[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 91
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 91


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


unsure.gif
3,46.
Ideje:: 05-26-2006 @ 07:13 am

tönkrement a freeblog. :( vagy nem tudom, mi van vele, de rossz volt erre kelni, álmomban a media playeremben váltogattam a számokat, nagyon kevés tetszett igazán, és a hétvégén azt is ki fogom selejtezni. kicsit át akarom rendezni az életem most már. a polcom is más lesz. a színek is. én is. minden. 4 témazárót írunk hétfő-kedden.... aztán szerda kompetenciamérés.

aminek az eredményét ugye nem nézhetjük meg, vagy csak nagyon sok utánajárással, mer tök titkos topszíkret baromság. hát azért hadd nézhessem már meg, ha már egész nap azt írtam.

hű de rosszkedvűnek hatok. sorry.

csak hazajöttem és minden összeomlott. fáradt vagyok és egy csomó dolgot elvárnak tőlem és teljesíteni fogom, de ez így nem lesz valami örömteli. és lesz 5 4esem. gusztustalan. sokkal többet tanultam idén, mint az elmúlt tíz évben összevetve, mégis régebben kitűnő voltam, most meg ilyen kis izé. ilyen undorító bizonyítványhoz hozzá se akarok nyúlni. pfuj.

de legalább a nyelvek, irodalom, művészettörténet, zenetörténet, nyelvtan, földrajz ötös. ezekért megdolgoztam. a hármasokért is. :( csak nem ilyen eredményre számítottam. hát hiába, figyelmetlen vagyok, ez az örök hibám, iskolában, emberi kapcsolatokban.

és körülöttem mindenki depressziós én meg nem. de az az eset tegnap elszomorított. fáj, hogy meghalt az a fiú. túl közel. talán csak önzőségből fáj, de fáj.

hát most így kedvcsinálás után el is megyek a mi nagyszerű iskolánkba, ami ugye már nem hosszúéletű, jövőre indul az utolsó zseniképzős 8osztályos ökörség. egy letűnt rendszer gyermeke vagyok. szinte már történelem.

üdv a múltból. :)



Utoljára változtatva 05-26-2006 @ 07:13 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szerzs2
(Ideje: 05-27-2006 @ 10:02 pm)

Comment: nekem az jön le, hogy te egy okos értelmes kis ember vagy-bocs.nálam ez a "kedvellek" jelentése. tele van a lelked szeretettel,és a vizsgáid okésak lesznek, és jön a vakáció...és pihenhetsz. ha mindenki depis körülötted-tedd öket vidámmá, ahogy itt sokunkat. naplódat olvasni,jó...mert fiatalságod örömet hoz ...persze még én se vagyok olyan osdi, csak tudod nekem már mások a gondjaim, ezért jó "újra élni" a tied által azokat a régi éveket.


Hozzászóló: anyegin
(Ideje: 05-27-2006 @ 11:45 pm)

Comment: nagyon jól esik, hogy van türelmed hozzám. de olyan igazán nagyon jól.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds