[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 269
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 269


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Goofy.gif
Itt a nyár,és meleg az idő...
Ideje:: 06-16-2006 @ 10:35 pm

Az elmúlt pár hét igencsak érdekes volt...Csak egy név körül forgott:Gábor...Nem, nem én vagyok újfennt szerelmes, most igazából (talán életemben először) élvezem, hogy egyedül vagyok. Flörtölgetek, meg ismerkedek,de nem kötöm le magam. Nem, de nem ám!:)
Gábor az a bizonyos kapus srác...És Csilla barátnőmnek tetszik. Ó, igen. Nekem is, de úgy vagyok vele,hogy inkább megpróbálom Csillát összehozni vele (ami nem könnyű), és nem dobok el 15 éves barátságot egy fiúért. Nem éri meg. És Gabi túl jó haverom már ahhoz, hogy kikezdjek vele. Ja, és csak 18 éves. Hozzátenném, hogy ráadásul rocker, szóval inkább Csilla stílusa.
És miért olyan nehéz összehozni őket??? Mert Gabinak van barátnője, és elvileg szereti őt. Na,most jön az, hogy akkor én miért akarok ebbe belekavarni? Nem, ez tévedés. Nem akarok bekavarni. Egy picit sem. Gabi volt az, aki kézen fogva mászkált Csillával és ölbekapta...Én pedig inkább csak puhatolózok, és megragadok minden alkalmat, hogy "véletlenül" találkozzanak. Holnap is fognak...De ez tényleg véltelen! Az már nem, hogy én is ott leszek, mert Gabi elhívott. Ilyen főzöcske-buli lesz. A ballagó nyolcadikosok rendezik.Csilla pedig már két hete készül, mert oszt.társának szülinapja lesz. Szóval tiszta véletlen, hogy egy helyen lesznek. Így jött ki :).
Ma Csilla-két hét óta először- megkérdezte, hogy mi van akkor, ha én jönnék be Gabinak. Neki is elmondtam az ellenvetéseimet. Szóval nem kell félni, én itt most inkább Cupido leszek és nem áruló!
Lassan abbahagyom az írkálást,mert holnap "korán" kell kelnem. Fél nyolckor:).Muszáj, a ballagás 9-kor kezdődik.

Na,csáó!


Utoljára változtatva 06-16-2006 @ 10:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds