[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 104
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 104


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A boldogság - ezredszer is újrakezdve
Ideje:: 05-23-2006 @ 05:47 pm

A Magyar Larousse Enciklopédia szerint a boldogság: „Viszonylagos, átmeneti állapot, amelyben a személyiség fontos törekvéseinek magvalósulása, vágyainak kielégülése folytán örömöt, megelégedettséget él át. A személyiségfejlődés során különböző szinteken lévő szükségleteink kielégítése jelenthet boldog állapotot.”

 

"Láttam a boldogságot én, lágy volt, szőke és másfél mázsa”
J.A.

 

Szeretem a fűszereket, fűszernövényeket. Szeretem megfogni őket. Szeretem beletemetni az arcomat egy zsálya vagy kakukkfű levelei közé. Szeretem beszívni az illatukat. Szeretek rajtuk keresztül lélegezni. Szeretem ahogy minden egyes porcikámba beleivódnak. Szeretem, ahogy megbizseregtetik a vörösvértestjeimet...

 

Rejtő Jenő azt írja - azt hiszem a Három testőr Afrikában című regényében -, hogy sokkal boldogabbak és elégedettebbek lennének az emberek, ha mindenki a hobbijábal foglalkozhatna főállásban. Ha mindenki azt csinálhatná, azzal kereshetné a kenyerét, amivel mindig is szerette volna.

 

"Én nem tudom mi ez, de jó nagyon,
Fájása édes, hadd fájjon, hagyom.
Ha balgaság, ha tévedés, legyen
Ha szerelem, bocsájtsd ezt meg nekem!"
J.Gy.

 

Félek.
Félek, hogy megint mindent elrontok.
Félek, hogy még mindig nem vagyok eléggé felelősségteljes.
Félek, hogy rajtam áll, vagy bukik minden.

 

Van a Quimbynek egy száma. Az a címe, hogy Autó a szerpentinen. Néhányszor leadták a kereskedelmi rádiók, az igazi Quimby rajongók utálják, mert nincs benne semmi.
Semmilyen.
Gyenge.
Túlontúl egyszerű.
Sajnos az a helyzet: nem tudok velük egyetérteni, hiába kezdem nagyon kedvelni a zenekart.
Mertmivelhogy.
Szerintem ez a Kiss Tibi tud valamit.
Túl a zseniális szövegalkotáson.
Túl a zseniális előadáson.
Tudja magát felhőtlenül boldognak érezni.
És át is tudja adni ezt az érzést másoknak.
Nagy szó, mert - szerény véleményem szerint - ilyen témában nem sok színvonalas alkotás született, pláne a magyar zenei világban.
A legtöbben csak keseregni tudnak.
A legtöbben csak bölcselkedni tudnak.
Nem sokan tudnak repülni...

 

Dörzsölöm a szemem.
Hiába, nem látok.
Lélegeznék, de nem tudok.
Rózsaszín vattát tömtek a szemembe és az orromba.
Az ujjaim egy formára állnak.
Beszélnek hozzám, de a fejemben csak egyetlen hang rezeg.
Nyelvem hegyén bőre sós íze, ajkaim között nyaki ütőere lüktet.

 

Melyik a kedvenc ízem?
A szerecsendió.
Kitelít, elfoglalja az összes érzékszervemet, folyton vágyon utána, rögtön azután, hogy elfogyott.
Sosem elég belőle.

 

Igen, tudom, sokat próbálkoztam.
A tisztességes, rendes lányok nyilván elsőre megtalálják.
Igen, tudom, gonosz, cinikus dög vagyok.
De kell(ett) valami, ami megvédett a saját magam által választott út nehézségeitől.
Igen, tudom, kihasználtam szinte minden egyes lehetőséget.
De hátha az övé lesz a kéz, mely lehűti gyöngyöző homlokom?
Igen, tudom, pont a magamfajtáktól védett otthon anyukád.
De - szeritem - én mindenkit figyelmeztetek előre.

 

Nem alkalom. Nem lehetőség. Nem egy a sok közül.
Szerecsendióra való vágyásom közepette hajlamos voltam összetéveszteni más fűszerekkel.
Nem tárkony. Nem fahéj. De még nem is szegfűszeg.

 

Vannak olyan helyzetek, amikor nem lehet annyit mozogni.
Ha egy kerítés tetején almával a fejeden hirtelen megtalálod az egyensúlyt, nem vehetsz elő papírt és ceruzát, hogy hidegvérrel lejegyezd, hogyan is történt.
Ha egy kerítés tetején almával a fejeden próbálsz egyet lépni, vagy megmozdítod a kisujjad: az egész összeomolhat egy pillanat alatt.
Ha pillangó száll a kezedre, lélegezni se mersz.
Eszedbe se jut a gombostű.

 

Szerintem a szívemen napozik egy tarka pillangó.



Utoljára változtatva 05-23-2006 @ 05:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 05-23-2006 @ 06:17 pm)

Comment: Igen, megnyugodtam. Ne csak napozzon, cihelődjön, és költözzön oda.. Rakjuk keretbe idézett verset. http://www.zeneszoveg.hu/dalszoveg.phtml?szk=665&na=20276e959df03a2927d6620924b31940 Rakjuk hát keretbe a kerítést, az almát, és az egyensúlyt. És rakjuk keretbe a mosolyt, ami két barátom boldogságából nekem is kijut. Köszönöm.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-23-2006 @ 08:37 pm)

Comment: Nekem nem tisztem a lelkiállapotokkal foglalkozni. Maradjon annyi, jót írtál, nagyon tetszett.


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 05-24-2006 @ 12:46 am)

Comment: Más örömének örülni legalább olyan jó, mint a sajátunknak, csak van benne még másfajta perverz öröm is. Igen, hja, láttalak előtte, és látlak most, és Liszt Feri zongoraversenyt komponálna a különbségből, és az lenne a legsokatmondóbb műve. És látlak most is lelki szemeim előtt, ahogy mosolyogsz, és nem állom meg én sem.


Hozzászóló: edit197
(Ideje: 05-24-2006 @ 05:23 am)

Comment: A Quimby jó,nagyon is.Kiss Tibi tényleg tud valamit.Meg te is.Csak vigyázz magadra,kérlek.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-24-2006 @ 07:54 am)

Comment: "a boldogság olyan röpke, nem más, mint a pille repülésének egyetlen elkapott pillanata" (én) :) drukkolok neked, nektek!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-24-2006 @ 06:04 pm)

Comment: Olvastalak, és láttalak mosolyogni szombaton - csodaszép a pillangód! :)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-24-2006 @ 06:12 pm)

Comment: Én itt csak gyönyörködöm csendben a pillangódban. :)


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 05-29-2006 @ 06:16 pm)

Comment: Enola, az Autó egy szerpentionennel kacpsoaltban: senki ne mondja - persze mondhatja - abban nicns semmi, hogy "Éhes pupilákkal a vállamra ördög ül ballal elpöckölöm az élet jobb híján egyedül autó egy szerpentinen, mely ki tudja merre tart, kócos kis romantika tejfogával a szívembe mar." szerintem ez elég fasza...persze az igazi kispál rajongók is tagadnak olyan népszerű számokat, amik nekem sokat mondanak...dehát nem vagyok keményvonalas. Boldogság. Douglas Adams ezt írja róla a Galaxis útikalauz elején: "Ez a bolygó a következő problémával küzd - vagy inkább küzdött: az ott élők többsége ideje nagy részében boldogtalan volt. Számos megoldást javasoltak a probléma gyógyítására, ezek azonban többnyire zöld és piros hasú papírok mozgásához kapcsolódtak, ami meglepő, hiszen végülis nem a színes papírok voltak elkeseredve, és sokan közülük nyomorúságosan érezték magukat, még azok is, akiknek volt kvarcórájuk. Többen mindinkábbb úgy vélték, hogy kár volt lejönni a fáról. Mások egyenesen azt állították, hogy felmenni is kár volt rá, jobb lett volna, ha ki sem bújnak az óceánból."


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 09-30-2006 @ 01:21 pm)

Comment: láttam én is a boldogságot / kicsit több mint fél mázsa / ő már meg se látott / de visszanézett rám a barátja


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds