[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

kis képek
Ideje:: 04-21-2004 @ 08:48 pm

Ülök a buszon, velem szemben arcok.. elég gyéren vannak, elhagytuk már a nyomdákat a Jászberényi úton. elmosolyodom..
szemben az ablak mellett egy magas szőke szakállas srác(egyéb jellemzői: sötétzöld szakadt fazonú vászon hátizsák, szürkészöld pulóver, kapucnis. ez utóbbi a fején van. 23-27 között bárhol lehet :) ) olvassa a Harry Potter V. részét olyan arccal, mint amikor valakiaz utolsó oldalaknál -mert ott tartott- döbben rá, hogy az egész elképzelése a könyv befejezéséről teljesen hibás :) mindenesetre marhára úgy néz ki, hogy izgalmas a történet. és ekkor hatalmasat ásít :-o el is nézek másfelé..

hoppsz egy égővörös hajú fazon. 28-32 :)) felé jár.. ő is néz.. de aztán félrefordul. lassan le- lecsukódik a szeme.. látom, hogy nagyon igyekszik nézni kifelé az ablakon.. de nem lát már semmit, mert apró rezgésekkel, egyre szorosabbra záródnak a szemhéjai. végül elalszik.. uncsi.... wow! új felszállók! :)
..az élet apró örömei..

************************************

Szerda hajnalban a tescoban lenni nagyon jó dolog. sehol senki... lehet kényelmesen vásárolgatni.össze is vásároltam mindent a halogén izzótól a boxeralsón át a csirkemájig.. állok a pénztárnál.. senki nincs előttem. köszönök a hölgynek. aztán pakolok veszettül a futószalagra. mikor végeztem, felnézek, hogy mizújs a nagyvilágban... és ekkor meglátom a mellettem lévő sorban az egyik középiskolai osztálytársamat, akivel elég jóban voltunk (egyszer nála laktam 2 hétig, amikor szőlőt kötöztünk nyári melóként Érden - jól fizetett és szép idő volt jobbára.. le is égtem mint áállat. stop! :))) nem láttam vagy 3-4 éve minimum.
és akkor ezen a lehetetlen helyen és időben ott áll. ő is pont felismert :) mondjuk nem nehéz, mert nem sokat változtunk.
ő végez és átjön segíteni.. pakol velem együtt mindenfélét (be is szól valamit az áruk vegyességére:) ) itt dolgozik a kerületemeben és reggeliért jött csak be. mindketten el vagyunk képedve a találkozás valószínűtlenségétől. rokonlélek - Galaxis Stoppos ;)
elkísérem a kocsijáig.. mint kiderül kicsit antiszociális és utálja a tömegközlekedést. bár a Pesti utat is a reggeli csúcsban ;)
elbeszélgetünk.. javaslom, hogy találkozzunk, iszogassuk el egymás pénzét és egyéb hasonló baráti dolgok. persze, jó! - ez a reakciója -. már csusszan is a kezébe a névjegykártyám, amiért megkapom azt a féloldalas nézést, amiből látom, hogy kétségbe vonja valamely képességemet :)))) ki tudja melyiket. az van ráírva az adataim és egy kis nonfiguratív-aszociatív :) ábra mellett, hogy: "Az élet igen gyorsan halad.
Ha időnként nem állsz meg, hogy körülnézz, lekésheted.
" ;)
sztoriztunk és érdeklődtünk egészen addig, amíg el nem késett. ekkor búcsút vettünk.
ő elhajtott, én meg toltam a kocsimat a parkolóban :)
..valószínűtlen találkozás..


Utoljára változtatva 04-22-2004 @ 07:11 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 04-21-2004 @ 08:58 pm)

Comment: Az efféle valószínűtlen találkozások olyan jól tudnak esni. és ez szerintem is teljesen igaz: "Az élet igen gyorsan halad. Ha időnként nem állsz meg, hogy körülnézz, lekésheted." ;)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 04-21-2004 @ 11:58 pm)

Comment: Jópofa! Én is mindig akkor szoktam régen nem látott ismerősökkel találkozni, amikor a legkevésbé sem számítok rá. Csak általában ilyenkor szoktam kevésbé szalonképesen kinézni, és olykor nem tudom hová bújjak, hogy ne lássanak meg... :-))))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 04-22-2004 @ 07:03 am)

Comment: Hello DS! Én nem is a benne leírtakról, hanem a hogyanról lennék botor! Szóval nekem nagyon "bejön", ahogy egy pofa sör mellett, két slukk között hallgatlak! (mert szinte hallottam :-))


Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 04-23-2004 @ 04:47 pm)

Comment: :)) én is szeretem a valószínűtlenségeket! csak mindig elfelejtem őket.. így most kapóra jött a blog :) :))) ..és van, hogy néha a hátam közepére sem kívánnám a találkozásokat... ez spec. nem olyan volt ;) köszi az elismerést fényesi! :)) jólesett! imádok sztorizgatni.. csak leírni vagyok olykor lusta.. de Te pl. kifejezetten kapacitálsz rá ;)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds