[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 129
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 130

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Minden napi elet.
-: Piba
Ideje:: 05-22-2006 @ 09:46 pm

Most mar azzal kezdem a napot hogy olvaslak benneteket, nameg a jo verseket felviditot, banatossat, mostanaban nincs is mit  mast tennem. A tv az csak a mai elkabutaknak valo a zene meg az enek nem is enek mar csak sikongatas, ugylatszik mar csak az egesz vilag remult iszonyban erzi jol magat. Mindenben ami regi abban talalnak hibat,meg meg keresik is es elakarjak hitetni velunk hogy mi rosszul ertettuk. De meg a bibliat is o maguk modjan akarjak leforditani,mert amit mi ertunk az nemfedi meg a mostani valosagot, persze mindent kilehet forditani maskep ertelmezni, meg ha jol is hangzik valami akkor nincs benne nagy szenzacio csak ha megzavarodot corrupt, ha teszik nektek en is kozbe nyomok egy ket idegen szot talan jobban hangzik ugyebar? Szoval es tettel nemtudom ertitek e mirol van nagybaszo,ez is egy kicsit ugy hangzik mint ha nemlenne maskep kifejezo. Hatha talan netan talantan de megis talan nemveszitek tul komolyan. Legkozeleb simabban fejezem ki magam, majd meglatom hogytetszik nektek olvasoknak, ha erdemesnek tartjatok elolvasni zagyva osszevissza irasomat.De ha mas nem is majd en olvasgatom ezzel is szorakozom, jobb mint az a sok suketseg ami vegbemegy mostan. En soha nemvoltam irigy ember mindeg annak orultem akinek jobban ment az eletsora mint az enyem mert akkor talan jobban eszeben lessz meghalgatni az en sorsomat.Na de panaszkodni sem nagyon tudtam mert senki sem erzi a mas bajat, mindenki tudja a magaet.Ilyen az elet ugy kell elfogadni ahogy jon ahogy esik ugy puffan, mert a pofonok kozt is van kulombseg attol fugg ki adja es hogy ki veszi eggyik sem jo, ha mas nincs az is valami. Ezeket az szavakat vegyetek ugy ahogy akarjatok, nekem mindegy,ahogy mar irtam is ha mas nem is en majd szorakozom vele.Maradok tisztelettel es becsulettel Piba...       


Utoljára változtatva 05-22-2006 @ 09:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-22-2006 @ 09:53 pm)

Comment: Itt talán más világot találsz, kedves Piba. Itt valóban az ember a lényeg, a szív, a gondolat.


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 05-22-2006 @ 10:44 pm)

Comment: Peid ez is a való élet. Csak egy másik szegmense talán. :) írj, örömmel olvastalak. :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-22-2006 @ 11:47 pm)

Comment: Nem süketség amit írsz. Mindenkinek más a felfogása. Mosolyogva olvastam az igazságot,mely elbújt a soraidban. gaby ))))


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-23-2006 @ 12:57 am)

Comment: Khama Koszonom a hozzaszolast tudtam hogy jo emberek koze kerultem. Piba.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-23-2006 @ 01:53 am)

Comment: Koszonom neked is Kerlac hogy tetszett amit irtam, talan lassan belejovok, plane ha biztattok. Piba.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-23-2006 @ 01:57 am)

Comment: Kedves Blue habar ez anev nemnagyon rad illik mert nemvagy te kek, koszonom hogy olvastal. Piba.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-23-2006 @ 12:08 pm)

Comment: Kedves Piba! Azért választottam a blue nicket, mert kék szemem van, ill. úgy tudom, hogy a jelentése szomorú, hát én meg elég sokat vagyok szomorú, mindamellett elárulom neked, hogy a rószaszín mellett a kék a kedvenc színem. gaby


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-23-2006 @ 02:33 pm)

Comment: Igazad van a kek az szomorusagot jelkepez, de en is nagyon szeretem a kek szint mert nagyon elenk es megvilagitja az arcot, plane ha valaki elpirul ugy mint a felesegem is, neki is kek a szeme, lehet hogy abba lettem szerelmes.Persze az 49 eve volt hogy meghoditott. es meg mindig a varazsa alatt vagyok. Minden jot neked ne busulj lessz meg jobb is. Szeretettel Pista.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-23-2006 @ 09:35 pm)

Comment: Igen, valahogy hasonlóan gondolkodom én is. Örülök, hogy itt vagy köztünk.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-24-2006 @ 05:24 am)

Comment: Minden kornak megvannak a saját nemzedéki sajátosságai, ( ellentétei ) . A rock zenét , ami aztán nagyon elterjedt, erős ellenállás fogadta annak idején, például. Igaz hogy abban is van jó és rossz. A világ már csak ilyen, nem igazán szeretnek gondolkodni. Üdv a távolból.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-26-2006 @ 12:52 am)

Comment: Kedves Baratom enekelni es enekelni mindenkeppen lehet de orditozni ahoz nemkell nagy tehetseg,mert mostanaban az megy csak nezd meg, a tv ben. maskulomben ertem hogy mirol beszelsz. Szevasz Piba.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds