam "szakmával". De, már lassan vége. És lassan visszatérek.

Kevésbé fajsúlyos oldalon, az iwiwen viszont gyakran előfordulok, az ottani jelenlét nem igényel elmélyülést! :)

Csináltam néhány topikot olyan témákkal, amik érdekelnek. Az érdekelt volna - azért csak volna, mert a társaság nem igen volt rá vevő - pl. "Mit szeretnél visszakapni?" "Mit nem szeretnél elveszíteni?" "Milyen lesz az életed 10 év múlva, hogyan képzeled, minek látod reális lehetőségét?" - ilyesmik. Csak a "Sztori barkohba" topikom az, ami nagy népszerűségnek örvend! :)

Furcsálltam, pedig megszokhattam volna már, hogy felnőtt, 40-50-60 éves emberek hogyan képesek egymást nem ismerve olyan ádázul összeveszni, mint ahogy az, a legtöbb topikban előbb-utóbb bekövetkezik. (Most nem a saját topikjaimról beszélek, hanem azokról, amikbe beleolvasgattam, írkálgattam)

Hogy ezt most miért írom ide? Amikor nem is fontos? Hát nem tudom. Látjátok, ez is bizonyíték arra, hogy szét van esve az agyam, nem tudok lényegtörő lenni! :)

Na, de jön a nyár, és akkor majd újra jövök én is, teljes szívvel és lélekkel!

A talik közül is csak egyre mentem el. Egyre nehezebben mozgok, a múlt héten is csak akkor mozdultam, ha muszáj volt. Megint becsípődött egy ideg valahol valahová, gondolom, a folyamatosan porlódó, és egyre összébb csúszó csigolyáim közé valahová. Ez van! De megbírkózom vele.

Hát, kedves Fullosok, már csak 4 hét, és újra itt leszek, és töltök föl képeket, amennyit csak a helyem enged, és olvasok, olvaslak benneteket, és hozzászólok, és ha jönnek a saját gondolataim, és még a szavak is rendelkezésemre állnak, akkor írok is újra. :)



Utoljára változtatva 05-21-2006 @ 01:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-21-2006 @ 01:41 pm)

Comment: Tisziii! Úgy örülök neked! Hiányoztál, de igazoltan. :) :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-21-2006 @ 06:37 pm)

Comment: Nem baj, kivártalak, mint Hanzi a legyet. Direkt nem írtam semmi világmegváltót. :) Most már tessék szépen visszaszokni ránk! Mafi Művek sk.


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-22-2006 @ 07:08 am)

Comment: Mindenképpen! :-) üdv. fTJ


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 05-22-2006 @ 07:49 am)

Comment: Éjjelente, mikor olvastam az oldalon, tudtam, hogy nem vagy jelen. Egy csillaggal kevesebb ragyogott!


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 05-22-2006 @ 04:52 pm)

Comment: Köszönöm Khama, nagyon ledves vagy, mint mindog! :) :)


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 05-22-2006 @ 04:52 pm)

Comment: Akarom mondani: KEDVES !


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 05-22-2006 @ 04:54 pm)

Comment: Drága Jó Mafi, Kedves Kicsi Egérke! Neked is köszönöm! De csak miattam, a világért se fogd vissza magad! :) :D


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 05-22-2006 @ 04:55 pm)

Comment: Kedves fTJ, persze, hogy mindenképpen! Köszönöm a bíztatást!


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 05-22-2006 @ 04:56 pm)

Comment: Kedves Prayer, komolyan mondom, zavarba hozol! De jól esik! Köszönöm! :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-23-2006 @ 04:28 pm)

Comment: Szia! Én annak is örülök, ha amott (is) össze tudunk futni nagy ritkán. Nagyra értékelem a játékos kedvedet! :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-23-2006 @ 07:31 pm)

Comment: Örülök Neked.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds