[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 116
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 116


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Min múlik a boldogság???
Ideje:: 05-27-2006 @ 10:29 am

El sem hiszem,hogy ez megtörtént velem! Kezdek hinni a sorsszerűségben. Tegnap este óta madarat lehet velem fogatni. Nem történt pedig nagy dolog, legalábbis mások szemében ez tutira semmi, de nekem nagyon sokat számít. Három heti gyötrődés után most megkönnyebbültem. Felszabadultam és tudom, hogy az életem sokkal jobb lesz. Hogy milyen apróságokon múlik az ember boldogsága!
Nos, a tegnapi napom jól telt. Délután elmentünk Gergővel, parfümöt néztünk Hajninak. Erre az első jó dolog: találkoztunk Andrisékkal, és ő köszönt!!! Tök jól esett, bár gondoltam, hogy nem utálhat,mert iwiwen meg MyVip-en sem törölt az ismerősei listájáról. Aztán este hívott Gyuri DVD-zni. Lettünk volna vagy 8-9-en, csak sokan fáradtak voltak, meg stb., így Robival hármasban megnéztük a Feketék Fehérben-t. Végig csikartam magamat, pisztolyt kértem,stb.,mert annyira idegesítő és fárasztó volt a film. Kikészültem tőle, teljesen lefárasztott, de azért jó volt. Majd Csillával is megnézzük:))).
És hazafelé megtörtént. Még most sem hiszem el. A gyomrom görcsben van a gondolattól. Pont akkor kerekezett hazafelé János is,amikor én! Mi ez, ha nem a sors? Amikor megláttam, a pulzusom felszökött és a szívem olyan hangosan és gyorsan dobogott, azt hittem kiugrik a helyéről. És beszélgettünk. Éppen D'n'B buliról jött, de szerinte nem volt olyan jó, inkább ment volna ki a Szalonba,meg így elejtett egy megjegyzést, hogy holnap (vagyis ma) este kinnt lesznek a városban. Aztán én elmondtam, hogy mit néztünk meg, és, hogy megyünk Szihalomra, ő meg erre, hogy húha, én is megyek...Mondom persze,megnéznélek, de nem tudod, mit hagysz ki, mert szoknyába megyünk...Húztuk egymás agyát, mint régen. Amikor elbúcsúztunk, mintha kicsit bánta volna, hogy csak ennyit beszélgettünk...De lehet, hogy csak én képzelem úgy. Mindenesetre azóta velem madarat lehet fogatni, ha erre a találkozásra és beszélgetésre gondolok, fülig ér a szám és nagyon boldog vagyok. Bárcsak sokáig tartana ez az érzés! Pedig tényleg semmi nem történt, csak beszélgettünk, még 3 puszi sem volt, de ez nekem nagyon sokat jelent. Egyrészt, hogy nem utál. És ez tök jó. Másrészt, mégiscsak barátjának, vagy legalábbis jó ismerősének tekint, ami jó érzés. Mert akit utálok, vagy nem akarok vele beszélni,azzal nem is fogok beszélni. Nem igaz? De ez után a találkozás után életemben először érzem úgy, hogy olyan jó egyedül! Most jó érzés! Vannak barátaim, haverjaim, akikre számíthatok, és kedvelnek. Van mivel eltöltenem az időt, mert mindig hívnak nyársalni,DVD-zni, bulizni...Na ez a 3 ezen a hétvégén ilyen sorrendben érvényes: péntek DVD-zés, szombat buli, vasárnap nyársalás. Tiszta jó,nem?
Hálás vagyok a sorsnak, hogy megszabadított 3 hét gyötrelemtől, amikor nem vettem észre, hogy mennyien vannak körülöttem, és fölösleges azon rágódni, hogy mi lett volna,ha...János nem utál, van egy nagyon ari sógornőm, egy öcsém,akire büszke lehetek, mert a foci és a DJ-skedés terén is egyre sikeresebb, és ott van a 2 legjobb barátom:Csilla és Gyuri. Rajtuk kívül pedig rengeteg haver, akikre ugyan nem lehet mindig számítani, de ha kell, ott vannak. János sem utál, nem is tudom, miért hittem, hogy utálna. Hiszen szeretett. Már egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy újra kéne kezdenünk, de azt hiszem, barátok még lehetünk. És ez így jó!

Na,csáó!


Utoljára változtatva 05-27-2006 @ 10:29 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-27-2006 @ 11:26 am)

Comment: Örülök hogy örülsz!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds