[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 256


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az ontudatos amator
-: ctg
Ideje:: 06-19-2006 @ 11:14 pm

Az elso blogomra, az ott megtett megjegyzesemre valoban kaptam kritikat. Talan, mert kiemelt lett, biztosan azert, nem tudom. Egyebkent valoszinuen a kutya se vette volna eszre. En igy irtam, ilyen kozonsegnek. Na nem az eszkimovadaszo honismereti koborkutyafalkanak, hanem csak inkabb senkinek. Jo senkinek irni, mert akkor az ember azt kap, amit akar. Ha vastapsot kepzel oda, akkor nem gyoz hajlongani, ha tiltakozast, akkor szaladni, ha pedig betiltast, akkor irany a zoldhatar.

En mindenesetre jol meg lettem biralva!

Ez nem baj, sot...magyarok vagyunk, megszulettel, fene a pofadat! En is kicsit eros voltam, bar ha nem akarok hazudni, meg kell mondanom, valojaban puhanykodtam. Viszont olyan hibat soha el nem kovetek, ez innen mar profi, ami persze nem vagyok, hogy egy irasomban szemelyeskedek. Ha csak az az iras konkretan nem valakirol szol, akit most eppen temetni szeretnek. Gyulolkodni pedig, legalabbis ami hivatalosan annak minosul, nem fogok, mert egyreszt kihal rogton a tuz, marad a hideg rosszullet, masreszt ezt konkretan buntetik is. Menjen bortonbe a fene. Nem en, nem ma, es nem masokert!

Azonban tovabbra is ostoroznom kell az amatoroket, mert a kurva anyjukat!

Egyreszt, vagy targyilagosan irnak a kulvilagrol, ami nem mas, mint essze erzelgositett formaja, es persze az ember az elso sor utan bevagja az egeszet a sarokba, hogy mostmar azert tenyleg eleg legyen az idegelesbol. Masreszt, vagy azzal vannak elfoglalva, hogy mely erzelmi sajgasukat, titkos, mindeddig eltakart maganugyuket kitarogassak nekunk, olvasoknak, mint oreg katolikus papnak a gyontatoszekben a kornyek vezeto kurvaja a nyolcszaznegyvenhetedik kuncsaft faszanak szorkeszletet. Persze elolvassa nagynehezen az ember, nyog is hozza, meg fejet verdesi a falba, hogy "Istenem, miert versz ujra, mit kovettem el, mondd!", de aztan fenysebessegre kapcsolva azonnal tovabb is lapoz. Hogy miert? Neki is csak egy elete van, nem akar olyan melyen elmerulni a masok altal az eterbe behelyezett depresszioban, hogy estere mar temessek is.

Nem kell mindenfele olvasonak irni. Dehogy! Az ember tudja azt, hogy milyen olvasotabor "zabalja". De annak a tabornak ne buntetes legyen az az iras, amit atnyujt kegyesen az iroka, hanem elvezeticikk. Nem kell, hogy mindig halalra rohogtesse, sirathatja is, sot elgondolkoztathatja, azonban kapja el, adjon neki valamit, olyat, amit o kapni akar, ne legyen unalmas, es minden sorabol erezze az iro szivdobbanasanak legkisebb rezduleset is.

Az iro folyamatosan, es legbensosegesebben egyutt legyen az olvasoval, mindezt ugy tegye, hogy az olvaso ezt ne vegye eszre, es azt erezze, hogy valojaban o, az olvaso van benne, rola szol az egesz, es mikor leteszi a konyvet, akkor fejebol a tortenet tobbe mar el nem tavozik.

Ottmarad, agyaban kalimpal, es orokre.

Ezt csak ideirtam meg, idekivankozott, mert a legnagyobb baj az amatorokkel eppen az, hogy profiknak gondoljak magukat, mert akkora onnyavalygast vagnak le, amire meg az egyebkent nyogvenyelo Hamingway sem volt kepes soha. Aztan csodalkoznak, hogy a kutyanak sem kellenek. Mert szarok. Egymasnak persze igen. "Te, kisluci, nekem nagyon tetszel, ha en is nagyon tetszem neked." Kisluci valasza: "Persze, hogy nagyon tetszel lonyaklanc, hiszen en is nagyon tetszem neked."

Vagyis ahelyett, hogy kilepnenk amator onmagunkistenitesebol, probalunk lefizetett rajongokat szerezni. Ezert maradunk orokke amatorok. Es ezert van az, hogy a pofam csak ritkan nincs leverve.

 

 

 

 

 

 

 



Utoljára változtatva 06-19-2006 @ 11:14 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 06-19-2006 @ 11:46 pm)

Comment: "Na nem az eszkimovadaszo honismereti koborkutyafalkanak, hanem csak inkabb senkinek." - egész eddig azt mdotnam, hoyg van némi igazad, de ugyanolyan képmutató farizeus vagy, mint akiekt bírálsz, és hiteledet veszted, te szerencsétlen fogadatlan prókátor: én is írhatnék naplót magamnak és Te is megtarthatnád az okosságaidat, de aki nerten keres tere az írásainak, az kicsit magamutogató módon kiáll mások elé. Félrebeszélsz, hülyeségeket mondasz - ebben az írásban. Egyébkétn ha obszcén szavakat akarsz használni úgy, hogy ne keltsen megütközést, akkor olvassál Vámo Milóstól mondjuk egy Anya csak egy vant. Ha pedig potn a megütközés kiváltása a célod, akkor igen gyenge retorikai eszközhöz nyúltál - itt emg azt tudom javasolni, fussál véggi az egész Antik irodalmon. Thuküdidész, Arisztotelész. Kezdetnek elgé lesz. A másik nagy tárgyi tévedésed: itt bár ovlashatsz szenvedő írásokat...elég az é ntúlburjánzó önsajnálatomra futnod..csakhogy ez nem holmi művészi álszenteskedés - amit msot itt te csaptál, és hangsúlyozom, ebben a bejegyzésedben, mert azelőző még korrekt is volt (egy szempontot leszámítva, majd kitérek rá) -, mert nem az írás szevnedés, ezzel a szerző nem áldozatot hoz az olvasóinak...a tárgya az írásnak; az már lehet az, de nem maga az írás folyamata. Másik: itt nem személyeskedésről van szó. Amit nem támaszt az ember három plédával alá, az nem létezik a történelemben és kész. Most vagy beszélsz a levegőbe, szart csinálsz a szádból, vagy rendesen megindoklod a sejtelmes mondataidat, amik nagy riadalmat keltettek, mert pont nem tartalmaztak semmi konkrétat, így mindenki gyorsan magára is vette - az nem sportszerű, sőpt, igen gyenge fogás (újabb antik írókat modnanék, de egyenlőre az első körön essünk túl). A vitakultúrádról meg annyit, hogy ha megkérhetnélek, légy oly kedves olvassad el az Ötödik Pecsét című könyvet Sánta Ferenctől...jasvaslom a fotós alakját...és amit gyuricza úr mond..no ebből lesznek a háborúk...és már engedtessék meg: mindnekinek az tessék, ami... kár hogy szépen Te is belelovalltad magad ebbe, azt hittem nem azért írtad, hoyg imponáljon Neked a kavarodás, megjátszva, hoyg te csak magadnak, az asztalfióknak írva raktad fel a világhálóra ezt a senkinek nem szóló levelet, tele mindenféle hibával (szerintem). De már csak így megy, ha ész helyett az indulatok futnak...azért várom értelmes válaszodat.


Hozzászóló: Haltion
(Ideje: 06-19-2006 @ 11:46 pm)

Comment: Na ne szégyellősködjön mán senki ember fia! Az előbbiekben olyan jól szórakutunk itt a fullon. Folytassuk mán gyerekek. Lássuk be, szükség van cétégére, mert +nélküle nem lehet olyan jónak érezni magát az embernek, de fordítva is igaz, cétégé sem tudna pocskondiázni az amcsi nyomornegyedben, mer ha így tenne a torkán akadna egy bicska hamarosan. Hát békés boldogságot kívánok mindannyiunknak:) Ja, ez egy tipikus Tom és Jerry sztory, ha értitek mire gondolok.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-20-2006 @ 06:01 am)

Comment: Csak azt nem értem, ha valaki ennyire szarul érzi magát az amatőrök közt, akkor mi a túrót keres itt? Miért bünteti magát? Azt már meg se kérdezem, hogy: és minket? Haltion: a Tom és Jerry hasonlattal egyébként egyetértek. Most kicsit átmentem Tomba. Vagy Jerrybe. Egyhülyeség.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 06-20-2006 @ 08:23 am)

Comment: Hogy mitől profi vagy amatőr valaki- ezt hadd ne mi döntsük el.Ismerek olyan profit, aki messze meg sem közelíti itt bármelyik amatőrt.Csak az a profinak nevezett szarházi közelebb áll a tűzhöz,az apja pályázat elbíráló, az anyja ELTE-n tanít és befolyásos.A profizmushoz ma már ennyi is elég.Ilyen alapon inkább maradjon az ember amatőr- de becsületes.És akinek nem tetszik az amatőrök műve, az meg ne olvassa és ne rontsa a levegőt.Ha nem baj!


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 06-20-2006 @ 08:23 pm)

Comment: Mélységesen elszomordtam, hogy új fulltársunk, az öntudatos amatőr ( ezennel magamban ctg-re ragasztottam eme megszólítást) nem írt semmit. :( Hogy lehet ez? Mert az előzőnek még úgy ahogy, de ennek nincs értelme.. csak további szarkavarás céljából.. és ez most uncsi lett.. jaj, be kár.. No én nem vagyok amatőr, és nem is ingem, hát vegye fel más, attól függetlenül: Ha már az amatőrök kurva anyát, akkor kérném a profik kurva anyját is megemlíteni, mert kb. nekik is jár ilyen személyeskedés, és anyukájuk munkájának méltatása.. Szóval ja.. alább hagyott az érdeklődésem.. De a stílust, a tudatos amatőr stílusát majd még tanulmányozom.. azért itt gyakorlatokba bocsátkozom: "rohadék mind, aki szemetet ad ki a kezei közül!" "nekem nem tetszik, ergo szar, és kész.." "jah! és a kurva anyjukat, mert nem olyat írnak, amit én elvárok!" (Hát kérem szépen, akkor próbáljunk meg jobbat alkotni, ne csak itt puffogni bele a sikátorba, drága! ;) ) Azt hiszem ez már elég jól meg.. No meg el is felejtettem! Julika, Marcsika, Tibike, Gézácska, Attila, Anita, kurvák, bűnözők és egyéb értelmiségiek, tessék engem megdicsérni, mert írtam, és nagyot alkottam.. Hasonló alkotás ctg-jé is, én azúton üdvözlöm köreinkben, és megdicsérem ezen magasröptű elemzését erről a site-ról. De ahány ház annyi szokás.. Véleményszabadság, szólásszabadság rulezz! De egyet elfelejtünk általában, ezeket a gondolatokat emberi nyelven is lehet tárgyalni.. Attól még, hogy elszidom másnak édesanyját nem lesz magasabbröptű, értelmesebb tartalommal megtöltve az írás.. "de ha valakinek ilyen a stílusa!" Ja kérem szépen, én azt csak sajnálni tudom.. Valahol a gimiben általában ezt levetkőzik a gyerekek.. De ez már nem az én bajom.. Csók a családnak drágáim!


Hozzászóló: szerzs2
(Ideje: 06-20-2006 @ 09:33 pm)

Comment: kedves ctg! légyszi nézd meg a galériát a nevem allatt ott van néhány grafikám. borult, depis, mind egytől eggyig----képzeld, mégis tetszik egy csomó embernek,olyanoknak akik sokat láttak már/nem a fullra gondolok itt,hanem a neten kivűli világra. de akkor szerinted én nemcsak a verselésben vagyok amatőr, hanem a grafikában is...mert ott is az én világom jön le. sajna a tájképek nem érdekelnek.a versekben is csak olvasom mások milyen szépen írnak egy virágos rétről. DE! az anyázást,és a trágár szavakat légyszi hagyd meg a saját szinvonaladhoz való barátaidnak,vagy keress egy olyan oldalt - akad itt a neten elég- ahol ettől leszel igazi csávó. kár ,hogy anyegin barátnőnk most távol van,ahogy ismerem kapnál tőlle ennél szebbeket.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 06-20-2006 @ 09:50 pm)

Comment: És az meg sem fordult a fejedben, hogy valakinek mondjuk éppen a Te írásod büntetés? Hát én beleolvastam... De inkább nem írom ide a véleményem, mert kimoderálnak.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 06-21-2006 @ 12:04 am)

Comment: Jack kerovac jutott eszembe,bár nem tudom miért,meg mivel kapcsolatban,de ha már így "beugrott", ideírom.


Hozzászóló: elemlampi
(Ideje: 06-21-2006 @ 12:25 am)

Comment: hát kövezzetek meg, nekem egyre szimpatikusabb ez a fickó.


Hozzászóló: ctg
(Ideje: 06-21-2006 @ 01:01 am)

Comment: Nem kellene egyaltalan annyira elatkozni, mert megiscsak az igazat irom...az pedig ocsmany dolog, faj, csontig hatol, es sirba tesz...vagy eppen egbe emel...az attol fugg, milyen nyitott a lelek. A harmadik irasomat nem tudtam betenni a blogba, nem vette be...mittudomenmarmiert...ezert a Minden ami irodalom reszben a kategoria nelkuli anyaghoz nyomtam. Ott lehet vitatkozni...szidni es kavarogni...Mert higyjuk mar el, mivel amatorok vagyunk, nem nem vagyok az, csak felig, es szarok ratok, ezt a dolgot piszokul meg kell targyalnunk...Mert kulonben eltemet a feledes...az ido kereke kerekbetor, es atszaguld rajtunk, mint a tuzeskerek Eger falai alatt a hos Allah-vedo janicsarok muzulman testecskejen. Csok es konny!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-21-2006 @ 04:14 am)

Comment: Ctg írta: "Nem kellene egyaltalan annyira elatkozni, mert megiscsak az igazat irom...az pedig ocsmany dolog, faj, csontig hatol, es sirba tesz...vagy eppen egbe emel...az attol fugg, milyen nyitott a lelek." A probléma éppen itt van, a felháborodás ezért széleskörű. Mert joggal irritál sokakat, ha valakinek nem véleménye van, hanem "igazsága", ha valaki még csak el sem gondolkodik rajta, hogyha nem értenek vele egyet, akkor az nem feltétlenül csak nyitottság kérdése, nem jut eszébe, hogy talán az ő ismeretei nem elégségesek, nomeg hogyis van ez a más szemében szálkát-dolog? Nem kellene elfelejteni, hogy ez egy közösségi oldal, ahol mindenkinek helye van, aki nem árt törvénynek, szabálynak és másoknak.


Hozzászóló: Milkha
(Ideje: 06-21-2006 @ 09:43 am)

Comment: Nagyon vacak dolog lehet beszorulni egy olyan szűk helyre ami vagy.


Hozzászóló: Bogumil
(Ideje: 06-22-2006 @ 02:35 pm)

Comment: Úgy látom dolgozik a fullosokban a félelem,mert úgy támadják a Tirpákot mint böglyök a marhát.


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 06-26-2006 @ 07:55 pm)

Comment: "Te, kisluci, nekem nagyon tetszel, ha en is nagyon tetszem neked." Kisluci valasza: "Persze, hogy nagyon tetszel lonyaklanc, hiszen en is nagyon tetszem neked."... Ezt mintha valahol ovastam volna mostanában:-))))


Hozzászóló: ctg
(Ideje: 06-28-2006 @ 04:03 am)

Comment: Itt a Fullon, gondolom, mert itt lett leirva. Kulonben en is lopok, csalok, hazudok, de csak magamtol. Mert lopni szep, de csak akkor, ha nem karositunk meg vele masokat. vagyis magunktol. na, meg gazdag gengszterektol, ha biztosan tudjuk, hogy ok osszeloptak maguknak a dolgokat. Minden mas esetben menyjunk vitorlazni a Balatonra. Ahol lophatunk vizet.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds