[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 102
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 102


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

eltelt egy hónap
Ideje:: 06-09-2006 @ 09:54 pm

Hm...régen jártam erre. Azóta sok víz lefolyt a Dunán...vagy mi. Kicsilány egyfolytában úton, állandóan kirándul. Ha nem akkor a neten lóg. ez a myvip....:) Nagylány visszafogottab, de a kamaszkor látszik rajta. Kicsit tartok a nyártól. Míg dolgozunk vajon mit talál majd ki? A barátnője nem ebben a városban lakik. Átjár hozzá? Ajjjaj, na de majd okosan elbeszélgetek vele, hogy mire vigyázzon, mire figyeljen. Már most látom, hogy nagyszülők alig fognak beleférni. Hacsak nem autóvezetésileg... Párom? Elvan, mint hal a vízben, és olyan "patópálurasan". Munka, cég...gáz. Adná el...csak történne valami. Így nem jó dolgozni, még mindig. Mondom ezt, holott két hete itthon vagyok. Tanulok. Vizsga...júni 13. Nemtom mi lesz.Egyszerűen nem tudom mire számítsak. Azt mondta az untesóm, hogy számítsak a legrosszabbra, de az meg nem lenne méltó hozzám. Mióta megtudtam az opp. véleményt, nem nagyon tudok a tételekre koncentrálni. Arra gondoltam, ha Istennek az a terve velem, ill. ez a sorsom hogy ne sikerüljön, akkor most miért őrüljek bele a tanulásba? Ha meg diplomát akar adni a kezembe nem kell eljutnom az őrület határáig. Vagy igen? Nem írok már többet addig, míg túl nem leszek így, vagy úgy. Egy a lényeg: SIKERÜLNI FOG!!! Ma már nem megy, de holnap összeszedem magam! van még két nap a tételekre. Egy napom meg a szakdolira. Valahogy csak túlélem. Mi lehet a legrosszabb? Kedden este megírom. Egyre jobban:)


Utoljára változtatva 06-09-2006 @ 09:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Haltion
(Ideje: 06-10-2006 @ 03:10 pm)

Comment: Szio Ike! Átérzem az összes vizsgával kapcsolatos dolgot, én is munka mellett csináltam nemrég, és horror volt, főleg mert mellette 12-14 órát melóztam. De egyszer vége lesz. Ahogy az öreg hegymászó mondja, amikor megkérdezték hogyan lehet a csúcsra jutni: Megyünk, tábort építünk. Megyünk, tábort építünk. Szóval kitartás:)


Hozzászóló: ikkeeasy
(Ideje: 06-22-2006 @ 10:13 pm)

Comment: És igen:)))) SIKERÜLT. Köszi a bíztatást:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds