[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 66
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 67

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Lemosom az álmot
Ideje:: 05-30-2006 @ 08:48 am

De szépet álmodtam, de csúnyát ébredtem. Minden szürke reggel.
Lemosom az álmot, futószalagra szállok, hosszú lépcső emel fel.
A föld alól míg föltalálok, mindig jobb oldalra állok.
Titoban telefonálok, mindenféle hullámokon.
Helyi hívás idebent.

Mindig is bosszantott az a hülye szlogen, hogy meg kell tanulnunk vágyakozni azután, ami a miénk. Pontosan nem tudnám megmondani, mi bosszant benne igazán, de bosszant, az tuti.
Ha levágnák az egyik kezemet, biztosan értékelném azt az időt, amikor két kezem volt.
Ha le akarnának lőni, bizonyára küzdenék azért, hogy életbe maradjak.
Ha nem lenne, az, ami van, akkor biztosan hiányozna…
Jól van. Tudom. És akkor mi van?
Most van, és nem hiányzik. Van két karom, és nem akarnak lelőni, és persze örülök neki, hogy nem éhezünk, de ettől miért kellene boldognak lennem? Azért, mert másnak mondjuk nem lehet gyereke, és ő tudja, hogy nekem milyen jó?
Hát persze! Az én boldogságom rögtön kézzel foghatóvá válik mások számára, saját hiányaik tükrében. Csakhogy, azt ő érzi és nem én!
Én is csak a hiányt érzem, ami másnak adva van, engem pedig megfojt.

Halló! Halló, miért nem szólsz?
Halló halló, miért kell izzadságba mártott, álmaimba látott képekbe ebújnod?
Miért nem jössz elő végre reggel is?

Tegnap beszéltem egy barátommal, aki pszichológushoz járt, és totál odavolt, hogy húúú, ez milyen jó dolog.
Abbahagyta az ivást, kiszeretett a reménytelen szerelméből, szóval tényleg nagyon eredményesnek tűnt a kezelés.
Erre most kiderül, hogy lefeküdt a dokival, amúgy nem szerelemből, csak mert miért is ne, különben még mindig ugyanabba szerelmes, (persze reménytelenül) és épp most bontott fel egy üveg bort.
Hát ja, a lelket meg lehet erőszakolni egy darabig, de aztán úgyis visszavág, mint a birodalom.

Ha a föld peremére érek, arcul ütnek a fények, miért vagyok mindig álmos?
Kopog a cipőm a járdán. Koszorú színű látvány. Elázott ez a város.
Zuhog a sóhaj szorul az öklöm... Minden reggel visszakönyörgöm az ébredés előtti perceket.
Hahó, hahó, ébresztő! Hahó, hahó, kinek mit kell még ígérjek, hogy az égig érjek?
Hajnali hívásra visszhangválaszol… saját hangomon.

Amúgy Rozi megszült az éjjel. (Rozi a kutyánk). Még életemben nem kellett szembenéznem ezzel a problémával, úgyhogy fogalmam sincs, mit kell ilyenkor tenni. Még szerencse, hogy Rozi mindent tud.
Hiába! Elvégre ő csak egy állat, nem olvashat könyvet, nem járhat iskolába.
Ő kénytelen az ösztöneire hagyatkozni.



Utoljára változtatva 05-30-2006 @ 08:48 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 05-30-2006 @ 08:57 am)

Comment: Hát, ez a befejezés! :)) Tudom, nincs benne semmi vicces, mégis a kontraszt. Olyan szemillás. (Amúgy az ember gyakran oktalanul fél, azt hiszi, nem tud valamit, aztán ha eljön, csak teszi a dolgát, ösztönösen(?), de ezt minek írjam, úgyis tudod.)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 05-30-2006 @ 09:46 am)

Comment: Szeretem, ha egy blog átgondolt, felépített, nem olyan (egyszerű) naplóféleség - hirtelen jött gondolatok, sorok egymás után odavetve. Sajnos sokan elfelejtik, valójában mi a blog és mi lenne a célja... Tartsd meg ezt a formát, és így csináld! (Ha elfogadod a tanácsomat.)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-30-2006 @ 10:17 am)

Comment: Üdv, tetszett mint mindig. Kutya legyek, ha nem értem. Egyébként meg kutya akarok lenni. Már úgyis el vagyok kutyulódva.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-30-2006 @ 12:04 pm)

Comment: Fata, legdrágább! :) Tudom, hogy tudod, de ha nem mondanád, hiányozna! (címet kaphatok?) / Hori :) Én szeretem az ömlesztettt blogokat is, csak mostanában mivel keveset írok, ebből igyekszem irodalmat csinálni... azért jól esett az elismerés, és majd törekszem rá, hogy megtartsam a formát. /Csizi:) kutya füle, macska farka... te nem kutyulódhatsz el!


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 05-31-2006 @ 08:48 pm)

Comment: Mindig is bosszantott az a hülye szlogen, hogy meg kell tanulnunk vágyakozni azután, ami a miénk - nade szemi...:op Lehet hogy klisét mondok...sőt, de azért ha nem kézről, hanem mondjuk emberi kapcsolatokról beszélünk, akkor igenis vágyakozzon az ember a legjobb, jobb, vagy csak sima barátja után. HOgy msot ez fokozatoktól függően akkor történik, amikor a másik hazamegy, és már alig várom, hogy újra lássam, vagy kéthetente egyszer vágyakozom utána - mert annyi pont elég - az más kérdés. De valahol ez a mozgatórugója a dolgoknak. Puszta megszokásból használom a kezemet, de emberekkel nem hiszem, hogy lehet így bánni. Hogyne lehetne, de mondjuk az tőlem idegen. Ehhez persze az is kell, hogy az emberek elfogadják, hogy van aki után kéthetente vágyakozom, van aki irátn naponta. Mivel állandó síkeltolódásokban élek, mindig azután vágyakozom naponta, aki mondjuk nem igényli, és hanyagolom azt, aki nem érdemli meg. De vágyakozom. Kutyus meg tudja majd magától - általában így szokott lenni. Szerintem elgtöbbször mi is tudjuk, csak nem tesszük - persze nem vagyunk ösztönlények, és nem is a nagy társadalmi korlátok fogják le az embert, hanem valami rugalmatlanság, röghözkötöttség. Mondjuk ismerősünk cicája is msot szült, az egyik kismacsek elgurult, kész, el is vágta magát ezzel, nem szoptatta az anyja. Elvágta magát ezzel nála. (ez utóbbit csak úgy közöltem...) Szerintem igenis vágyakozzunk:op (mellesleg nem csak a blogom ömlesztett katymasz, hanem eme hozzászólás is, mea culpa :o)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds