[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 278
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 278


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A Rubico-n túl
Ideje:: 06-20-2006 @ 09:27 am

Elmondtam a férjemnek, hogy szerelmes voltam. Vagyis igazából nem mondtam el, csak el akartam. Meg mertem volna esküdni rá, hogy tudta. De mint kiderült nem tudta.
Szóval csak el kezdtem mondani, hogy egy évvel ezelőtt véget ért valami, ami sokat jelentett nekem. Erre persze kiborult. Na, jó, hogy kiborult, mit is vártam?
Nem vártam semmit, csak el kellett mondanom. Persze, ha már eddig nem mondtam el, akkor most meg mi a fenének kellett elmondanom!
Hát, csak azért mert már többször eszembe jutott, hogy el kellene mondanom, és ha valami többször eszébe jut az embernek, akkor annak oka van.

Most fogalmam sincs mi lesz, de mégis jobb így. Nem azért, mert könnyítettem a lelkemen, vagy ilyesmi. Nem volt lelkiismeretfurdallásom, sem akkor, sem azóta. (Ez lehet, hogy romlott erkölcsre vall, de akkor sem volt)
Arra jöttem rá, hogy annyira hozzám nőtt ez a történet, hogy ha nem tud róla, akkor rólam sem tud, és ettől idegen lesz a számomra, mert én is csak idegen lehetek a számára.
Azért valahol röhej, hogy több száz idegen jobban ismer, mint a saját férjem.

A gondolataim mesélnek a lelkemről, ő meg semmit sem tud róluk. De hát lehet-e osztozni a gondolatokon, ami neki fájdalmat és megalázottságot hoz, nekem pedig a teljességet jelenti?
Hát persze, hogy nem lehet.
De nincs kedvem idegenként élni egy idegen mellett.

Persze mennyivel könnyebb egy idegent szeretni, akit olyannak látunk, amilyennek szeretnénk.
Hát most kiderül, hogy én kellek, vagy csak az idegen, aki eddig voltam.



Utoljára változtatva 06-20-2006 @ 09:27 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Failure
(Ideje: 06-20-2006 @ 09:31 am)

Comment: :(


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 06-20-2006 @ 09:49 am)

Comment: Azon gondolkozom, hogy bátor vagy-e, vakmerő, vagy csak lelki mazochista, mint mindannyian? Az erő legyen veled, mert a kocka visszavonhatatlanul el van vetve.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 06-20-2006 @ 10:27 am)

Comment: Mit is mondhatnék mást, mint azt, hogy csodállak- mint mindig.És eszembe jut amit énekeltél...nem...nem bánok semmit sem....és tényleg...soha ne nézz vissza, csak előre.Szép napok várnak rád.Ölellek.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-20-2006 @ 10:40 am)

Comment: Nyilván nem vársz különösebb véleményt, hiszen, ami történt, megtörtént, és ez a te életed, egyedül te dönthetsz róla, és úgy teszel, ahogy jónak látsz. De kikívánkozik. Azzal együtt, hogy megértem, hogy mindez ki akart bújni belőled, feszített belülről - de talán kár volt most, épp most elmondani. Lehet, hogy nagyon hülye szempont, az "amit nem tudok, az nem fáj" elve, de azt gondolom, ez a szitu innentől kezdve csak arról szól, hogy olyan sebek alakulnak ki, melyekért kár. Az a szerelem élt, létezett, majd pont került a végére - és talán ezt így kellett volna megőrizni. Valahogy ilyenkor mindig beleképzelem magam a másik helyzetébe. Félre ne érts, a tiedbe is. Tudod, hogy amennyire engedted, beleláttam én is ezekbe a dolgokba, körülbelül sejtem, mit éltél át. Most meg azt sejtem, ő mit él át. És utálom, hogy mindig mindenki boldogtalan. Ki azért, mert szerelmes, ki azért, mert épp nem, ki azért, mert már nem szerelmes, vagy mert már nem szeretik, vagy szeretik, de nem úgy, ahogy elvárná, vagy szeretik, de nem hiszi el... stb. Rossz kedvem lesz tőle, bár tudom, neked a szarabb. Az én rosszkedvem gyorsabban múlik, mint az, amiken te keresztülmész.


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 06-20-2006 @ 11:52 am)

Comment: Én cssk annyit szeretnék mondani, hogy van úgy, hoyíg az ember egy vadidegennek szívesebben kitárulkozik: annak nem lesz következménye. Remélem ebből sem rossz fog kisülni.


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 06-20-2006 @ 12:14 pm)

Comment: A "nem tudom, nem fáj"-nak csak egy kis hibája van, mégpedig az ,hogy a másik félnek nincs lehetősége döntést hozni, márpedig az Ő életét is érinti a dolog...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-20-2006 @ 12:44 pm)

Comment: Ebben teljesen igazad van. De ha akkor nem számított, mit gondol a másik, most mi a különbség? Most, amikor már csak múltidőben beszélünk a történtekről. Továbbra is azt gondolom, mint az esküvői szertartásokon: aki tud valamit, vagy most szóljon, vagy örökké hallgassa el. Akkor nem szólt, most meg már minek? Önsorsrontásból? Mert felszabadul a lelkiismeret? Vagy hogy neki is fájjon? Jobb lesz neki, ha dönthet, hogy igen, így is akarom, vagy nem, már nem akarom így? Boldogabb lesz valaki? Tudom, a "tudatlanság" sem boldogít. Nehéz kérdés ez. De azt gondolom, sok minden időzítés kérdése. Mert mondjuk az is más lehet, hogy megtudom a szerelmemről, hogy egyszer félrekavart, volt egy ballépése. Szarul esik, de még milyen szarul. De hogy megtudom, hogy miközben én otthon üdögéltem, ő egy évig szerelmes volt folyamatosan valakibe - az halál. Én biztos nem akarnám, hogy ha már vége, még el is meséljék. Bár ebben is benne van, hogy majd egy jóakaró mondja el, x idő múlva. Az is halál. A frász tudja... Tehát értelek én, de ....


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-20-2006 @ 01:50 pm)

Comment: Először is: köszönöm mindenkinek az aggódást, az ölelést, és hogy nem kell egyedül lennem. (Főleg ez utóbbit, nagyon). Neti felvetésére válaszolva: (persze csak magam nevében beszélek) Szükségem van arra, hogy magamat adhassam. Mielőtt Lev jött, esélyt sem láttam arra, hogy rendbe hozzuk a dolgainkat. Lev mellett azonban nemcsak a szerelmet ismertem meg, hanem magamat is. Azt az önmagamat, akivé az évek alatt lettem. Neki köszönhetem, hogy megláttam magamban azt, ami szerethető. Azt hiszem, leginkább a gondolataim, és a vívódásaim azok, amitől én én vagyok. Egy lettem a történetemmel, és ha erről nem beszélhetek, akkor csak bábu lehetek ebben a kapcsolatban. Talán most jutottam el odáig, hogy olyan fontossá vált az, akivel élek, hogy akarom, hogy lásson. Az, akit eddig látott, az nem én voltam. Átformált a szerelem is, és a fájdalom is. Nem akarok úgy megmaradni egy kapcsolatban, hogy titkolnom kelljen, ki vagyok. És hidd el, nagyon fáj, hogy ezzel fájdalmat kell okozzak. De azt is tudom, hogy alkalmatlan vagyok arra, hogy bábuként éljem le az életemet.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-20-2006 @ 01:54 pm)

Comment: Igen, Szemi, valahol megértelek, és nem is szerettelek volna bántani a véleményemmel. Erőt, kitartást kívánok mindkettőtöknek.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 06-20-2006 @ 09:25 pm)

Comment: Azt az utolsó hozzászólást,amit Netelkának írtál..azt kellene elmondanod neki.Ha szeret elgondolkodik rajta..és én azt hiszem (az írásaidból) ,hogy szeret téged...és tudod,aki szeret megbocsájt. Ehhez most tényleg sok erőt és kitartást kívánok neked!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds